پارس ناز پورتال

جستجوی گوگل و بازی های جدید

جستجوی گوگل و بازی های جدید

جستجوی گوگل و بازی های جدید 

شما در بخش جستجوی گوگل می تواند به بازی کردن نیز بپردازید و اخیرا شرکت گوگل چندین بازی جدید را نیز به این قسمت اضافه کرده است. بخش جست و جوی گوگل بدون شک مهمترین قسمت از این سرویس شناخته می‌شود و گوگل به واسطه همین بخش به شهرت جهانی رسیده است؛

 

خیل عظیمی از کاربران، اینترنت را با بخش جست و جوی گوگل می‌شناسند، چرا که تمامی نیازهای آنان را برطرف‌ می‌کند. دیروز شرکت گوگل اعلام کرد به زودی این بخش را جذاب‌تر از قبل خواهد کرد.این کمپانی اعلام کرده است که چند بازی جدید به بخش جست و جوی گوگل اضافه شده است. حالا کاربران می‌توانند بازی‌هایی همچون tic tac toe و Solitaire را در این قسمت اجرا کنند!

 

این دو بازی مدت‌هاست که در پلتفرم‌های مختلف قرار دارند و محبوبیت خاصی نزد کاربران بدست آورده‌اند. کاربران می‌توانند دو بازی مذکور در بخش جست و جوی گوگل را از طریق مرورگر خود و یا اپلیکیشن گوگل در موبایل اجرا کنند.اجرای این دو بازی پروسه کوتاه و ساده‌ای دارد.

 

اگر می‌خواهید هر یک از این بازی‌ها را در گوشی یا رایانه خود بازی کنید، کافیست نام هر یک از آنها را در بخش Google Search وارد کنید تا در صفحه ظاهر شوند؛ نام این دو بازی به ترتیب Solitare و Tic Tac Toe بوده و باید حتما به زبان انگلیسی وارد شوند.اما داستان به همینجا ختم نمی‌شود؛ کاربران می‌توانند درجه سختی بازی را قبل از اجرای مراحل تعیین کرده و حتی آن را به صورت دو نفره با دوستان خود بازی کنند.

جستجوی گوگل و بازی های جدید

در این گزارش به قابلیت‌های جالب دیگر بخش جست و جوی گوگل نیز اشاره شده است. به عنوان مثال می‌توانید از گوگل بپرسید «خوک چه صدایی از خود تولید می‌کند؟» و یا از این سرویس جست و جوی بزرگ بخواهید تا سکه‌ای را شیر یا خط کند! کافیست عبارت Flip a Coin را جست و جو کنید.