پارس ناز پورتال

آیا از جدیدترین خدمات جایگاه تشریفات فرودگاه اطلاع دارید؟

آیا از جدیدترین خدمات جایگاه تشریفات فرودگاه اطلاع دارید؟

آیا می دانید که این خدمات شامل چه کسانی می شود؟ شما هم می توانید از این خدمات استفاده کنید.

 

اطلاعات cip فرودگاه مهرآباد

 

سالن تشریفات cip فرودگاه مهرآباد نوعی جایگاه تشریفات فرودگاه محسوب می شود و واقع در طبقه اول است. به طور کلی این فضا پس از مدت ها دوباره بازسازی شده است و بهره برداری می شود. این فضا این روزها سرویس های خاص خود را در ساختمان مجزا و مستقل ارائه نمی دهد و به طور کلی همه چیز در ترمینال یک قرار دارد. یعنی ورودی آن مجزا نبوده و اختصاصی نیست.

 

اما امکانات برای جایگاه تشریفات فرودگاه مهرآباد بسیار خوب است و توانسته فضایی آرام و به دور از هیاهو ایجاد کند. از سوی دیگر این سالن در طبقه فوقانی ترمینال قرار گرفته است. وجود پله های برقی در این سالن دسترسی را آسانتر کرده است. در این بخش یک سری پرسنل آموزش دیده با امکاناتی خاص وجود دارند که کمک می کنند همه چیز کاملاً دقیق پیش برود. 

 

سرویس دهی جایگاه تشریفات فرودگاه مهرآباد شامل دریافت کارت پرواز مسافر بوده و همینطور خدمات حمل و تحویل چمدان و بار مسافر نیز صورت می گیرد. پذیرایی در سالن های اختصاصی انجام می شود و نوشیدنی و خوراکی های مخصوص نیز ارائه می شود. به طور کلی در این بخش گیت اختصاصی بازرسی پلیس دیده می شود و همینطور خدماتی از قبیل صندلی ماساژور و اینترنت پرسرعت نیز فراهم است. 

 

یک سری سرویس های مخصوص حیوانات خانگی هم برگزار می شود. یک سری سوئیت های یک تخته و دو تخته برای اقامت موقت نیز وجود دارد و ترانسفرهای شهری با خودروهای مختلف اجرا شده اند.

 

ثبت نام در بخش جایگاه تشریفات فرودگاه کیش

برای ثبت نام در  cip فرودگاه کیش می توانید از سایت صالحان استفاده نمایید. این جایگاه به طور کلی پذیرای مهمانان و مسافران مختلف است. کسانی که تمایل دارند ورود و خروج فرودگاهی را از پای پلکان هواپیما و توسط خودروهای ویژه داشته باشند، از زمان وارد شدن به ترمینال شرایط تشریفات اختصاصی برای آنها صورت می گیرد.

 

یعنی به واسطه ثبت نام در جایگاه تشریفات فرودگاه دیگر نیاز به اتلاف وقت و انرژی برای انجام امور نخواهد بود. همه امور به واسطه کارکنان کارآزموده جایگاه انجام می شو و در نهایت مسافر تا زمانی که کار انجام شود استراحت می کند و می تواند از تشریفات رفاهی استفاده کند و اقدام به مطالعه و یا تماشای فیلم نماید. 

آیا از جدیدترین خدمات جایگاه تشریفات فرودگاه اطلاع دارید؟

cip

جایگاه تشریفات فرودگاه کیش دارای خدمات اسکورت بوده که بسیار ارزشمند است. این خدمات به این صورت است که انتقال از پای پلکان هواپیما آغاز شده و تا محل جایگاه ادامه دار است و این رویکرد به واسطه خودروهای لوکس صورت می گیرد.

 

خدماتی از قبیل انجام امور ترافیکی نیز وجود  دارد که شامل اخذ کارت پرواز و همینطور تخصیص صندلی خواهد بود. تحویل چمدان مهمان نیز مدنظر است. انجام پذیرایی هم به صورت عادی و به شکل ویژه برگزار می شود.از سوی دیگر انجام بازرسی فرودگاهی به واسطه گیت های اختصاصی مستقر صورت می گیرد. 

 

یک سری خدمات v-cip نیز وجود دارد که شامل شرایط مخصوصی است. مثلاً خودروهای تشریفاتی وجود دارد که از پای پلکان تا محل جایگاه و برعکس اجرا شده اند. شرایط برای انجام پذیرایی ویژه با منوهای مختلف وجود دارد و امور ترافیکی نیز برگزار می شود. 

 

Cip فرودگاه امام خمینی به چه صورت است

به طور کلی cip به معنی شخص مهمی از نظر تجاری است اما به طور کلی  cip  فرودگاه امام برای همه کسانی که حاضر به پرداخت هزینه بیشتر هستند، امکان پذیر خواهد بود. یعنی این تصور که فکر کنید جایگاه تشریفات فرودگاه فقط برای شرکت های تجاری و سرمایه داران و یا جامعه آماری خاصی است به کل اشتباه است.

 

یک شخص عادی نیز می تواند برای جایگاه تشریفات فرودگاه ثبت نام کند و از خدمات آن استفاده نماید. Cip یا جایگاه تشریفات فرودگاه امام خمینی در یک فضای جداگانه اجرا شده است و به طور کلی از ترمینال اصلی فاصله دارد. این جایگاه دقیقاً روبروی برج مراقبت جنب پاوین دولت vip واقع شده است.

 

به طور کلی این سالن مساحتی بیش از 7500 متر مربع دارد و در سه طبقه خاصی اجرا شده است. خدمات جایگاه تشریفات فرودگاه فقط شامل مسافران فرست کلاس  و بیزینس کلاس نبوده و به مسافران اکونومی نیز تعلق می گیرد.امکانات جایگاه تشریفات فرودگاه امام خمینی به طور کلی متفاوت است اما مهمترین موضوع برای جایگاه تشریفات فرودگاه این است که فضای آرامی ایجاد شود.

 

به طور کلی مسافران به دور از هر نوع سر و صدا و مزاحمتی می توانند در آسایش کامل باشند تا امورات پروازشان تنظیم شود. یعنی شما به عنوان یک مسافر نیاز به معطل شدن در صف های ورود و خروج معمول ندارید و برای دریافت کارت پرواز و خدمات چمدان نیز مزاحمتی برای شما ایجاد نمی شود. 

آیا از جدیدترین خدمات جایگاه تشریفات فرودگاه اطلاع دارید؟

تشریفات فرودگاه

منوی باز کافی شاپ در اختیار مسافران قرار می گیرد و شامل نوشیدنی های سرد و گرم و همینطور دسر و سالاد پذیرایی است. همینطور شرایطی فراهم شده است تا بتوانید از سوئیت های مخصوصی برای اقامت موقت استفاده کنید و به طور کلی امور مربوط به ترانسفر به خوبی اجرا می شود.

 

دقت داشته باشید که امکانات مربوط به جلسات کاری نیز در اتاق های کنفرانس برگزار می شود. ثبت نام برای جایگاه تشریفات فرودگاه به سادگی صورت گرفته و کارشناسان در این زمینه به شما کمک می کنند.