پارس ناز پورتال

دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی از وب سایت فیلم آپ مدیا

دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی از وب سایت فیلم آپ مدیا

جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی را از رسانه دانلود فیلم آپ مدیا به نشانی upmedia.movie دریافت کنید. یکی از وب سایت های دانلود سریال نمایش خانگی به صورت قانونی ، دانلود انیمیشن جدید ، دانلود فیلم خارجی دوبله فارسی و زیرنویس و به روز ترین سایت سریال خارجی به شمار می آید در ادامه به معرفی جدیدترین فیلم و سریال ها میپردازیم.

 

فیلم های ایرانی جدید در حال اکران سینما

 

فیلم ملاقات خصوصی ، دختری به نام پروانه (پریناز ایزدیار) پدرش به زندان افتاده و برادرش ایمان، که زمانی در مسابقات مردان آهنین جولان می‌داده حالا یک بدهکار فراری است. او در عطاری پدرش کار می‌کند و با پدرش در زندان به‌طور مخفیانه در ارتباط است.

 

این ارتباط مخفیانه از طریق گوشی یکی از هم‌بندان پدرش یعنی شخصی به اسم فرهاد (هوتن شکیبا) صورت می‌گیرد. فرهاد و پروانه گهگاه بخاطر برخی مسائل بایکدیگر حرفهای کوتاهی می‌زنند و در نهایت فرهاد عاشق پروانه می‌شود و از او می‌خواهد که به ملاقاتش بیاید و زندگی این دو نفر به یکدیگر گره می‌خورد و این تازه شروع ماجرا و اتفاقات است…

 

فیلم ملاقات خصوصی ، فیلمی در ژانر درام و عاشقانه ، محصول سال 1400 کشور ایران است. این فیلم به کارگردانی امید شمس، تهیه کنندگی امیر بنان و نویسندگی امید شمس ، بهمن ارک و علی سرآهنگ است.

 

در این فیلم بازیگرانی چون پریناز ایزدیار ، هوتن شکیبا ، رؤیا تیموریان ، ریما رامین‌فر ، نادر فلاح ، سیاوش چراغی‌پور ، ایمان شمس ، شیرین آقارضاکاشی ، پیام احمدی نیا ، جواد قامتی ، امیرحسین بیات ، حسین پارسایی و.. به هنرمندی پرداختند. این فیلم تاکنون توانسته موفق به فروش بیش از 18 میلیارد تومن در سینما شود. 

 

فیلم بخارست ، جلیل و جلال دو برادرند که یکی در تاکسی اینترنتی و دیگری در استخری به نام بخارست کار می‌کند. جلیل قصد دارد با پیج اینستاگرامی اش کسب درآمد کند، از این رو دست به گرفتن ویدئوهای دوربین مخفی خطرناک می‌زند. یکی از این دوربین مخفی‌ها که در استخر گرفته شده، او را در مخمصه بزرگی گرفتار می‌کند که منجر می‌شود وارد دردسرهایی شوند..

 

فیلم بخارست ، فیلمی در ژانر کمدی و خانوادگی ، محصول سال 1401 کشور ایران است. این فیلم به کارگردانی سیدمسعود اطیابی، تهیه کنندگی علی طلوعی و نویسندگی حمزه صالحی است.

 

در این فیلم بازیگرانی کمدی مطرحی مانند حسین یاری ، پژمان جمشیدی ، امیرحسین آرمان ، هادی کاظمی ، غزال نظر ، غلامرضا نیکخواه ، بابک کریمی ، ایمان صفا ، وحید آقاپور ، رضا بهبودی ، پونه عاشورپور به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم تاکنون توانسته موفق به فروش بیش از 43 میلیارد تومن در سینما شود فیلم ابلق ، برای یک زن که در حاشیه شهری بزرگ با همسر و فرزندش زندگی می کند، ماجرایی رقم می خورد…

 

فیلم ابلق ، فیلمی در ژانر درام و خانوادگی ، محصول سال 1399 کشور ایران است. این فیلم به تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی و کارگردانی و نویسندگی را نرگس آبیار است. در این فیلم بازیگرانی چون بهرام رادان، الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، مهران احمدی، گلاره عباسی، گیتی معینی، امین میری، شادی کرم رودی، فاطمه کریمیان به ایفای نقش پرداخته اند.

 

الناز شاکردوست و هوتن شکیبا در فیلم تی تی هم نقش پررنگ و جذابی را ایفا کرده اند و باعث شدند این فیلم لقب پر فروش ترین فیلم غیر طنز را در اختیار خود قرار دهد. فیلم ابلق در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر موفق به کسب عناوین زیادی از جمله جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن ، جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران ، جایزه بهترین جلوه‌های ویژه بصری ، جایزه بهترین چهره‌پردازی شدند. این فیلم تاکنون توانسته موفق به فروش بیش از 20 میلیارد تومن در سینما شود. 

 

برای دانلود فیلم ایرانی بیشتر میتوانید به آدرس upmedia.movie/iran-movies مراجعه کنید.

دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی از وب سایت فیلم آپ مدیا

سریال های خارجی به روز شده 2022

 

سریال 2022 Redemption: سریال رستگاری، سربازرس “کالت کانینگهام” که همیشه خونسرد و خویشتن دار به نظر می رسد به خاطر انضباط و جدیت خود مورد احترام همکارانش در اداره پلیس مرزیساید انگلستان است.در این میان کشف جسد یک زن جوان او را وارد یک پرونده جنایی جدید کرده و…

 

سریال رستگاری ، محصول سال 2022 کشور ایرلند و در ژانر درام ، معمایی ، جنایی به کارگردانی جان هیز (John Hayes) و نویسندگی شان کوک (Sean Cook) است. این سریال امتیاز 7.3 را از 2.7k رای در سایت IMDB دریافت کرد در این فیلم هنرمندانی چون پائولا مالکومسان، ابی فیتز، ایوان اوکانور، مو دانفورد و … به ایفای نقش پرداخته اند. 

 

سریال The Peripheral 2022: سریال پیرامونی، در آینده و زمانی که تکنولوژی به طرز ماهرانه‌ای جامعه را تغییر داده است روایت شده. یک زن جوان به نام “فلین فیشر” (با بازی کلویی گریس مورتس) که در یک شهر کوچک آپالاچی گیر کرده است، تنها راه فرار از مشغله های روزمره، بازی های ویدئویی پیشرفته است. او به قدری بازیکن خوبی است که یک شرکت برای او یک سیستم بازی ویدیویی جدید برای آزمایش می فرستد اما یک شگفتی در انتظارش است…

 

سریال پیرامونی ، محصول سال 2022 کشور آمریکا و در ژانر درام ، معمایی ، علمی تخیلی به کارگردانی مشترک  آلریک رایلی و وینکنزو ناتالی (Vincenzo Natali و Alrick Rileyo) و نویسندگی اسکات بی اسمیت (Scott B. Smith) است.

 

این سریال امتیاز 7.6 را از 67k رای در سایت IMDB دریافت کرد در این فیلم هنرمندانی چون کلویی گریس مورتس، گری کار، جک رینور، جولین مور کوک و … به ایفای نقش پرداخته اند.

 

سریال Guillermo del Toro’s Cabinet of Curiosities 2022: سریال قفسه عجایب گیرمو دل تورو، مجموعه‌ای از هشت داستان شوم است که توسط فیلمساز معروف، گیرمو دل تورو، به شکلی پیچیده و وحشتناک روایت شده است و…

 

سریال قفسه عجایب گیرمو دل تورو ، محصول سال 2022 کشورهای آمریکا و مکزیک و در ژانر درام ، ترسناک ، معمایی به کارگردانی مشترک آنا لیلی امیرپور و پانوس کازماتوس (Ana Lily Amirpour و Panos Cosmatos) و نویسندگی گیرمو دل تورو (Guillermo del Toro) است.

 

این سریال امتیاز 7.0 را از 47k رای در سایت IMDB دریافت کرد در این فیلم هنرمندانی چون لیز جانستون، کوین کپی، مگان منی، تیم بلیک نلسون، دیوید هیولت و … به ایفای نقش پرداخته اند. 

 

سریال SAS: Rogue Heroes 2022: سریال اس‌ای‌اس: قهرمانان یاغی، براساس حوادث واقعی روایت شده و شکل‌گیری سرویس هوایی ویژه را در طول جنگ جهانی دوم به تصویر می‌کشد. در سال 1941 میلادی،افسری جوان به نام “دیوید استرلینگ” پس از مصدومیت در حین انجام تمرین در بیمارستان بستری است و طرح‌ هایی برای پرواز می‌ ریزد که تمانی قوانین پذیرفته‌ شده جنگاوری مدرن را زیرسوال می‌ برد… 

 

سریال اس‌ای‌اس: قهرمانان یاغی ، محصول سال 2022 کشور انگلستان و در ژانر درام ، اکشن ، هیجان انگیز و جنگی به کارگردانی تام شانکلند (Tom Shankland) و نویسندگی استیون نایت (Steven Knight) است. این سریال امتیاز 8.1 را از 16k رای در سایت IMDB دریافت کرد در این فیلم هنرمندانی چون جک اوکانل، دومینیک وست، کانر سوییندلز، آلفی آلن، جیکوب ایفان و … به ایفای نقش پرداخته اند. 

 

فیلم و انیمیشن های جدید دوبله و زیرنویس فارسی

 

فیلم Air Force the Movie: Selagi Bernyawa 2022: فیلم نیروی هوایی: سلاگی برنیاوا، درباره ی یک تیم ویژه است که در راس آن، کاپیتان ادیب و مربی او، سرگرد عدنان است که وظیفه محافظت انسان‌ دوستانه از مردم کشور جنگ‌زده نامبوری را بر عهده دارد.

 

اما در بازگشت به خانه، هواپیمای آن‌ها به طور غیرمنتظره‌ای توسط شبه نظامیان محلی سرنگون شده و تنها 9 نفر از مسافران، قبل از سقوط هواپیما موفق به پرش می‌شوند. پس از انتشار این خبر، نیروی هوایی مالزی برای نجات بازماندگان وارد عمل می‌شود اما…

 

فیلم نیروی هوایی: سلاگی برنیاوا ، فیلمی در ژانر اکشن ، ماجراجویی و جنگی به کارگردانی ذوالقرنین ازهر و فرانک سی و نویسندگی ذوالقرنین ازهر، پیتر تویات , اوپی هریس، محصول سال 2022 مالزی است.

 

در این فیلم هنرمندانی چون ایمان حکیم رضا، آدی پوترا، ایمان کورین آدرین، شا علیاحیا، یوهان عصاری، پابلو امیرول، آقاشا، اسما دانیال، سارا علی، فضرالخان، لقمان حفیدز و… به ایفای نقش پرداخته اند.

 

کارگردان : Zulkarnain Azhar ، Frank See

بازیگران : Aiman Hakim Ridza ، Adi Putra ، Nas-t

فیلم Bandit 2022: فیلم راهزن، درباره ی یک جنایتکار حرفه‌ای به نام گیلبرت گالوان جونیور است که پس از فرار از زندانی در میشیگان، با هویتی جعلی زندگی می‌کند. حال او با وجود اینکه توسط یک گروه ضربت پلیس تعقیب می‌شد، از 59 بانک و جواهر فروشی سرقت می‌کند و…

 

فیلم راهزن ، فیلمی در ژانر جنایی ، درام و هیجانی به کارگردانی آلن اونگار و نویسندگی کریگ ونمن، محصول سال 2022 کانادا است. در این فیلم هنرمندانی چون جاش دوهامل، الیشا کاتبرت، نستور کاربونل، سوئن تمل، مل گیبسون، دیلن فلشنر، کیت آرتور بولدن، اولیویا دوآبو و… به ایفای نقش پرداخته اند.

 

کارگردان : Sung-hyun Byun

بازیگران : Josh Duhamel ، Elisha Cuthbert ، Nestor Carbonell

فیلم Champions 2023: فیلم قهرمانان، درباره ی یک مربی سابق بسکتبال به نام مارکوس است که پس از یک سری اشتباهات، با حکم دادگاه مجبور می‌شود تا تیمی از بازیکنان دارای معلولیت ذهنی را مدیریت کند. اما مارکوس به زودی متوجه می‌شود که علیرغم تردیدهایش، این تیم می‌تواند فراتر از آنچه تصور می‌کرد، پیش برود و…

 

فیلم قهرمانان ، فیلمی در ژانر کمدی ، درام و ورزشی به کارگردانی بابی فارلی و نویسندگی خاویر فسر، دیوید مارکز و مارک ریزو، محصول سال 2023 آمریکا است. در این فیلم هنرمندانی چون وودی هارلسون، ارنی هادسون، چیچ مارین، مت کوک، کیتلین اولسون، اشتون گانینگ، کوین ایانوچی، جاشوا فلدر، متیو فون در آهه، مدیسون تولین، تام سینکلر و… به ایفای نقش پرداخته اند.این فیلم امتیاز 6.8 را از 4,900 رای در سایت IMDB دریافت کرد. 

 

کارگردان : Bobby Farrelly

بازیگران : Woody Harrelson ، Kaitlin Olson ، Matt Cook

انیمیشن Rock Dog 3: Battle the Beat 2022: انیمیشن سگ راک 3: نبرد ریتم، بودی به امید الهام بخشیدن به نسل جدیدی از ستاره‌های راک، به یک مسابقه موسیقی ملحق شده و یک شبه به یک شخصیت تلویزیونی محبوب تبدیل می‌شود که…

 

انیمیشن سگ راک 3: نبرد ریتم ، فیلمی در ژانر کمدی و ماجراجویی به کارگردانی آنتونی بل و نویسندگی راب مویر ، محصول سال 2022 کشور آمریکا و چین است. در این انیمیشن هنرمندانی چون گراهام همیلتون، اشلی بال، اندرو فرانسیس، کاتلین بار، نیکول الیور، ادی ایزارد، بتانی براون، دورون بل، دانی لوکاس، جیسون سیمپسون، کتی وسلوک به صداپیشگی پرداخته اند. این انیمیشن امتیاز 5.9 را از 116 رای در سایت IMDB دریافت کرد. 

 

کارگردان : Anthony Bell

هنرمندان : Graham Hamilton ، Ashleigh Ball ، Andrew Francis

انیمیشن سریالی My Dad the Bounty Hunter 2023: انیمیشن پدرم شکارچی جایزه‌بگیر ، بعد از اینکه دو کودک به طور تصادفی به فضا می روند، متوجه می شوند که پدرشان قدرتمندترین جایزه بگیر کل کهکشان است و…

 

انیمیشن سریالی پدرم شکارچی جایزه‌بگیر، محصول سال 2023 کشور آمریکا و در ژانر انیمیشن ، اکشن ، ماجراجویی به کارگردانی کنجی اونو و نویسندگی اورت داونینگ جونیور است. این سریال امتیاز 7.1 را از 746 رای در سایت IMDB دریافت کرد.

 

کارگردان : Kenji Ono

هنرمندان : Kari Wahlgren, Laz Alonso, Jim Rash

دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی از وب سایت فیلم آپ مدیا

وب سایت دانلود فیلم

 

در این مطلب به آخرین و جدیدترین آثار فیلم و سریال خارجی پرداختیم و برای دانلود بیشتر فیلم و سریال های ایرانی و خارجی میتوانید به وب سایت دانلود فیلم خارجی آپ مدیا مراجعه و یک وب سایت مرجع برای فیلم و سریال خود انتخاب کنید.