پارس ناز پورتال

لیست بهترین بذرهی تره برای کاشت

لیست بهترین بذرهی تره برای کاشت

بذر سبزیجات انواع مختلفی دارند که در دسته بنید هامی مختلف لحاظ می شود برای خرید بذر سبزیجات با کیفیت باید چند نکته را در نظر داشت اولاینکه بذر سبزیجات داخل بسته بندی باشد و همچنین بذر را باید از جایی خرید کرد که بذرهای با کیفیت به فروش می رساند.

 

برای همین ما سایت باغ بذر را بریا خرید انواع بذر سبزیجات به شما پیشنهاد می کنیم  چرا که بذر سبزیجات در باغ بذر همگی دارای استاندارد بوده و 95 درصد بذرها جوانه می زند سبزیجات از طریق بذر تکثیر می شود برای همین اگر سبزیکاری با کیفیت ترین زمین و مناسب ترین اب را داشته باشد ولی اگر بذر با کیفیت تهیه نکند صددرصد در اخر با شکست مواجه خواهد شد پس در خرید بذر تره حتما دنبال بذر با کیفیت باشید.

 

بذر سبزیجات شامل چه بذر هایی هست؟

 

بذر سبزیجات انواع مختلفی دارد برای همین شما می توانید از لیست زیر بذر سبزیجات را مشاهده کنید.

لیست بهترین بذرهی تره برای کاشت

 گشنیز

 

گشنیز گیاهی هست که  ارتقاع بوته آن تا 45 سانت هم می رد و تمای قسمت های آن اعم از برگ و ساقه ان قابل استفاده  خوردن هست و از بذر گشنیز در ادوبه جات هم استفاده میشود برای کاشت بذر گشنیز می توانید با بیل زدن زمین و سپس صاف  کردن ان، بذر را در سطح خاک بپاشید وسپس روی  بذر های گشنیز یک سانت خاک بدهید و ابیاری کنید بذرها پس از یک هفته جوانه خواهند زد.

 

شاهی

 

شاهی گیاهی است که مصرف آن هم به صورت خام هست وهم به صورت پخته شده می توان از آن استفاده کرد بعضی افراد برای درمان سرما خوردگی از تره شاهی استفاده می کنند در سایت باغ بذر می توانید بذر شاهی را خریداری کنید و خودتان آن را پرورش دهید.

 

جعفری

 

تره جعفری گیاهی یک ساله هست که می توان با کاشت  بذر جعفری  آن را خودتان تولید کنید و سپس مصرف کنید  از تره جعفری در انواع غذا ها و سوپ ها استفاده می شود در تره جعفری  انواع ویتامین ها  مهم مانند ویتامین آ و ب موجو هست و سرشار از آن می باشد .

 

پیازچه

 

پیازچه یکی از سبزیجات خوشمزه در سبزیجات هست که در انواع سالاد ها از آن استفاده میشود  شما می توانید با تهیه بذر پیازچه خودتان آن را پرورش دهید و با کیفیت ترین پیازچه را تولید کنید.

 

ریحان سبز

 

ریحان سبز گیاهی  یک ساله است که با کاشت بذر ریحان سبز می توانید تا یک  سال از آن ها استفاده کنید برگ های ریحان دارای طعم خوشی است که از برگ های خشک شده آن هم استفاده می کنند.

 

ریحان بنفش

 

ریحان بنفش همانند سبز هست ولی مشتریان خاص خود را دارد فروشگاه باغ بذر با فروش بذر ریحان بنفش به سلیقه های همه احترام می گذارد ریحان بنفش دارای خواص بیشتری است  

 

تربچه

 

تربچه سبزی هست که ریشه و  برگ های آن قابل استفاده است  با خرید بذر تربچه می توانید در عرض 20 روز خودتان تربچه تولید کنید.

 

اسفناج

 

اسفناج یا به صورت عامیانه اسپناح گیاهی  یک ساله است که با کاشت بذر اسفناج می توانید مصرف اسفناج خود را به مدت یک سال تامین کنید کشور پهناورچین بزرگترنی تولید کننده اسفناج  در جهان است  85 درصد اسفناج جهان را تولید می کند.

 

 پیازچه قرمز

 

پیازچه قرمز گیاهی دو ساله هست که با کاشت بذر پیازچه قرمز می توانید تا 2 سال از آن استفاده کنید طعم پیازچه قرمز خوشمزه تر از پیازچه های دیگر است.

 

کاهو

 

کاهو گیاهی یک ساله هست که برای اولین بار در جهان مصریان باستان بذر آن را کاشند و به جهانیان معرفی کردند کاهو سرشار از انواع ویتامین ها است  و در کشور ما ایران از کاهو در سالاد استفده می شود با کاشت بذر کاهو ارگانیک  می توانید خیال خودتان را از خرید کاهو راحت کنید.

 

در ادامه  انواع بذر تره های موجود در سایت باغ بذر  لیست شده است که بریا خرید میتوانید به سایت باغ بذر مراجه کنید.

 

بذر کرفس

بذر کلم

بذر بادمجان نخودی

بذر بنفشه خوراکی

بذر خیار افریقایی

بذر خیار لیمویی

بذر هندوانه موشی

بذر بادمجان ایتالیایی

بذر بادامجان ترش

بذر خیار سبز

بذر ذرت شیرین آمریکایی

بذر فلفل قرمز ایتالیایی

بذر کاهو فرانسوی

بذر کلم بنفش

بذر کلم سفید

بذر لوبیا بنفش

 

در این مقاله ما لیست بهترین بذرهای تره را برای شما آماده کردیم شما می توانید با خرید بذر سبزیجات خودتان در منزل یا مزرعه نسبت به کشت بذر تره اقدام کنید چرا که کاشت بذر سبزیجات و پرورش آن چنان لذتی دارد که هیچ کجا نمی توان آن را پیدا کرد.

 

آدرس سایت باغ بذر : https://baghbazr.ir