پارس ناز پورتال

جدیدترین مدل پیراهن ساحلی زنانه تابستانه

جدیدترین مدل پیراهن ساحلی زنانه تابستانه

با پوشیدن لباس های گشاد و راحت در روزهای گرم تابستانی می توان از آب و هوای گرم هم لذت برد. مطمئنا با شنیدن نام تعطیلات و تابستان به یاد مسافرت به شمال و الباس های گشاد و راحت می افتید. پیراهن های ساحلی زنانه از جدیدترین و شیک ترین لباس های تابستانه هستند که در طرح ها و رنگ های متنوعی عرضه می شوند.

 

این لباس ها اغلب از جنس پنبه و نخ هستند و باعث می شوند بدن تان خنک بماند. از جدیدترین مدل پیراهن ساحلی زنانه می توان به نوع آستین دار، کوتاه و پیراهن های ساحلی با گل های درشت و یقه های قایقی اشاره کرد.

 

مدل لباس ساحلی در طرح های جدید

مدل لباس ساحلی در طرح های جدید

پیراهن ساحلی بلند

پیراهن ساحلی بلند یکی از جدیدترین مدل پیراهن ساحلی زنانه است. این پیراهن را می‌توانید با یک مانتو بلند جلوباز ست کنید و استایلی شیک داشته باشید. این پیراهن ها با پارچه های ساده و طرح دار تولید می شوند که می توانید از مدل های گل دار، چهارخانه و یا ساده آن خریداری کنید.

 

استفاده از کفش های سبک و ساده می تواند استایل شما با جدیدترین مدل خرید پیراهن زنانه را تکیمل کند. پیراهن ساحلی بلند از بدن شما در برابر آفتاب سوختگی و عرق سوز شدن محافظت می کند.

 

پیراهن ساحلی طرح دار

یکی دیگر از جدیدترین مدل پیراهن ساحلی زنانه پیراهن های طرح دار است. این پیراهن ها با طرح های گل و گیاه و… عرضه می شوند. اگر می‌خواهید پیراهن ساحلی زنانه با طرح های شاد را برای جذابیت بخشیدن به استایل خود انتخاب کنید بهتر است از مانتو و کیف ساده استفاده کنید.

 

به کار بردن رنگ های مکمل و خنثی برای تکمیل استایل سرزنده و شاد می تواند جلوه ای جذاب ایجاد کند. همچنین با ست کردن رنگ کیف و شال خود می توانید استایل خود با جدیدترین مدل پیراهن سحلی زنانه را تکمیل کنید.

 

مدل لباس ساحلی بلند استین دار جدید

مدل لباس ساحلی بلند استین دار جدید

پیراهن های ساحلی آستین دار از بازوها در برابر آفتاب سوختگی محافظت می‌کنند. این پیراهن ها بین بانوان خوش سلیقه از محبوبیت خاصی برخوردار است. البته اینکه این مدل از جدیدترین مدل پیراهن ساحلی زنانه است هم نباید غافل شد.

 

با خرید این نوع پیراهن ساحلی می توانید آن را بدون استفاده از مانتو هم بپوشید. پوشیدن صندل هایی تخت و بند دار با پیراهن ساحلی آستین دار می‌تواند جلوه منحصربه فردی استایل شما ببخشد.

 

لباس ساحلی با کت کوتاه

لباس ساحلی با کت کوتاه، استایلی شیک، کاربردی و خنک برای روزهای گرم تابستان است. با انتخاب کت کوتاه مناسب و ست کردن آن با لباس ساحلی دلخواه‌تان، می‌توانید استایلی منحصر به فرد برای خودتان ایجاد کنید.

 

ست کردن پیراهن ساحلی

پیراهن ساحلی از لباس‌هایی کاربردی برای فصول گرم سال است که برای پوشیدن مسافرت و قدم زدن در لب ساحل مناسب است. علاوه‌بر این هنگام انجام فعالیت های روزمره نیز می‌توانید از جدیدترین مدل پیراهن ساحلی زنانه استفاده کنید.

 

برای دوخت این لباس ها اکثرا از پارچه های نازک و سبک مانند پنبه، نخ و حریر استفاده می شود. برخی از مدل های این پیراهن ها دارای آستین های کوتاه، آستین حلقه ای و چین هایی زیر سینه هستند. نقش استفاده از اکسسوری های مختلف و کلاه و عیک آفتابی را برای تکمیل استایل خود دست کم نگیرید.

 

استفاده از کلاه علاوه‌بر جذابیت بخشیدن به ظاهر می تواند از برنزه کردن پوست صورت شما هم جلوگیری کند. کلاه های حصیری لبه دار و کلاه های کابویی با جدیدترین مدل پیراهن ساحلی زنانه به خوبی ست می شوند.

 

استفاده از گردنبدی چوبی و گوشواره هایی ساده و شیک می تواند باعث سرزنده تر شدن ظاهر شما شود. اگر می خواهید با این لباس به ساحل بروید، می توانید مایو خود را زیر آن بپوشید. جدیدترین مدل پیراهن ساحلی زنانه گزینه مناسبی برای شنا کردن، قدم زدن کنار دریا و لذت بردن از نوشیدنی ای خنک در ساحل هستند.

 

سخن پایانی

پیراهن های ساحلی از لباس های پرطرفدار و رایج در آب و هوای گرم تابستانی هستند. این پیراهن ها به راحتی با مانتو، صندل و کتانی های مشکی و سفید ست می‌شوند. استفاده از گردنبندها و گوشواره‌هایی برای جذابیت بخشیدن به استایل خود با جدیدترین مدل پیراهن ساحلی ایده ای بکر است.

 

پیراهن ساحلی آسیتین دار و پیراهن های طرح دار متنوع گزینه‌هایی مناسب برای استفاده در کنار ساحل و هنگام شنا است. با به کار بردن عینک آفتابی و کیف های دوشی و بزرگ همراه با جدیدترین مدل پیراهن ساحلی زنانه نیز می توانید جلوه ای جدید و جذاب به استایل خود ببخشید.