پارس ناز پورتال

ترتیب فالوورهای اینستاگرام و نحوه رتبه بندی آنها

ترتیب فالوورهای اینستاگرام و نحوه رتبه بندی آنها

ترتیب فالوورهای اینستاگرام 

در این پست، درمورد ترتیب فالوورهای اینستاگرام و نحوه رتبه بندی آنها صحبت خواهیم کرد. آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه فالوورهای اینستاگرام شما مرتب می شوند؟ الگوریتم اینستاگرام چیزی پیچیده و همیشه در حال تکامل است. این الگوریتم آنچه را که در فید شما ظاهر می شود و ترتیب نمایش فالوورهای شما را دسته بندی و مرتب سازی می کند.

 

همچنین، این رتبه ‌بندی گاهی اوقات می‌تواند تصادفی به نظر برسد، اما روشی برای این ضعف دیجیتالی وجود دارد. به طرز جالبی، چیدمان لیست فالوورهای شما در اینستاگرام فقط یک جزئیات پیش پا افتاده نیست. چرا که اطلاعاتی را در مورد تعاملات و روابط شما در پلت فرم ارائه می دهد. این به شما کمک می‌کند تا محتوای خود را برای افزایش تعامل استراتژی ‌بندی کنید.

 

این پست به بررسی لیست فالوورهای اینستاگرام می پردازد و رازهایی را در مورد چگونگی و چرایی مرتب سازی فالوورها در اینستاگرام آشکار می کند. درک این تفاوت های ظریف برای کسانی که علاقه مند به خرید فالوور اینستاگرام یا ایجاد ارتباطات ارگانیک هستند بسیار مهم است. بیایید با هم پیچیدگی های لیست فالوورهای اینستاگرام را دریابیم.

 

بیشتر بخوانید: دانستنی های جالب درباره اینستاگرام

 

الگوریتم لیست فالوورها در اینستاگرام چگونه کار می کند؟

الگوریتم اینستاگرام برای لیست فالو پیچیده و چندوجهی است و فاکتورهای مختلفی را برای رتبه بندی محتوا و ترتیب فالوورها و لیست های فالو در نظر می گیرد. به عنوان مثال، فالوورهای تازه اضافه شده ممکن است در بالای لیست ظاهر شوند، به خصوص اگر با پست ها و دنبال کنندگان زیادی فعال باشند.

 

هرچه کاربران بیشتر با حساب اینستاگرام دیگری تعامل داشته باشند، در لیست فالوورها/فالوورهای یکدیگر قرار می گیرند. این شامل لایک‌ها، نظرات، اشتراک‌گذاری‌ها، ذخیره‌ها و تعاملات مستقیم مانند تگ ها و پیام‌های دایرکت می‌شود. تعامل مکرر، به خصوص متقابل، کاربران را در لیست فالوورها بالاتر می برد.

ترتیب فالوورهای اینستاگرام 

به علاوه، نزدیکی کاربران هم به رتبه بندی آنها در لیست فالوورهای یکدیگر نقش دارد. بدین گونه، کاربرانی که نزدیک‌تر به شما هستند به احتمال زیاد در بالای لیست شما ظاهر می‌شوند. همچنین، حساب‌هایی که فالوورهای زیادی دارند، احتمالاً در بالای صفحه ظاهر می‌شوند. حساب‌های دارای پست‌های زیاد نیز، در اولویت قرار می‌گیرند. زیرا محتوای بیشتری را برای تعامل ارائه می‌دهند.

 

جالب است بدانید، کاربران محبوب، از جمله آن‌هایی که حساب‌های تأیید شده دارند، ممکن است به بالای فهرست راه پیدا کنند. اگرچه حساب‌های تأیید شده نیز می‌توانند در پایین صفحه ظاهر شوند، مگر اینکه مرتباً با شما تعامل داشته باشند. درک این جنبه‌ها برای بهینه‌سازی استراتژی اینستاگرام آنها بسیار مهم است. چراکه بر نحوه تعامل و اولویت‌بندی تعاملات در پلتفرم تأثیر می‌گذارد.

 

بیشتر بخوانید: نحوه کسب درآمد از اینستاگرام با روش های سریع السیر!

 

اینستاگرام چگونه لیست فالوورها را مرتب می کند؟

در حال حاضر، اینستاگرام به اصلاح الگوریتم خود ادامه می دهد. این پلتفرم، از ترکیبی از هوش مصنوعی و عوامل مختلف برای سازماندهی لیست فالوورها برای افزایش تعامل و تجربه کاربر استفاده می کند. برای اکانت هایی با کمتر از 200 فالوور، اینستاگرام لیست فالوورها را بر اساس حروف الفبا بر اساس نام نمایه نمایش داده شده سازماندهی می کند، نه نام کاربری.

 

اینکار باعث می‌شود تا کاربران بتوانند در فهرست‌های کوچک‌تر فالوور حرکت کنند. هسته اصلی الگوریتم اینستاگرام تاکید بر تعامل است. این پلتفرم در درجه اول لیست فالوورهای شما را با در نظر گرفتن فراوانی و تازگی تعاملات مرتب می کند. این شامل اقداماتی مانند لایک، نظرات و پیام‌های دایرکت می‌شود. هرچه بیشتر با یک حساب تعامل داشته باشید، رتبه او برای شما بالاتر نمایش داده می شود.

مرتب سازی فالوورهای اینستاگرام 

اینستاگرام هنگام مشاهده فالوورهای دیگران، حساب‌هایی را در اولویت قرار می‌دهد که هم شما و هم صاحب پیج به طور متقابل دنبال می‌کنید و با آن‌ها تعامل دارید. این حساب‌ها به عنوان دارای ارتباطات و تعاملات فعال با هر دو پیج شناخته می‌شوند. در مواردی که لیست فالوورها را به ظاهر نامرتب یا تصادفی می بینید، به خصوص در حساب های بزرگتر، این به دلیل عملکرد پیچیده الگوریتم اینستاگرام است.

 

این برای انطباق با الگوهای تعامل و رفتارهای کاربر مختلف طراحی شده است. البته ممکن است فقط گاهی از یک نظم ساده یا به راحتی قابل تشخیص پیروی کنند. درک این نکته مهم است که الگوریتم اینستاگرام پویا و به طور مداوم در حال تکامل است. هدف این پلتفرم این است که کاربران را درگیر و متصل نگه دارد و تجربه را با ترجیحات و تعاملات فردی تطبیق دهد.

 

بیشتر بخوانید: افزایش امنیت پیج اینستاگرام با این روش های ساده!

 

نکات مهم درباره فالوورها در اینستاگرام

درک این پیچیدگی ها به کاربران این امکان را می دهد که فالوورهای اینستاگرام خود را به طور موثر مدیریت کنند. برای مشاهده لیست فالوورهای اینستاگرام خود، برنامه اینستاگرام را باز کنید، به پروفایل خود بروید و روی “Followers” کلیک کنید تا لیست کامل کاربرانی که شما را دنبال می کنند را مشاهده کنید.

دسته بندی فالوورهای اینستاگرام 

همچنین، لازم است بدانید که اینستاگرام ویژگی داخلی برای مرتب کردن فالوورها بر اساس حروف الفبا ارائه نمی دهد. لیست معمولاً به ترتیبی که شما را دنبال کرده اند نمایش داده می شود. اگر نمی‌توانید دنبال‌کننده‌ای را ببینید که می‌دانید شما را دنبال می‌کند، ممکن است حساب خود را به صورت خصوصی تنظیم کرده باشد یا ممکن است شما را لغو فالو کرده باشد.

 

شما می توانید فالوورهای اینستاگرام را حذف یا مسدود کنید. برای رد کردن آنها، به لیست دنبال کنندگان خود بروید، روی نمایه آنها ضربه بزنید و “Remove Follower” را انتخاب کنید. برای متوقف کردن آنها، از نمایه آنها دیدن کنید، روی سه نقطه ضربه بزنید و “Block” را انتخاب کنید. جالب است بدانید که اینستاگرام وقتی فالوورها را اضافه یا حذف می کنید، به آنها اطلاع نمی دهد.

 

بیشتر بخوانید: بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام در ایران

 

اینستاگرام چگونه فالوورها را مرتب سازی می کند؟

در آخر و به طور خلاصه: حساب‌های کوچک‌تر در اینستاگرام بر اساس حروف الفبا فهرست می‌شوند. در حالی که حساب‌های بزرگ‌تر برای سفارش به تعامل و ارتباطات متقابل متکی هستند. این الگوریتم تعاملات، موقعیت جغرافیایی، تعداد فالوورها، حجم پست و محبوبیت را در نظر می گیرد. برای کسانی که زیر 200 فالوور دارند، بر اساس نام پروفایل بر اساس حروف الفبا است.

 

تعاملات مکرر با حساب ها باعث افزایش قرار گرفتن آنها می شود. تعامل و ارتباطات متقابل در اولویت هستند. به دلیل پیچیدگی الگوریتم، ممکن است این ترتیب در حساب های بزرگتر تصادفی ظاهر شود. الگوریتم پویا اینستاگرام با رفتار کاربر سازگار است و یک تجربه شخصی را ارائه می دهد. در حالی که افزودن یا حذف فالوور خصوصی است، درک این تفاوت های ظریف برای شما مهم است.