پارس ناز پورتال

جدیدترین بوت زنانه 2022

جدیدترین بوت زنانه 2022

اگر به دنیای فشن علاقه داشته باشید یا دست کم مقداری از زمانتان را صرف دنیای مجازی کنید متوجه می‌شوید که مد حالا روزانه عوض شده و به دنبال آن کالاهای جدیدی هر روز طراحی و تولید می‌شوند. برای ساخت انواع استایل باید جدیدترین انواع بوت را داشته باشید تا بتوانید ترکیب لباس خوبی را بسازید.

 

در این مقاله قصد داریم با معرفی 12 مدل از جدیدترین مدل بوت زنانه به شما کمک کنیم تا علاوه بر شناخت انواع بوت و همراه شدن با موج فشن و کالاهای ترند، بوت مد نظر خود را پیدا کرده و بهترین استایل ممکن را خلق کنید. در ادامه به معرفی و بررسی انواع بوت زنانه 2022 می‌پردازیم.

 

جهت مشاهده جدیدترین محصولات بوت وارد سایت چرم کاکتوس شوید

جدیدترین بوت زنانه 2022

1- بوت بلند زنانه

این بوت یکی از بوت‌های زنانه بسیار پرکاربرد می‌باشد چرا که با اکثر استایل‌ها ست شده و یکی از کفش‌های ضروری کمد شما می‌باشد. این بوت که در سه رنگ مشکی، قهوه‌ای و عسلی رویال موجود است، از بهترین نوع چرم یعنی چرم درجه یک گاوی و آستر و کفی سوئیت خز برخوردار بوده و به همین دلیل دارای کیفیت و طول عمر بالایی می‌باشد. پاشنه این کفش 2 سانتی‌متر می‌باشد که همین امر آن را تبدیل به یک کفش پاشنه کوتاه اما بسیار شیک می‌کند.

 

2- نیم بوت زنانه لیزارد

بوت زنانه لیزارد بسیار خاص بوده و در 4 رنگ با طرح لیزارد و یک طرح ساده مشکی موجود می‌باشد. جنس این بوت، چرم درجه یک گاوی بوده و به دلیل شباهت نوع چرم این کفش به پوست مارمولک و سوسمار، به آن بوت لیزارد ( Lizard ) گفته می‌شود.

 

طرح این بوت مدت زیادی ترند بود و رفته رفته با انواع استایل استفاده و مورد پسند فعالان و طراحان عرصه مد و فشن قرار گرفت. پاشنه این بوت پهن و مکعبی بوده و 7 سانتی متر می‌باشد که به دلیل پهن بودن فشار کمتری را به کمر شما وارد کرده و در نتیجه راه رفتن را برای شما آسان می‌کند. جنس زیره این کفش ( NewLight ) و جنس آستر و کفی داخلی آن سوئیت خز می‌باشد.

 

 

3- نیم بوت نوک تیز

این بوت با داشتن یک پاشنه 4 سانتی‌متری و چرم گاوی درجه یک یکی از آپشن‌های مناسب برای انواع استایل می‌باشد. این بوت با هر دو استایل رسمی و غیررسمی ست شده و دارای رنگ بندی متنوعی می‌باشد؛ رنگ بندی این بوت برخلاف مدل‌های قبلی، بسیار خاص بوده و شامل رنگ‌های سرمه‌ای، طوسی، قهوه‌ای اشبالت، مشکی و عسلی رویال و اشبالت می‌باشد.

 

رنگ عسلی اشبالت خاص ترین رنگ این بوت است چرا که علاوه بر طراحی بسیار خاص، دارای سایه‌هایی مشکی رنگ در نوک و انتهای کفش می‌باشد. این بوت با استایل‌های سنتی و هنری نیز ترکیب بسیار زیبایی را خلق می‌کند.

 

جهت مشاهده محصولات وارد سایت چرم کاکتوس شوید

جدیدترین بوت زنانه 2022

4- نیم بوت اسپرت

این نیم بوت دارای سه رنگ بسیار خاص کرم، مشکی ساده و مشکی ورنی می‌باشد. نیم بوت مشکی ورنی بسیار محبوب بوده و معمولاً با استایل‌های اسپورت ست می‌شود. شما می‌توانید این بوت را همه جا بپوشید، مهمانی و یا زمینی پر از برف.

 

چرا که پاشنه این بوت تنها 3 سانتی متر بوده و پای شما را در طولانی مدت اذیت نمی‌کند. جنس چرم این بوت چرم گاوی درجه یک، جنس کفی و آستر سوئیت خزه و جنس زیره‌ی آن ترمو ( Termo ) نیز می‌باشد.

 

5- نیم بوت چرم نوک تیز

این نیم بوت دارای طراحی خاص و در عین حال مینیمال می‌باشد. همین طراحی به شما این امکان را می‌دهد که از آن در هر دو استایل رسمی و غیررسمی استفاده کنید و ترکیب خاصی را بسازید. این مدل بوت زنانه در رنگ‌های مشکی کروکودیل، قهوه‌ای کروکودیل، زمردی کروکودیل و عسلی کروکودیل موجود می‌باشد.

 

رنگ زمردی کروکودیل این بوت بسیار خاص بوده و پاشنه‌ای بسیار شیک و خاص دارد. قسمت پاشنه و پشت این کفش، طرحی متفاوت با بخش جلویی بوت دارد که چرم این بخش، اگرچه چرم گاوی درجه یک می‌باشد، اما طرحی مشابه پوست کروکودیل دارد. به همین دلیل به انواع مدل‌های این بوت کروکودیل گفته می‌شود.

 

6- بوت بند دار نوک تیز

این بوت یکی از مدل‌های محبوب بوت زنانه بوده و به دلیل داشتن بند و زیپ، طرحی بسیار خاص دارد. این بوت در سه رنگ سرمه‌ای، مشکی و عسلی موجود بوده و بسیار راحت با انواع استایل‌ها ست می‌شود. پاشنه‌ی کوتاه این بوت به شما این امکان را می‌دهد تا با خیال راحت از آن در انواع آب و هوا استفاده کرده و حتی در صورت پیاده روی طولانی مدت، اذیت نشوید.

 

جهت مشاهده محصولات وارد سایت چرم کاکتوس شوید

جدیدترین بوت زنانه 2022

7- بوت زنانه اسپرت بند دار

این بوت طراحی بسیار خاصی داشته و در سه رنگ مشکی فلوتر، قهوه‌ای فلوتر و عسلی فلوتر موجود می‌باشد. منظور از طراحی خاص و منحصر به فرد این بوت، دوخت خاص قسمت پاشنه و بالای کفش می‌باشد؛ رنگ این دو بخش با یکدیگر و رنگ کل بوت متفاوت بوده و جلوه بسیار زیبایی به استایل شما می‌دهد.

 

اگرچه این بوت اسپرت است، اما به راحتی با استایل‌های رسمی نیز ست می‌شود. این بوت همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا از هر دو آپشن زیپ و بند استفاده کنید. این بوت نیز ساخته شده از چرم گاوی و دارای یک پاشنه 3 سانتی متری بسیار راحت می‌باشد.

 

8- نیم بوت زنانه زیپ دار

این بوت که خاص ترین رنگ آن نسکافه‌ای می‌باشد، دارای چهار رنگ مشکی، طوسی، عسلی رویال و نسکافه‌ای می‌باشد. طرح بسیار ظریف و ساده‌ی این بوت به شما این امکان را می‌دهد تا آن را با استایل‌های مینیمال و رسمی ست کنید.

 

این بوت گزینه بسیار مناسبی برای محل کار و جلسات اداری می‌باشد و با داشتن پاشنه‌ی 4 سانتی‌متری و چرم گاوی با کیفیت، یک کفش اداری بسیار شیک می‌باشد و اگر استایلی مینیمال و یا ساده دارید، این بوت مناسب شماست.

 

9- بوت زنانه اسپرت

این بوت در سالهای اخیر بسیار محبوب شده و بیشتر توسط گروه سنی 20 تا 35 سال مورد استفاده قرار می‌گیرد. این بوت برخلاف بوت قبلی، یک بوت کاملاً اسپرت بوده و برای استایل‌های رسمی مناسب نمی‌باشد. این بوت در سه رنگ نسکافه‌ای، مشکی ورنی و سبز چریکی موجود می‌باشد. رنگ مشکی این بوت بسیار پرطرفدار بوده و به راحتی با همه رنگ لباسی ست می‌شود.

 

جهت مشاهده محصولات وارد سایت چرم کاکتوس شوید

جدیدترین بوت زنانه 2022

10- بوت بلند زنانه مجلسی

این بوت پاشنه دار مناسب مجالس و مهمانی‌ها بوده و دارای دو طرح ساده و لیزارد و دارای پنج رنگ مشکی ساده، طوسی لیزارد، سرمه‌ای لیزارد، سبز لیزارد و سفید مشکی لیزارد می‌باشد. این بوت معمولاً با استایل مونوکروم و با کیف هم رنگ خودش ترکیب بسیار شیک و چشم گیری را می‌سازد. رنگ سرمه‌ای، سبز و طوسی لیزارد استایل شما را از سایر استایل‌ها با بوت‌های مجلسی که معمولاً مشکی هستند متمایز می‌کند.

 

11- نیم بوت زنانه کروکودیل

این بوت مشکی ورنی که طرحی مشابه پوست کروکودیل دارد، از معدود بوت‌هایی می‌باشد که با هر دو استایل رسمی و غیر رسمی ترکیب خوبی را می‌سازند. پاشنه این بوت 4 سانتی متر و جنس رویه و کفی داخلی آن چرم گاوی می‌باشد. چرم کفی داخلی این کفش شما را از سرما محفوظ نگه داشته و باعث راحتی پای شما در طولانی مدت می‌شود.

 

12- نیم بوت زنانه هنری

اگر بخواهیم از میان 12 مدل بوت زنانه معرفی شده، تنها یک مدل را انتخاب کنیم، انتخاب ما قطعاً این بوت می‌باشد. این بوت دارای طراحی بسیار خاص و در عین حال ساده‌ای بوده و با داشتن رنگبندی بسیار متنوع، فرایند انتخاب و خرید را بسیار برای شما سخت می‌کند.

 

امضای این بوت سگک خاص آن می‌باشد که در عین سادگی، جلوه‌ی بسیار خاصی به استایل شما می‌دهد. این بوت نیز یکی از بوت‌هایی است که با هر استایلی ست شده و باعث بهتر دیده شدن آن می‌گردد.

 

رنگ بندی متنوع این بوت شامل رنگ‌های مشکی، نسکافه‌ای، طوسی، قهوه‌ای کریزی، عسلی رویال، سبز ورنی، ورنی نارنجی، عسلی کریزی، سبز، قرمز کریزی و مشکی ورنی می‌شود. مدل‌های کریزی این بوت، درست مثل سایر مدل‌های آن از چرم گاوی درجه یک ساخته شده‌اند اما تفاوت بزرگ آنها، مات بودن و ویژگی مشترک و بسیار خاص آنها، سایه‌ی تاریک آنها است. رنگ بندی این مدل بی شک خاص ترین ویژگی این بوت می‌باشد.

 

 

خرید جدیدترین بوت‌های 2022 از فروشگاه چرم کاکتوس

تمامی بوت‌های ذکر شده، در فروشگاه چرم کاکتوس در رنگبندی‌ گفته شده موجود می‌باشند. تمرکز فروشگاه چرم کاکتوس همواره بر کیفیت بالای محصولات و استفاده از چرم گاوی درجه‌ یک می‌باشد. طرح‌های متنوع و نوین بوت‌های کاکتوس با ترکیب کیفیت بالای آنها، بهترین محصول ممکن را ساخته و در نتیجه بوتی زیبا و با کیفیت، طراحی و تولید می‌شود.

 

بوت‌های مشاهده شده، تنها بخشی از محصولات فروشگاه چرم کاکتوس می‌باشد. جهت مشاهده کامل محصولات و انتخاب و خرید بوت و نیم بوت زنانه مورد نظر، به سایت فروشگاه کاکتوس مراجعه کنید.