پارس ناز پورتال

موزه‌گردی در شهر زیبای اهواز

موزه‌گردی در شهر زیبای اهواز

شهرهای خطه جنوبی ایران آنقدر جاذبه‌های تاریخی و طبیعی متفاوت و جذابی دارند که برای دیدن همه آنها، باید چندین بار به شهرهای مختلف این خطه سفر کرد و در هر سفر، برنامه‌ای منظم برای بازدید از حداکثر جاذبه‌ها تنظیم کرد تا بتوانیم از سفر به این شهرها، نهایت بهره را ببریم.

 

حال ما برای کسانی که قصد دارند با خرید بلیط هواپیما به شهر زیبای اهواز سفر کنند، قصد داریم تعدادی از موزه‌های معروف این شهر را معرفی کنیم و به آنها پیشنهاد کنیم که هر زمان به این شهر سفر کردند، حتما از این موزه‌ها دیدن کنند. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

موزه‌گردی در شهر زیبای اهواز

موزه علم و طبیعت

موزه علم و طبیعت اهواز، یکی از متفاوت‌ترین موزه‌های این شهر است که در داخل دانشگاه چمران اهواز ساخته شده است. این موزه 2 طبقه که حدود 20 سال پیش افتتاح شده است، دو بخش اصلی دارد. بخش اول، بخش علمی آن است که به فیزیک و علوم مدرن پرداخته شده و در بخش دوم که مربوط به طبیعت است، به انواع حیوانات پرداخته شده است و بازدید از این موزه، قطعا تجربه جالبی برای شما خواهد بود.

 

موزه هنرهای معاصر

یکی دیگر از موزه‌های شناخته شده اهواز، موزه هنرهای معاصر این شهر است. این موزه نیز حدود 12 سالی است که از ساخت آن می‌گذرد و در نزدیکی رود کارون ساخته شده است. موزه دو طبقه هنرهای معاصر، برای نگهداری تا 300 اثر ظرفیت دارد. در حال حاضر بیشتر آثار نگهداری شده در این موزه، متعلق به هنرمندان بومی این شهر است.

 

بهترین زمان سفر به اهواز

همانطور که می‌دانید سفر کردن در فصلی مانند تابستان به شهری مانند اهواز، خیلی کار منطقی نیست. زیرا این شهر از گرم‌ترین شهرهای ایران است و سفر در اوج گرما به این شهر، برای کسانی که عادت به هوای گرم اهواز ندارند، کار اشتباهیست. فصل پاییز و همچنین اوایل فصل بهار، بهترین زمان برای سفر به به اهواز است. زیرا هم هوا خنک است و هم بارندگی آنقدر زیاد نیست که شما را خانه نشین کند.

 

سفر هوایی به اهواز

برای خرید بلیط هواپیما تهران اهواز با مناسب‌ترین قیمت و در سریعترین زمان، کافیست سری به سایت و یا اپلیکیشن اسنپ تریپ بزنید. شما می‌توانید با جستجوی شهر تهران بعنوان مبدا و اهواز بعنوان مقصد و همچنین تعیین تاریخ مورد نظرتان برای پرواز، لیستی از بلیط‌های موجود در این مسیر را مشاهده کنید و بلیط مورد نظرتان را بخرید.

 

شما همچنین می‌توانید برای سفر به هر نقطه‌ای از ایران، از اسنپ تریپ بلیط خریداری کنید. مثلا اگر قصد داشته باشید به تبریز سفر کنید هم می‌توانید به راحتی بلیط هواپیما تهران تبریز را از اسنپ تریپ بخرید و هزینه آن را بصورت آنلاین پرداخت کنید.