پارس ناز پورتال

خبر جنجالی عصبانی شدن کانیه وست از کار کیم کارداشیان

مجموعه : اخبار سینما
خبر جنجالی عصبانی شدن کانیه وست از کار کیم کارداشیان
 کیم کارداشیان ستاره معروف 32 ساله هالیوودی در حالی شکار عکاسان شد که هنگام رانندگی درحال صحبت با موبایل بود. او درحالی قانون شکنی میکرد که با مرسدس بنز معروفش قصد داشت به دیدن معشوقش ” کانیه وست ” رپر سیاهپوستی که پدر فرزندش است برود.

 

یک منبع موثق نزدیک به این زوج میگوید : کانیه وست هرگونه عمل جراحی زیبایی را برای کیم کارداشیان ممنوع کرده است . رسانه ها عقیده دارند علت این کار ترس کانیه وست از عوارض این عملهاست. او مادرش را زیر تیغ جراحان زیبایی از دست داده است و قصد ندارد شخص دیگری از عزیزانش در این راه از دست بروند.


طبق خبرها کیم کارداشیان بعد از تولد دخترش قصد داشت طی عمل لیپوساکشن به کاهش وزن برسد و حتی وقت این عمل هم تعیین شد اما زمانیکه کانیه وست متوجه داستان شد او را مجبور کرد جراحی را کنسل کرده و به صورت کاملا جدی هشدار داد که او اجازه عملهای جراحی زیبایی دیگری ندارد.

این منبع نزدیک می افزاید یکی از شروط کانیه وست برای ادامه این رابطه عاشقانه ممنوعیت هرگونه عمل جراحی زیبایی برای کیم کارداشیان است.ادر کانیه وست در سن 58 سالگی در سال 2007 در اثر عوارض ناشی از اعمال جراحی زیبایی لیپوساکشن و کاهش سایز سینه درگذشت.

خبر جنجالی عصبانی شدن کانیه وست از کار کیم کارداشیان