پارس ناز پورتال

نیاز به پیشرفت صنعت غرفه سازی در هر زمان

نیاز به پیشرفت صنعت غرفه سازی در هر زمان

عصرحاضر ما عصر پیشرفت لحظه به لحظه توامان  با نوآوری و خلاقت در هر زمینه ای است.اهمیت دادن مدیران کسب و کارها به این اصل باعث ماندن در رقابت  با سایر رقبا میشود.

 

به روز بودن و همراه بودن با تکنولوژی و نوآوری خلاقانه در صنعت غرفه سازی نمایشگاهی که در برگیرنده موئلفه های زیبا شناختی بصری ،معماری  که پاسخگوی نیاز غرفه داران و بازدیدکنندگان باشد موضوع مهمی است که تحت پوشش قراردادن آن توسط شرکت های ایده پرداز غرفه باعث متمایز بودن آنها میشود.

 

اهمیت به هنر ، نوآوری و خلاقیت در صنعت غرفه سازی

 

شناخت ، درک و تلفیق هنر گرافیک و معماری در صنعت غرفه سازی باعث فهم چالش های این خدمات شده و موتور محرک تاثیر گذار بودن شرکت های غرفه ساز در نمایشگاه و تحت تاثیر قرار دادن غرفه داران شده و در نهایت افزایش هیجان حضور در محیط و نشاط در نمایشگاه میشود.

 

توجه به ابعاد غرفه ،محل قرارگیری در سالن ،خدمات قابل ارائه غرفه دار ،و اینکه چه حسی قرار است به بازدید کننده القاء شود بخش کوچکی از مواردی است که شرکتها باید در زمان ساخت غرفه به آن توجه نمایند.

 

دقت به نکات ظریف در غرفه آغاز گر روند رو به جلو در این صنعت است.جایی که باید در نظر گرفته شود طراحی بر مبنای نیاز بازدید کنندگان د آینده باشد و در برگیرنده ارزشهای از نوع نوآفرینی و مطابقت پذیری با شرایط باشد.

 

نو آوری در نمایش محصولات ،سبک نورپردازی ،تقسیم بندی فضا ه ،به روز رسانی فضای غرفه با سبک های گرافیکی رایج در سطح جهانی ،استفاده از لوازم مدرن در ساخت و انتخاب متریالهای شاخص به نوعی که باعث ترقیب حضور بازدید کنندگان شود و … موارد مورد نظر میباشد.

نیاز به پیشرفت صنعت غرفه سازی در هر زمان

شرکت پیشرو در صنعت غرفه سازی

یکی از شرکت های این حوزه با در نظر گرفتن جوانب با اهمیت این صنعت سبک نوینی در پاسخگویی به ارائه خدمات طراحی غرفه با استفاده از نرم افزارهای به روز ومتریال های نوین و ارائه خدمات خلاقانه نموده است.

 

مدیران شرکت کندو با توجه به اهمیت درک هنر گرافیک، دید معمارانه و خلاقیت در استفاده از متریالهای نو آورانه فضاهای خاص و چشمگیری خلق مینمایند که باعث علاقه مندی بازدید کنندگان به محصولات و خدمات محتوی غرفه های برپا شده میگردد.

 

کندو با درک نیازهای مشتریانش بهترین روش و طرح را برای در بر گرفتن نیاز مشتریان ارائه میدهد این نوع از ارائه خدمات غرفه سازی نیازمند تجربه داشتن بالاترین دارایی که همان اعتماد مشتریان است حاصل میگردد.

نیاز به پیشرفت صنعت غرفه سازی در هر زمان

تنوع متریال در پیشنهادات تیم کندو

استفاده از متریال های چوب طبیعی  ترموو ، ورق های فلزی استرچ متال (مش اسپندد ) دیوار پوش های سبز طبیعی و همچنین نورپردازی های ریلی به سبک گالری های مدرن بخشی از این ایده پردازی مدرن را شامل میشود.

 

طراحی به روش real time در مجموعه غرفه سازی کندو

استفاده از نرم افزارهای مدرن مانند unreal engine 5 که یک نرم افزار real time  میباشد کمک بسزایی در ارائه طرح های شرکت کندو به مشتریانش کرده است چون سرعت تغییرات متریال و نورپردازی  و خروجی دراین روش بسیار بالاتر از نرم افزار های دیگر است و همین باعث احترام بیشتر به وقت مشتریان میگردد.

نیاز به پیشرفت صنعت غرفه سازی در هر زمان

استفاده از نرم افزارهای جدید معماری باعث کاهش زمان رندر گیری و خروجی میباشد که بیشتر زمان طراح برای استفاده از ایده های خلاقانه صرف میشود و دارا بودن بانک متریال گسترده با کیفیت بالا مزیده برعلت است.

 

شرکت غرفه سازی کندو به همراه چند شرکت محدود دیگر که عضو انجمن غرفه سازان تهران نیز هستند سعی در به روز نگه داشتن این صنعت مطابق با استاندارد های جهانی از نظر سبک طراحی و خدمات مورد نیاز مصرف کنندگان میباشند و دلیل انتخاب آنها در این مقاله احترام به مصرف کنندگان و ترکیب هنر و صنعت و جذب نیروهای جوان به این صنعت میباشد.

 

راه های ارتباطی با شرکت ایده طراحان کندو

این شرکت تا به حال تعداد بسیاری از پروژه های غرفه های نمایشگاهی را با تنوع گسترده و برآورد هزینه معقول ساخته و به مشتریان ارائه داده است که بخشی از پروژه های اجرا شده آن درنمایشگاه های مختلف در صفحه غرفه سازی نمایشگاهی  سایت شرکت کندو قرارداده شده.

 

برای اطلاع بیشتر ازآخرین پروژه های این شرکت میتوانید به صفحه غرفه سازی آن شرکت مراجعه نمایید و یا با شماره تماس های 44962501 -44962502 و یا موبایل 09125835953 تماس حاصل فرمایید.

نیاز به پیشرفت صنعت غرفه سازی در هر زمان