پارس ناز پورتال

روش تهیه بهترین ماسک صورت ضد چین و چروک

روش تهیه بهترین ماسک صورت ضد چین و چروک

روش تهیه بهترین ماسک صورت ضد چین و چروک 

ما امروز به شما روش تهیه برترین ماسک صورت را معرفی خواهیم نمود که میتوانید در ادامه آن را یاد بگیرید و در منزل بهره گیری نمایید. با افزایش سن و ایجاد چین و چروک هاي کوچک برخی ها خودباوری خود را از دست میدهند و فکر می‌کنند پیر شده اند .

 

در این مقاله از پارس ناز طرز تهیه یک ماسک طبیعی برای درمان چین و چروک و پیشگیری از پیری پوست را آورده ایم . این ماسک اضافه بر این که باعث جوانی شما میشود , پوست شما را آبرسانی کرده و باعث شادابی و درخشندگی آن می شواولین علامت هاي پیری که بر صورت و ظاهر شما نمایان میشود, چین و چروک هاي پوست میباشند.

 

اغلب زنان با مشاهده این علامت ها تا حدود زیادی خودباوری خود را از دست میدهند. اما جای نگرانی نیست. شما میتوانید با انجام برخی راهکارها چین و چروک ها را درمان کنید.احتمالا این خبر, حیرت آور باشد و پس از شنیدن آن غافلگیر شوید ولی بهتراست به جای تعجب به دستورکار تهیه و روش تهیه این نسخه بسیار قوی برای رفع چین و چروک صورت که در این بخش از زیبایی پوست و مو خواهیم گفت توجه کنید.

 

اگر شما می‌خواهید از شر چین و چروک هاي پوستی خلاص شوید, بهتر هست که از طریق طبیعی اقدام کنید که برترین انتخاب در حال آماده هست.مواد تشکیل دهنده این درمان, طبیعی میباشند و بنابراین هیچگونه عوارض جانبی شما را تهدید نخواهد کرد. این روش نه تنها برای رفع چین و چروک مناسب هست بلکه از پوست هم مراقبت میکند.

 

مواد لازم برای ماسک ضد چین و چروک صورت:
۱ شماره موز رسیده
۱ شماره گوجه فرنگی خرد شده
۱ قاشق چای خوری ژل آلوئه ورا

 

طرز تهیه ماسک ضد چین و چروک :
۱*موز رسیده را پوست بکنید و به قطعات کوچک تقسیم کنید.
۲*موز را بطور کامل له کنید و سپس آب گوجه فرنگی را نیز به آن اضافه کنید.
۳*یک قاشق چایخوری ژل آلوئه ورا را به مخلوط اضافه کنید و مفید مخلوط کنید.

 

در پایان مخلوط بدست آمده را روی صورتتان اعمال کنید و اجازه دهید که 30 دقیقه روی صورتتان بماند و پس از این زمان صورتتان را با آب گرم بشویید.

 

از این درمان طبیعی خانگی باید به مدت یک‌بار در روز به مدت سه روز اعمال کنید. با اینکار چین و چروک هاي صورت شما کاهش می‌یابند و همین طور جوش هاي سر سیاه شما از بین می‌رود و هم‌چنین برای رویارویی با آکنه نیز مناسب هست.از این ترکیب تنها به مدت سه روز باید بهره گیری کنید و بطور ملایم بعد از شست و شو, صورت تان را ماساژ دهید.