پارس ناز پورتال

مرد برزیلی بینی خودش را در خانه جراحی کرد!

مرد برزیلی بینی خودش را در خانه جراحی کرد!

ماجرای مرد برزیلی که بینی خودش را در خانه جراحی کرد 

در اینجا داستان مرد برزیلی بینی خودش را در خانه جراحی کرد را بررسی می کنیم. هفته پیش یک مرد برزیلی پس از تلاش برای انجام عمل جراحی زیبایی بینی روی خود در بیمارستان بستری شد. این مرد در بیمارستانی در منطقه کامپو لیمپو، در منطقه جنوبی سائوپائولو بستری شده بود. این مرد از روی آموزش های یوتیوب اینکار را انجام داده بود. برخی ویدیوها در این پلتفرم به افراد یاد می دهند که روی خودشان جراحی کنند.

 

هر روز خبرهای عجیبی از سراسر جهان می شنویم، درمورد افرادی که کارهای بسیار عجیب انجام داده اند. ولی مورد امروز ما کمی متفاوت از تمام خبرهای عجیب است. هیچکس تاکنون چنین کاری را در خانه انجام نداده است. گویا یک مرد برزیلی تصمیم گرفته به جای تهیه هزینه جراحی زیبایی بینی، اینکار را از روی ویدیوهای آموزشی در یوتیوب انجام دهد و بعد از اینکار به بیمارستان منتقل شده است.

مرد برزیلی بینی خودش را در خانه جراحی کرد!

به گزارش پارس ناز، گفته می شود که این مرد ناشناس از آموزش های ویدئویی آنلاین که به راحتی قابل دسترسی است برای انجام این جراحی زیبایی بینی استفاده کرده است. گزارش شده است که او از 70 درصد الکل برای تمیز کردن بریدگی‌ها استفاده کرده است. وی همچنین دستکش نداشته و بعد از آن خون خودش را پاک ن‌کرده تا مبادا با اینکار بخیه‌ها را باز کند.

 

خطرات جراحی بینی توسط فرد غیر متخصص

این مرد به بخش مراقبت های اورژانس کامپو لیمپو منتقل شد و گفته می شود که همان روز مرخص شده است. پزشکان به مردم هشدار دادند که استفاده از روش‌های DIY برای تغییر بینی می‌تواند ظاهر آنها را بدتر کند و منجر به عوارض جدی شود. برخی از خطرات مرتبط با “رینوپلاستی خانگی” شامل نکروز، عفونت، انسداد بینی و شوک آنافیلاکتیک است.

مرد برزیلی بینی خودش را در خانه جراحی کرد!

بیمار قبل از ارجاع به یک تیم فک و صورت توسط یک تیم بهداشت روان در محل ویزیت شد. اداره بهداشت مربوط هم در ایمیلی گفته: تیم تمیز کردن و پانسمان زخم را انجام دادند و راهنمایی های لازم را برای مراقبت های لازم ارائه کردند. این مرد حالا برای مراقبت طولانی مدت به یک تیم تخصصی دهان و فک و صورت و یک سرویس روانشناسی ارجاع داده شده است.

 

یک جراح پلاستیک متخصص در جراحی بینی و یکی از اعضای انجمن جراحی پلاستیک برزیل، رودریگو لاسردا، گفته است: خطر نکروز، خطر عفونت برای انجام آن بدون آسپسیس و استفاده از مواد غیر استریل وجود دارد. برش های ایجاد شده در جراحی بینی باید بسیار دقیق و در مکان های کاملاً مشخص باشد تا از این خطر جلوگیری شود.

 

آیا می توانیم بینی خودمان را در خانه جراحی کنیم؟

این دکتر اضافه کرد: این روش ها فقط ظاهر شما را بدتر می کند زیرا موثر نیستند. در واقع این روش ها فقط خطراتی را به همراه خواهند داشت. شما نمی توانید بدون دانستن آناتومی بینی که بسیار پیچیده است این کار را در خانه و روی خودتان انجام دهید. این مرد برزیلی آموزش‌های یوتیوب را در مورد نحوه انجام جراحی زیبایی بینی در خانه تماشا می‌کرده است. در نتیجه از روشی کپی می‌کند که فقط متخصصان پزشکی باید انجام دهند.

مرد برزیلی بینی خودش را در خانه جراحی کرد!

اداره بهداشت این شهر در کشور برزیل گفت که در این مورد اطلاعاتی ندارد. یوتیوب هم به درخواست رسانه ها برای اظهار نظر پاسخ نداده است. با این حال، گزارش شده که یوتیوب مدت کوتاهی پس از عمومی شدن خبر بستری شدن این مرد در بیمارستان، ویدیو مربوط به عمل بینی را حذف کرده است. این پلتفرم از آن زمان محدودیت‌های سنی را روی ویدیوهایی اعمال کرده است که نشان می ‌دهد چگونه عمل ‌های بینی کمتر تهاجمی را روی خود انجام دهند.

 

در آخر هم باید بگوییم که اگر علاقه دارید تا خبرهای عجیب و جالب در سراسر جهان را مرور کنید، می توانید به پست های پیشنهادی زیر مراجعه کنید. هر روز افراد زیادی در دنیا، دست به انجام کارهایی عجیب می زنند که شنیدن آن برای افراد می تواند جالب باشد. البته به یاد داشته باشید که ما فقط راوی این اخبار هستیم و نباید چیزهایی که در فضای مجازی می بینید را در خانه و روی خوتان انجام دهید.