پارس ناز پورتال

بهترین برندهای تزریق فیلر لب

بهترین برندهای تزریق فیلر لب

بهترین برندهای فیلر لب شامل آن طیف از فیلرهایی می شوند که ساختار آن ها بر پایه ی هیالورونیک اسید هستند. در حال حاضر فیلرهای اسید هیالورونیک متداول ترین نوع تزریق برای حجیم کردن لب ها و بهبود ظاهر آن ها و نهایتا جوانسازی صورت محسوب می شود. هیالورونیک اسید یک ماده مشابه ژل است که  مجموعه ای از باکتری ها در تولید آن نقش دارند.

 

این ماده به واسطه چسبیدن به مولکول های آب موجود درون پوست افراد، می تواند لب ها را ضخیم تر از قبل نشان دهد. روند جذب این فیلر ها کند است و به خوبی می توانند حجم لب ها را تنظیم کرده تا فرد به سرعت به ظاهر مطلوب خود برسد. در این مطلب می خواهیم بهترین برندهای فیلر لب را معرفی کنیم، در ادامه همراه ما باشید.

 

اهمیت انتخاب بهترین برند فیلر لب

انتخاب بهترین برند فیلر لب از این لحاظ اهمیت بالایی دارد که در صورت استفاده از جنس بی کیفیت آن ممکن است فرد شاهد عوارض جبران ناپذیری شود، تا جایی که این معضل برای همیشه روی ظاهر صورت وی تاثیر منفی بگذارد. در واقع هنگامی که شما بهترین کلینیک تزریق فیلر لب را انتخاب می کنید، می توانید اطمینان داشته باشید که در این مجموعه درمانی از بهترین و مطلوب ترین برندهای فیلر لب استفاده می شود.

 

فیلر لب ژوویدرم

هنگامی که سخن از فیلرهای با کیفیت لب درمیان باشد، فیلر ژوویدرم از اولین برندهایی است که معرفی می شود. در واقع این محصول، استاندارد طلایی در تزریق فیلر لب مدرن را از ان خود کرده است. مضافا ژوویدرم از جمله ایمن ترین فیلرهای لب در دنیا شناخته می شود.

 

سازمان  FIT این محصول را تایید کرده که ماده اصلی و فعال در اجزای تشکیل دهنده آن اسید هیالورونیک (یک ماده طبیعی از بدن) است. ژل ژوویدرم به لب های شما حجم مناسبی می دهد تا بتوانید به ظاهر مد نظر خود برسید. این فیلر با کیفیت، امتیازات بی شماری به همراه دارد. به عنوان مثال پزشکان برای درمان خطوط ریز در چهره و چین و چروک ها از ژل ژوویدرم استفاده می کنند.

 

گذشته از این کاربرد امروزه برای از برطرف کردن اثرات زخم ها و مخفی نمودن جای جوش ها نیز از ژوویدرم استفاده می کنند. بد نیست این را هم بدانید که فیلرهای ژوویدرم انتخاب بسیار خوبی به منظور سفت کردن پوست افتاده و نیز لیفتینگ گونه های افراد هستند. از فیلرهای ژوویدرم در بهبود شکل ظاهری بینی و درمان مشکلات پزشکی مانند لیپودایستروفی استفاده می شود. ژل ژوویدرم ظاهری طبیعی به لب های شما می دهد.

بهترین برندهای تزریق فیلر لب

ژل ژوویدرم (ولبلا)

ولبلا یکی از اعضای خانواده فیلرهای لب ژوویدرم محسوب می شود اما باید آن را جداگانه معرفی کرد. این محصول از سوی سازمان FDA به تایید نهایی رسیده و متخصصان ان را به شکل تزریق مورد استفاده قرار می دهند. با تزریق فیلر ولبلا می توان خطوط اخم و خنده را صاف کرد در ضمن می توان خطوط ایجاد شده روی صورت افراد سیگاری را نیز تا حد خوبی بهبود بخشید.

 

فیلر نامبرده برای افزایش حجم لب ها و دست یابی به ظاهری جوان گزینه معقولی است. از تزریق ژل ولبلا برای از بین بردن زخم های ناشی از جوش ها نیز استفاده می شود. آنچه که ولبلا را متمایز از دیگر فیلر ها می کند، قابلیت آن در استفاده از اسید هیالورونیک در وزن های مولکولی مختلف است. به یاری این مزیت، فیلر می تواند حجم اضافه شده به لب های فرد را محدود نموده و نتایج حاصل از تزریق فیلر لب را نامحسوس جلوه دهد. اثر این محصول تا یک سال بر روی لب ها باقی می ماند.

 

فیلر لب رستیلن

فیلر لب رستیلن، از جمله فیلرهای تزریقی زیبایی به حساب می آید که از اسید هیالورونیک ساخته می شود. این محصول در سال ۲۰۰۳ میلادی تاییدیه سازمان FDA را اتخاد نمود. در حال حاضر متخصصان پوست از فیلرهای رستیلن برای شکل دهی مطلوب به لب ها و درمان چین و چروک استفاده می کنند.

 

نتایج فیلر رستیلن  از ۶ ماه تا چند سال بر روی لب های فرد باقی می ماند. یکی از اساسی ترین امتیازات استفاده از تزریق ژل های دربردارنده اسید هیالورونیک، این است که اگر پس از تزریق فرم و شکل و شمایل لب هایتان را دوست نداشتید، می توان با تزریق آنزیم خاصی مواد تزریق شده را از بین برد و ظاهر طبیعی لب هایتان ، بعد از گذشت یک تا دو روز مجددا باز خواهد گشت.  

 

ژل لب تئوسیال

یکی دیگر از ژل های تزریقی حاوی اسید هیالورونیک فیلر تئوسیال است. این محصول به منظور افزایش حجم لب ها، درمان چین و چروک ها، تغییر حالت و فرم لب و افزایش حجم آب درون لب ها ساخته شده است و ماندگاری آن نیز تا به امروز بیشتر از بسیاری از فیلرهای دیگر گزارش شده است.

 

ضمنا متخصصان اعتراف کرده اند که مراجعه کنندگان در تزریق این نوع از فیلر احساس بهتر و راحت تری را تجربه می کنند. برای پیشگیری از واکنش های آلرژی در متقاضیان، در ترکیبات ژل تئوسیال از اندوتوکسین های باکتریایی استفاده می شود تا بتوانند سطح پروتئینی را کاهش دهند.

 

فیلر لب بلترو

از فیلر لب بلترو به منظور ایجاد تغییرات در لب های مراجعه کنندگان استفاده می شود. بهتر است بدانید که ماندگاری نتایج این نمونه از فیلر ها، حدودا بین شش تا ۱۲ ماه است. این مسئله به فرمول مورد استفاده از ان در ارتباط است. بلترو شامل سه نوع از ژل های لب می شود که آن ها را برای حل مشکلات گوناگونی مورد استفاده قرار می دهند:

 

* محصولات بلترو متعادل (Belotero Balance) و بلترو پایه (Belotero Basic): این محصولات می توانند لب ها را بزرگتر کرده و خطوط تیره روی لب ها را برطرف کنند. مدت زمان باقی ماندن نتایج نیز حدود ۶ ماه است.

 

* محصول Belotero Intense که جهت افزودن حجم لب و حل مشکلات ناشی از خطوط عمیق بر روی لب ها مورد استفاده قرار می گیرد و نتایج آن تا ۱۲ ماه ماندگار هستند.

 

* محصول belotero soft که از آن برای بهبود فرم ظاهری لب ها و صاف کردن خطوط سطحی استفاده می شود و نتایج آن تا ۱۲ ماه پایدار است.

 

نکته: آن گروه از افرادی که سابقه واکنش های آلرژی به پروتئین های گرم را دارند، به هیچ عنوان نباید سراغ فیلرهای لب بلترو بروند.

 

سخن پایانی

علاوه بر برند فیلر لب، روش و تکنیک تزریق ژل به لب شما نیز از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. به این معنا که حتی اگر شما بهترین برند فیلر لب را هم انتخاب کرده باشید ولی برای تزریق آن به یک کلینیک خوب مراجعه نکنید، ممکن است باز هم عوارضی جبران ناپذیری را تجربه نمایید.

 

کلینیک الهام اینجاست تا تمای این دغدغه ها را به صفر برساند تا بتوانید با اطمینان خاطر برای انجام این فعالیت زیبایی قاطعانه تصمیم بگیرید.  این کلینیک با داشتن خبره ترین متخصصان زیبایی خدمات بی نظیری را به شما زیباجویان ارائه می دهد.