پارس ناز پورتال

چرا کفش‌های نورث فیس را از فروشگاه بولگانو بخریم ؟

چرا کفش‌های نورث فیس را از فروشگاه بولگانو بخریم ؟

کفش‌های نورث فیس همانند برندهای دیگر، از ورزش‌های مختلف الهام گرفته، اما به دلیل ساختار سبک، قابل تنفس و ضدآب خود بی‌نظیر می‌باشد. هر کفشی که توسط این شرکت ارائه می‌شود، تصویری از ماجراجویی و اکتشاف را در خیابان‌ها و مسیرهای طولانی منعکس می‌کند.

 

کفش‌های نورث فیس

کفش‌ها و لباس‌های این برند توسط افراد مختلف، از هنرمندان هیپ‌هاپ دهه 90 و بچه‌های کالج گرفته تا ورزشکاران و کوهنوردان پوشیده شده است. از پیاده‌روی‌های روزانه گرفته تا سفرهای کمپینگ، یک کفش راحت و با دوام نیاز است.

 

به همین دلیل ما کفش‌های نورث فیس The North Face را پیشنهاد می‌کنیم که به شما کمک می‌کنند تا در مسیرهای مختلف (کوهنوردی، جاده‌های صاف، مسیرهای ناهموار و…) به راحتی قدم بردارید. اگر شما هم جزو کسانی هستید که کفش‌های راحت، بادوام و سبک را ترجیح می‌دهید، در ادامه‌ی این مقاله با ما همراه باشید.

 

در فروشگاه اینترنتی بولگانو شما می‌توانید با ورود به صفحه‌ی خرید، کفش‌های متنوع و با کیفیت نورث فیس را مشاهده و مطابق با سلیقه‌ی خود انتخاب کنید.

 

تاریخچه مختصری از نورث فیس

 

نورث فیس، سال 1966 در سانفرانسیسکو به عنوان خرده فروش تجهیزات کوهنوردی توسط دو زن و شوهر به اسم داگ و سوزی تامپکینز تاسیس شد. نام آن از سردترین و چالش برانگیزترین قسمت کوه گرفته شده‌است. این شرکت در ابتدا اقلام منحصر به‌فردی را برای کوهنوردان عرضه می‌کرد.

 

این شرکت با نشان دادن استعداد خود در نوآوری یک طرح چادری و همچنین کیسه خواب‌های عایق‌بندی شده، باعث گسترش شرکت خود شد. آن‌ها در دهه 1980 شروع به ارائه طیف متنوعی از محصولات کردند. در پایان آن دهه، این برند تنها برندی بود که مجموعه ای از وسیله‌های کوهنوردی مانند، چادر، لباس بیرونی، کیسه خواب و کوله پشتی را ارائه کرد.

 

کوهنوردان و ماجراجویان مشهور جهان همچنان به حمایت از محصولات این برند ادامه دادند و به افزایش محبوبیت آن‌ها کمک کردند.این روزها، این شرکت به خاطر طیف وسیعی از محصولات، از جمله لباس‌های ورزشی، غیررسمی و کفش طبیعت‌گردی شناخته شده است. کفش‌های کتانی The North Face به دلیل عملکرد و استایل خود به سرعت طرفداران وفاداری را به دست آوردند. شما می‌توانید کفش‌های اورجینال نورث فیس را از بولگانو تهیه کنید.

 

کفش های ضدآب

این برند گزینه‌های بسیاری برای کفش‌های کوهنوردی ارائه می‌کند و به همین دلیل از فناوری‌های مختلفی مانند پارچه ضد آب Gore-Tex استفاده می‌نماید که محافظت و تنفس را برای شرایط آب و هوایی مرطوب فراهم می‌کند. وب‌سایت بولگانو انواع کفش‌های ضد آب نورث فیس را با قیمتی مقرون به‌صرفه ارائه می‌نماید.

 

روزهای بارانی نباید به برنامه های شما لطمه بزنند. با کفش‌های نورث فیس موجود در بولگانو می‌توانید پیاده‌روی و کوهنوردی خود را داشته باشید. با عایق رطوبتی روی این کفش‌ها، از نفوذ آب به جوراب‌ها و پاهایتان جلوگیری کنید. پوشش و طراحی مقاوم در برابر آب، پاهای شما را در میان باتلاق‌ها، مسیرهای شلوغ، بارندگی‌های ناگهانی و موارد دیگر خشک و راحت نگه می‌دارد.

 

کفش طبیعت‌گردی

همان‌طور که می‌دانید، کفش‌های کتانی نورث فیس مجهز به ویژگی‌هایی هستند که محافظت، پشتیبانی و راحتی را فراهم می‌کنند. این ویژگی‌ها برای موقعیت‌های مختلف، به‌ویژه زمانی که فرد در معرض عوامل بیرونی قرار می‌گیرد، طراحی شده است.

 

سیستم زیره میانی

این نوآوری به راحتی زیر پا کمک می کند. کاربر می‌تواند با استفاده از این کتانی مسافت بیشتری را بدون هیچ‌گونه خستگی و پا درد طی کند. کفش‌های کوهنوردی نورث فیس را از بولگانو بخواهید.

 

فناوری گهواره

کفش‌های کتانی The North Face برای راحتی همه جانبه ساخته شده‌اند. فناوری گهواره امکان قرارگیری مناسب پاشنه را فراهم می‌کند.کفش‌های کتانی The North Face به‌عنوان کفش‌های آماده ماجراجویی، چسبندگی مناسبی برای انواع زمین‌ها دارد.

 

این امر از طریق زیره UltraTAC که از لاستیک ساخته شده است، به دست می‌آید و کشش عالی را برای سطوح مختلف در محیط‌های مرطوب و خشک ارائه می‌دهد. دوندگان مسیر و کوه‌نوردان از قابلیت تنفس کفش‌های پیاده‌روی مشبک، به‌ویژه زمانی که با جوراب‌های پشمی جفت شوند، قدردانی خواهند کرد.

 

فناوری DryVent به این معنی است که مجبور نیستید صبح‌ها پاهای خود را به کفش‌های خیس بچسبانید. فروشگاه اینترنتی بولگانو راهی آسان برای دستیابی به کفش‌های اورجینال و بادوام را برای شما ایجاد کرده‌است.

چرا کفش‌های نورث فیس را از فروشگاه بولگانو بخریم ؟

کفش مردانه

بهترین کفش‌های مردانه چیست؟ کفش‌هایی که به شما آرامش می‌دهند تا بدون درد پا به خانه‌، سرکار محل کمپینگ و یا نوک کوه برسید. هیچ چیز بدتر از این نیست که در خانه یا چادر خود بنشینید تا تاول‌هایی را که تمام روز به وجود آمده است، را ببینید!

 

کفش‌های مجلسی ممکن است به گونه‌ای ساخته شوند که خوب به نظر برسند، اما کفش‌های غیررسمی ما برای استایل و راحتی ساخته شده‌اند. تمام کفش‌ها و پوتین‌های مردانه طوری طراحی شده‌اند که راحتی کامل را ارائه دهد.

 

کفی‌های فوق‌العاده راحت ما از مالیدن پاها اجتناب می‌کنند. وجود چسبندگی اضافی زیره‌های لاستیکی موجود در کفش‌های مردانه به معنای لیز خوردن و سر خوردن کمتر در مسیرهای سخت است.کفش‌های پیاده‌روی ضدآب یا کفش‌های مخصوص دویدن را بپوشید و دیگر نگران آب‌وهوا نباشید، وقتی برای پیاده‌روی یا سفر به بیرون می‌روید.

 

برای داشتن کفش‌های با دوام و اورجینال نورث فیس به فروشگاه اینترنتی بولگانو مراجعه کنید.

 

کفش زنانه

آیا برای مقابله با زمین‌های سفت و ناهموار آماده هستید؟ با چکمه‌های زنانه و کفش‌های پیاده‌روی که برای کنترل همه شرایط تولید شده‌اند، مسیرهای غیرمنتظره را کاوش کنید.اگر به بیرون از خانه می‌روید، چکمه‌های مهندسی شده با فناوری FUTURELIGHT ضد آب را انتخاب کنید.

 

برای سفرهای طولانی‌تر، کفش‌های ساق‌دار بهترین گزینه برای شما هستند. فروشگاه اینترنتی بولگانو با ارائه طیف وسیعی از کفش‌های زنانه می‌تواند به شما در انتخاب بهترین گزینه کمک کند.

 

کفش‌هایی برای دویدن

برای دویدن آماده هستید؟ کلید عبور از خط پایان، کفش نورث فیس است. ویژگی‌های ساخت و ساز پیشرفته شامل کلاهک محافظ پا و سیستم توری یکپارچه می‌تواند یک ورزش فوق‌العاده را برای شما به ارمغان بیاورد.

 

کلام آخر

به طور کلی، کفش‌های نورث فیس همه کاره هستند و می‌توان از آن‌ها برای پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، دویدن و کوهنوردی استفاده کرد. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های معتبر مانند دیجی‌کالا، ترب، بولگانو لذت یک خرید آسان و با کیفیت را داشته باشید.

 

کفش‌های این برند معتبر، علاوه بر ظاهر زیبایی که دارند، به دلیل دوام و کیفیت خود محبوب شده‌اند.

 

شماره تماس بولگانو : 07635243100

منبع: فروشگاه بولگانو