پارس ناز پورتال

پا روی پا دست پشت سر با نوین هاب

پا روی پا دست پشت سر با نوین هاب

حتما شما هم کنجکاو شدید معنی عنوان این مقاله را هر چه زودتر بدانید اما گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی.آیا به عنوان مدیر یک کسب و کار تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چگونه راحت‌تر در شبکه های اجتماعی حضور داشته باشید؟

 

چگونه چندین اکانت شبکه اجتماعی را به سادگی مدیریت کنید و در همه آن‌ها یک حضور به موقع و منظم داشته باشید؟اگر به این موضوع فکر کرده‌اید این مقاله برای شما نوشته شده است.

 

قطعا می‌دانید که دنیای مجازی نقش بسیار مهمی در شکل گیری و جهت دهی ذهنیت ما انسان‌ها دارد، اما در کنار تمام معایبی که شاید از سوی شبکه های اجتماعی متوجه ما انسان‌ها باشد یکی از مزیت‌ها و ویژگی‌های مهم آن فراهم کردن فضای لازم برای فعالیت کسب وکارها و ارتباط مستقیم با مخاطبان است و بر اساس گزارش Atlanticcouncil  شغل 11 میلیون ایرانی به شبکه های اجتماعی وابسته است.

 

پس شما با فعالیت در شبکه های اجتماعی می‌توانید به راحتی با مشتریان خود تعامل برقرار کنید، افراد بیشتری را به سمت کسب و کار خود جذب کنید و فروش خود را نیز افزایش دهید.

 

نکات کاربردی برای فعالیت در شبکه های اجتماعی

 

مخاطبان هدف خود را بشناسید: حتما این مورد را زیاد شنیده‌اید، اینکه می‌گوییم مخاطبان هدف خود را بشناسید به این معنی است که نیاز آن‌ها را درک کنید و بفهمید چه نوع محتوایی را دوست دارند؟ چه نوع محتوایی بازخورد مثبت بیشتری از سمت مخاطبان دریافت می‌کند؟

 

برای چه کسی می‌نویسید؟ آیا مخاطبان شما را افراد متخصص در حوزه کسب و کارتان تشکیل می‌دهند یا افراد عادی؟ توجه به تمامی این موارد پرسونای مخاطب شما را تشکیل می‌دهد و سبب می‌شود تا محتوای بهینه‌تری را تولید کنید.

 

مورد بعدی این است که در زمان مناسب در شبکه های اجتماعی حضور داشته باشید: به این معنی که شما باید محتواها و پست‌های خود را در زمان‌هایی که کاربران بیشترین فعالیت را در شبکه های اجتماعی دارند، ارسال کنید. یکی از امکاناتی که ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی نوین هاب در اختیار شما قرار می‌دهد، پیشنهاد بهترین زمان انتشار پست است.

 

یکی دیگر از موارد تولید محتوای با کیفیت است، یکی از انواع محتواهای با کیفیت، محتواهای آموزشی یا به اصطلاح محتوای همیشه سبز است برای مثال سعی کنید در حوزه کسب و کار خود اطلاعات به روز و دست اول را در اختیار مخاطبان قرار دهید.

 

در شبکه های اجتماعی حضور مستمر و پیوسته داشته باشید: شما باید در فواصل زمانی منظم در شبکه های اجتماعی حضور داشته باشید به این معنی که شما نباید یک محتوایی را امروز تولید کنید و تا دو هفته دیگر محتوای دیگری نداشته باشید چرا که مخاطب کسب و کار شما و محتواهای شما را از خاطر می‌برد.

 

حالا دستیار هوشمند شبکه های اجتماعی نوین هاب این روند را برای شما تسهیل کرده است شما با استفاده از این ابزار می‌توانید تمامی اکانت‌های خود را به یک داشبورد متصل کنید و آن‌ها را از یک فضا مدیریت کنید.

 

علاوه بر این شما می‌توانید پست‌های خود را پیش از زمانی که برای انتشار در نظر دارید آماده و در داشبورد بارگذاری کنید تا با استفاده از ویژگی زمانبندی نوین هاب، محتوای شما در روز و ساعت مقرر به صورت خودکار منتشر شود.

 

همان طور که میدانید الگوریتم‌های شبکه های اجتماعی بر اساس میزان تعامل، و علاقه‌ای که شما به محتواها نشان می‌دهید، کار می‌کند در نتیجه شما باید در زمان مناسب در شبکه های اجتماعی حضور داشته باشید، و محتواهای با کیفیت بر اساس نیاز مخاطبان تولید کنید.

 

از آن‌جایی که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی برجسته است و بیش از 48 میلیون کاربر ایرانی از این پلتفرم استفاده می‌کنند، این شبکه اجتماعی برای بسیار از کسب و کارها نقش کلیدی دارد، از همین رو نوین هاب مدیریت پیج اینستاگرام را برای شما بسیار ساده و راحت کرده است.

 

این ابزار امکاناتی از قبیل زمانبندی و انتشار محتوا، مدیریت دایرکت، مدیریت کامنت، و آنالیز هر شبکه اجتماعی را به صورت جداگانه در اختیار شما قرار می‌دهد.حال شما برای اینکه یک فعالیت مستمر و به موقع در شبکه های اجتماعی داشته باشید باید به موقع به کامنت‌ها و پیام‌های مخاطبین پاسخ دهید، نگران نباشید نوین هاب برای این مساله هم راه حل دارد.

 

شما با استفاده از قابلیت مدیریت دایرکت اینستاگرام که در ابزار نوین هاب وجود دارد، می‌توانید پیام‌های دایرکت را به صورت یکجا ببینید و برای مواردی مانند تهیه گزارش، خروجی اکسل داشته باشید. همچنین برای اینکه ببینید به کدام پیام‌ها پاسخ دادید و یا کدام پیام‌ها در صف انتظار هستند، می‌توانید پیام‌ها را با استفاده از تگ دلخواه دسته بندی کنید.

 

مدیریت کامنت نیز یکی دیگر از ویژگی‌های کاربردی است که ابزار نوین هاب در اختیار شما قرار می‌دهد و شما با استفاده از آن می‌توانید کامنت‌های تمام شبکه های اجتماعی خود را یکجا ببینید و به سرعت به آن‌ها پاسخ دهید، و باز هم با استفاده از تگ دلخواه دسته بندی کنید و برای مواردی مانند قرعه کشی کامنت اینستاگرام از آن‌ها خروجی اکسل بگیرید.

 

یکی دیگر از ویژگی‌های جذابی که شاید در جای دیگری ندیده باشید، تقویم مناسبت‌ها در ابزار نوین هاب است که در آن تمامی مناسبت‌های مذهبی، تاریخی، جهانی هر ماه درج شده است و شما می‌توانید از مناسبت‌های مرتبط با کسب و کار خود برای تولید محتوا ایده بگیرید.

 

آنالیز شبکه های اجتماعی یکی دیگر از امکانات قابل توجه این ابزار است چرا که شما بدون آنالیز کردن و رصد کردن فعالیت‌های خود نمی‌توانید نقاط ضعف و نقاط قوت فعالیت‌های خود را درک کنید.

 

به همین منظور ابزار نوین هاب این ویژگی را برای هر شبکه اجتماعی به صورت اختصاصی ارائه می‌کند برای مثال آنالیز اینستاگرام شامل آنالیز نموداری پست و استوری، نرخ اینگیجمنت، نرخ ریچ، برترین محتواها، رشد فالوور، میزان ایمپرشن، نمایش برترین هشتگ‌ها، آنلاین بودن فالوورها بر اساس روز و ساعت و…است.

 

همچنین نوین هاب به عنوان، نرم افزار آنالیز لینکدین فاکتور دسته بندی شغلی دنبال کنندگان را هم برای شبکه اجتماعی لینکدین علاوه بر فاکتورهای قبلی، دارد. ضمن اینکه آنالیز توییتر، آنالیز تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی را نیز در اختیار خواهید داشت.

 

اما می‌رسیم به جمله پا روی پا، دست پشت سر با نوین هاب، خب شما با استفاده از ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی نوین هاب خیلی راحت می‌توانید مدیریت تمامی اکانت‌های خود را از شبکه های اجتماعی مختلف از اینستاگرام و تلگرام و لینکدین گرفته تا پیام رسان‌های داخلی مانند بله و ایتا در یک فضا و یک داشبورد مدیریت کنید و نیازی به ورود و خروج به اکانت‌های مختلف ندارید.

 

ضمن اینکه ابزار نوین هاب پسورد شبکه های اجتماعی را از شما دریافت نمی‌کند، بدین ترتیب اگر شما مدیریت شبکه های اجتماعی خود را به ادمین و تیم محتوا محول کردید نیازی نیست پسورد شبکه های اجتماعی خود را به ادمین‌ها بدهید و تنها با استفاده از ویژگی هم تیمی می‌توانید ادمین‌ها را به این داشبورد اضافه کنید و میزان دسترسی آن‌ها را هم تعیین کنید و از امنیت پیج خود مطمئن باشید. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر از انواع اشتراک نوین هاب، به آدرس سایت نوین هاب مراجعه نمایید. همچنین اگر قصد دارید اطلاعات خود را در زمینه شبکه های اجتماعی بیشتر کنید و یک فعالیت حرفه‌ای در این فضا داشته باشید به بلاگ نوین هاب مراجعه فرمایید.