پارس ناز پورتال

ستاره های مشهور ایرانی در جشن خیریه لیلا بلوکات

مجموعه : اخبار سینما
ستاره های مشهور ایرانی در جشن خیریه لیلا بلوکات

ستاره هاي سرشناس ایرانی در جشن خیریه لیلا بلوکات

بازیگران و ستاره هاي سرشناس ایرانی در مراسم خیریه گرد هم آمدند  تا برای کمک به نیازمندان قدم خیری بردارند و برای آنان جشن برگزار نمایند. جشن خیریه مهرلیلا , لیلا بلوکات بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون، این روزها دغدغه جدی اي دارد که حتی وی را از بازیگری و کارهای هنری‌اش تا حدودی دور کرده هست.

 

او این روزها مشغول اداره موسسه خیریه «مهر لیلا» استو آن قدر غرق فعالیت‌هاي خیرخواهانه شده که کمتر فرصت بررسی پیشنهادات کاری‌اش را دارد.بلوکات درمورد فعالیتهای خیریه گفت:«من پنج سال بود که فعالیت‌هایي در این اساس داشتم اما اکثر ترجیح می‌دادم کارهایم در خفا و اکثر برای دل خودم باشد

 

اما برای من این که حضور در فعالیت‌هاي خیریه بین مردم و همکارانم فرهنگ‌سازی شود تصمیم گرفتم فعالیت‌هایم را علنی کنم.از طرف دیگر گاهی در این کارها نیاز به کمک‌هایي داشتم که احساس کردم با اسمم میتوانم کارها را پیش ببرم.»

 

بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به فعالیتهای خیریه صورت گرفته خاطرنشان کرد:«تمام هزینه‌ها با درآمد شخصی خودم و کمک‌هایي هست که مردم، هنرمندان یا ورزشکاران میکنند. با این حال من هم دختر پولداری نیستم و مجبورم برای کارها کمک بگیرم.

 

اما از آنجایی که کار، کار خیر هست خیلی وقت‌ها فراهم سازی هزینه عمل جراحی یک بچه‌ سرطانی که حدود ۴۰ میلیون تومان هست در ۲۴ ساعت انجام می شود که ما این را حاضل لطف خدا و محبت مردم می دانیم. واقعا ما به اسپانسر نیاز مبرمی داریم اما من آن قدر از حرف و حدیث‌ها می‌ترسم که حتی نمی خواهم اسپانسر بیاورم.

 

اتفاقا خیلی از دوستان و همکارانم به من می گویند این طوری نمیشود و هر طور شده باید اسپانسر بگیری اما همه ي وقت با خودم میگویم تا همین حالا مخارج با هزینه شخصی بوده این همه ي برایمان حرف درآورده‌اند وای به حال وقتی که اسپانسر بگیریم.

 

من دو سال هست که کار نکرده‌ام و از جیب خورده‌ام اما بیزینس‌هاي دیگری دارم که خوشبختانه کارم را راه می‌اندازد. تا همین حالا هم هر پول شخصی که دستم آمده آن را تقسیم کردم و بخشی از آن را برای مخارج خودم و بقیه را به موسسه تزریق کرده‌ام. با این حال من به لطف خدا دراین کارها ایمان دارم و معتقدم اگر خدا کمکمان نمیکرد همین حالا باید اتومبیل زیر پایم را هم فروخته بودم و پولش را خرج می‌کرم.»

 

بیوگرافی لیلا بلوکات
لیلا بلوکات متولد 4 آذر 1361 در استان تهران بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران هست. لیلا بلوکات پس از 3 سال کار تئاتر در سال 87 با سریالی به کارگردانی سیروس مقدم وارد کار تلویزیون و سینما شده هست. از کارهای لیلا بلوکات میتوان به نقش نفرتیتی در سریال یوسف پیامبر اشاره کرد. پس از حضور پیروز در سریال یوسف پیامبر و بازی در نقش همسر اخلاتون اکثر دیده شد و دارای شهرت خاصی گردید.

ستاره های مشهور ایرانی در جشن خیریه لیلا بلوکاتسید جواد رضویان و علی اوجی

ستاره های مشهور ایرانی در جشن خیریه لیلا بلوکاتجشن خیریه لیلا بلوکات

ستاره های مشهور ایرانی در جشن خیریه لیلا بلوکاترویا تیموریان

ستاره های مشهور ایرانی در جشن خیریه لیلا بلوکاتحامد همایون و حجت اشرف زاده

ستاره های مشهور ایرانی در جشن خیریه لیلا بلوکاتنفیسه روشن

ستاره های مشهور ایرانی در جشن خیریه لیلا بلوکاتعلی کریمی در خیریه مهرلیلا

ستاره های مشهور ایرانی در جشن خیریه لیلا بلوکاتسروش جمشیدی و نعیمه نظامدوست

ستاره های مشهور ایرانی در جشن خیریه لیلا بلوکاتحضور هنرمندان در جشن خیریه مهر لیلا
ستاره های مشهور ایرانی در جشن خیریه لیلا بلوکاتلیلا بلوکات

ستاره های مشهور ایرانی در جشن خیریه لیلا بلوکاتجشن خیریه مهر لیلا

ستاره های مشهور ایرانی در جشن خیریه لیلا بلوکاتحامد حدادی و سید جواد رضویان

ستاره های مشهور ایرانی در جشن خیریه لیلا بلوکاتعکس هاي جشن خیریه لیلا بلوکات

ستاره های مشهور ایرانی در جشن خیریه لیلا بلوکاتداریوش فرضیایی و امیرمحمد

ستاره های مشهور ایرانی در جشن خیریه لیلا بلوکاتتصاویر جشن خیریه لیلا بلوکات

ستاره های مشهور ایرانی در جشن خیریه لیلا بلوکاتحجت اشرف زاده

ستاره های مشهور ایرانی در جشن خیریه لیلا بلوکاتهنرمندان و ورزشکاران در جشن خیریه مهرلیلا