پارس ناز پورتال

نگاهی جالب به زندگی آوریل لاوین خواننده معروف + عکس

مجموعه : اخبار سینما
نگاهی جالب به زندگی آوریل لاوین خواننده معروف + عکس
آوریل لاوین متولد 27 سپتامبر سال 1984 است . وی یکی از موفق ترین جوانان عرصه موسیقی در دنیاست و سبک خاص خودش را در اجرای موسیقی دارد.  این خبر شما عزیزان را با ناگفته هایی از زندگی این دختر جوان آشنا میکنیم.به گزارش پارس ناز او با انتشار اولین آلبوم موسیقی اش حدود 1 میلیون دلار درآمد داشت که برای شروع کار مبلغ زیادی است.
 
 
نام اصلی او "آوریل رامونا لاوین" است اما مردم او را با نام "آوی"میشناسند. او ادامه تحصیل نداده است و نه تنها علاقه ای به درس نداشته است بلکه فعالیت در زمینه موسیقی باعث شد او نتواند در این امر موفق باشد.او در سال 2005 نفر اول لیست موفقترین ستاره های نوجوان زیر 21 سال بود . وی عاشق نواختن پیانوست و این کار را از 10 سالگی آغاز کرده است.او در رژیم غذایی اش گوشت مصرف نمیکند  و عملا یک گیاهخوار است.

او عاشق شوهرش "درک ویبلی" است و حتی حرف اول نام او را روی دستش خالکوبی کرده است . او همیشه خیلی واضح از این عشق صحبت کرده است.او از نگهداری حیوانات خوشش نمیاید . وی با پدر بزرگش رابطه نزدیکی دارد و یکی از آهنگهای پرفروشترین آلبومش را به او هدیه کرده است.او یکی از ترانه هایش با نام "دوست دختر"را به 4 زبان ایتالیایی، ژاپنی ، اسپانیایی و فرانسوی اجرا کرده است.نکته جالب در مورد وی این است که او هرگز از مواد آرایشی مو استفاده نمیکند و همیشه موهایش حالت طبیعی دارد.