پارس ناز پورتال

خرید آنلاین لوازم آرایشی

خرید آنلاین لوازم آرایشی

با توجه به اپیدمی ویروس کرونا خرید اینترنتی جایگاه ویژه‌ای در سبک زندگی همۀ افراد پیدا کرده است. خرید آنلاین لوازم آرایشی که این روزها طرفداران زیادی دارد، روشی مناسب برای تهیه لوازم آرایش موردنیاز شما محسوب می‌شود که بسیار مقرون‌به‌صرفه است. در این مقاله به معرفی انواع لوازم آرایشی که می‌توانید از فروشگاه‌های معتبر آنلاین خریداری کنید، پرداخته‌ایم.

 

چرا باید لوازم آرایشی خود را اینترنتی بخریم؟

خرید اینترنتی لوازم آرایشی از فروشگاه‌های آنلاین معتبر، در درجه اول با توجه به شرایط همه‌گیری ویروس کرونا روشی امن برای حفظ سلامت افراد محسوب می‌شود. خرید آنلاین لوازم آرایش، این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا با دقت به بررسی محصول موردنظر خود و برندهای مختلف بپردازید و به مقایسه آن‌ها بپردازید. علاوه بر این، با استفاده ازنظر کارشناسان و یا کاربران فروشگاه اینترنتی می‌توانید بهترین انتخاب را هنگام خرید لوازم آرایشی، داشته باشید و بدون ماندن در ترافیک محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

 

انواع لوازم آرایشی را بشناسید!

اولین قدم برای سفر به هنر آراستن صورت، شناخت انواع لوازم آرایشی صورت و کارایی آن‌ها است. اگر شناخت خوبی از انواع لوازم آرایشی داشته باشید، خرید و استفاده از آن‌ها برای شما بسیار لذت‌بخش خواهد شد. در ادامه به معرفی انواع لوازم آرایش که باید در کیف آرایش خود داشته باشید، پرداخته‌ایم.

 

کرم پودر

کرم پودرها یکی از پرکاربردترین محصولات آرایشی هستند که از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. کرم پودر را معمولاً به رنگ پوست یا رنگی که می‌خواهید پوست‌ شما جلوه کند، تهیه نمایید. این محصولات آرایشی در انواع مایع، کرم و موس در بازار وجود دارند که در میزان پوشش دهی با یکدیگر رقابت تنگاتنگی دارند.

 

پرایمر صورت

استفاده از پرایمر اطمینانی برای شما ایجاد می‌کند که آرایش شما ماندگاری بیش‌تری خواهد داشت. پرایمر‌های صورت یک لایه‌ی محافظتی بر روی پوست ایجاد کرده و آن را نرم و لطیف می‌کنند. پس از استفادۀ مرطوب‌کننده و قبل از کرم پودر از پرایمر استفاده کنید تا رطوبت به پوستتان نفوذ کند.

 

کانسیلر صورت و چشم

کانسیلر اغلب برای پوشش دهی بیش‌تر لک‌ها و تیرگی‌های پوستی به کار می‌رود. کانسیلرها غلیظ‌تر و جامد‌تر از کرم پودرها هستند و پایداری و پوشش بیش‌تری ایجاد می‌کنند. کانسیلرها به دو دسته‌ی کانسیلر زیر چشم و کانسیلر صورت تقسیم می‌شوند.

 

پنکیک

پنکیک یکی دیگر از انواع لوازم آرایش پرکاربرد صورت است که به‌تنهایی یا روی کرم پودر برای ایجاد یک جلوه‌ی نهایی از آرایش مورداستفاده قرار می‌گیرد.

خرید آنلاین لوازم آرایشی

رژ لب

رژلب، محبوب‌ترین و پرکاربردترین انواع لوازم آرایش زنانه است. خرید اینترنتی رژ لب این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا با دقت رنگ‌های متفاوت و زیبای رژ لب را مشاهده و انتخاب نمایید. بعد از رژ لب، برق لب، مداد لب و لاک لب از دیگر لوازم آرایشی مربوط به آرایش لب هستند که طرفداران بسیاری دارند.

 

رژ گونه

رژ گونه از پرکاربردترین محصولات آرایشی است که برای گلگون کردن گونه‌ها استفاده می‌شود. رژ گونه علاوه بر برجسته‌تر نشان دادن استخوان گونه، نوعی سرزندگی را در چهره جاری کرده و آن را بشاش‌تر جلوه می‌دهد.

 

بی‌بی کرم

بی‌بی کرم، کرمی چندکاره است که کارکردهای خوبی بر روی پوستتان خواهد‌ داشت. بی‌بی کرم علاوه بر برخورداری از خاصیت پوشانندگی، ممکن است یک یا چند مورد از خواص مرطوب‌کنندگی، سفیدکنندگی، ضد چروک و ضد آفتاب را نیز در خود داشته باشد. در حال حاضر هیچ‌چیز مثل یک بی‌بی کرم پوشش کرم پودری و خواص درمانی متعدد را همزمان ارائه نمی‌کند.

 

هایلایتر

هایلایتر برای ایجاد درخشش بیش‌تر در برخی نقاط صورت به کار می‌رود. اگر می‌خواهید توجه بیش‌تری را به برخی از نقاط صورتتان جلب کنید، تنها چیزی که نیاز دارید یک هایلایتر است.

 

برنزه کننده

با توجه به افزایش محبوبیت پوست برنزه در سال‌های اخیر، پودر‌های برنزه کننده جایگزین بسیار خوبی برای شیوه‌های پرضرر برنزه کردن پوست هستند. به‌علاوه با این روش، هر زمان که دلتان برای رنگ پوستتان تنگ شد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که صورتتان را بشویید!

خرید آنلاین لوازم آرایشی

خط و مداد چشم

خط چشم و مداد چشم، از دیگر پرکاربردترین لوازم آرایشی هستند که هر دو برای فرم دهی به حالت چشم به کار می‌روند.

 

مداد ابرو

مداد ابرو یک وسیلۀ آرایشی در کیف آرایش شما است. با استفاده از مداد ابرو، می‌توانید به ابروهایتان رنگ ببخشید و آن‌ها را پرپشت‌تر و درخشان‌تر جلوه دهید.

 

ریمل

ریمل یکی دیگر از پرکاربردترین و محبوب‌ترین انواع لوازم آرایشی است که برای تیره‌تر و بلندتر کردن مژه‌ها و حجم دادن به آن‌ها استفاده می‌شود. خرید اینترنتی ریمل امکان مقایسه انواع مدل‌های آن را برای شما فراهم می‌کند.

 

سایه‌ی چشم

سایۀ چشم یکی از خاص‌ترین لوازم آرایشی است که جلوه صورت شما را با تأکید به چشم‌ها، درخشان‌تر از همیشه می‌کند.خرید اینترنتی لوازم آرایشی روشی محبوب میان خانم‌ها و دختران جوان است که این امکان را برای شما فراهم می‌کند بدون حضور در محیط‌های شلوغ خرید کنید و از خرید خود لذت ببرید. اگر به دنبال خرید اینترنتی انواع لوازم آرایشی هستید، با مراجعه به مرکز خرید آنلاین بانی مد می‌توانید از تجربه خرید آنلاین خود لذت ببرید.