پارس ناز پورتال

اپلیکیشن همسریابی همدم : نحوه ثبت نام و هزینه بسته ها

اپلیکیشن همسریابی همدم : نحوه ثبت نام و هزینه بسته ها

همه چیز درباره اپلیکیشن همسریابی همدم 

در اینبخش با اپلیکیشن همسریابی همدم آشنا می‌شویم. پلتفرمی کـه ادعا بـه وسیله آن می‌توانید همسری را پیدا کنید کـه ویژگی هاي دلخواه شـما را داشته باشید. اگر وارد این صفحه شده اید، حتماً میخواهید بطور کامل با این اپلیکیشن همسریابی پرحاشیه آشنا شوید. در ادامه مـا اطلاعات کاملی درباره برنامه همسریابی همدم ارائه کرده ایم و نحوه ثبت نام و هزینه بسته هاي پلتفرم همدم را هم مرور خواهیم کرد.

 

ازدواج یکی از مهمترین مسائلی اسـت کـه هر فرد بالغی بـه آن فکر می کند و برای انتخاب همسر آینده خود معیارها و فاکتورهایی را در ذهن دارد. اما پیدا کردن شریک زندگی مناسب برای یک عمر کار ساده اي نیست. بـه اسانی نمیتوانیم تشخیص دهیم کـه آیا فرد مورد نظر میتواند همسر مناسبی برای مـا باشد یا خیر. در عصر تکنولوژی و ارتباطات، روشهای آشنایی افراد با یک دیگر نسبت بـه گذشته تغییرات اساسی و چشمگیری داشته اسـت.

اپلیکیشن همسریابی همدم : نحوه ثبت نام و هزینه بسته ها

شاید اینروزها نیز شـما تبلیغ پلتفرم همدم یا برنامه همسریابی همدم را در سطح تهران دیده باشید. با جملاتی مانند «سیب داریم، انار داریم/ عروس باوقار داریم» و «مـا پارتی بازی کردیم، عروس رو راضی کردیم» سعی در تبلیغ این برنامه همسریابی یا بـه قول خود پلتفرم، همدم یابی را دارد. برنامه همسریابی همدم وابسته بـه سازمان تبلیغات اسلامی و ساخته شده توسط موسسه تبیان اسـت.

 

اپلیکیشن همسریابی همدم چیست؟

برنامه همدم نخستین پلتفرم رسمی همسریابی ایرانی اسـت کـه دارای تمامی مجوزهای قانونی از سوی نهادهای حکومتی بوده و بتازگی توسط گروه تبیان رونمایی و عرضه شده اسـت. این اپ در واقع یک سامانه معتبر و قابل خاطرجمعی جهت همسریابی و تحکیم بنیان خانواده اسـت تا جوانان مجرد از طریق آن بتوانند آشنایی و ازدواج راحت را تجربه کرده و همسری مناسب و ایده آل برای خود پیدا کنند.

اپلیکیشن همسریابی همدم : نحوه ثبت نام و هزینه بسته ها

برای استفاده از این برنامه، ابتدا باید بـه صورت رایگان در آن ثبت نام نمایید. سپس با وارد کردن مشخصات فردی و اطلاعات کامل از جمله میزان تحصیلات، وضعیت شغلی، شرایط خانواده، مشخصات ظاهری و غیره پروفایل کاربری خودرا ایجاد کنید. این اپ بر اساس مشخصات و خواسته هاي شـما، مناسب ترین شخصی کـه با بیشترین هماهنگی رابا شرایط و معیارهایتان دارد رابه همراه مشخصات ایشان بشما معرفی خواهد کرد

 

موضوع مهمی کـه پلتفرم همسریابی همدم توجه ویژه اي بـه آن داشته این اسـت کـه تمامی افراد باید برای تکمیل پروفایل کاربری خود در آزمون هاي روانشناسی و خودشناسی این اپ شرکت کنند. زیرا کـه شخصیت آنان توسط کارشناسان مورد تحلیل قرار گیرد. بدین ترتیب معرفی افراد بـه یک دیگر تنها بر اساس فاکتورهای ظاهری صورت نمی‌گیرد و آیتم هاي شخصیتی و اخلاقی نیز دراین فرآیند درنظر گرفته می شوند

 

پلتفرم همدم دارای چه بخش هایی است؟

این سامانه همسان گزینی دارای چهار بخش اصلی و مهم اسـت کـه هر یک از آنها خدمات و امکانات خاصی را در اختیار کاربران قرار میدهند. گزینه هاي «همدم یاب»، «آزمون هاي روانشناسی و شخصیت شناسی»، «خدمات مشاوره اي» و «مجله آنلاین» چهار بخش اصلی این اپ را تشکیل میدهند کـه بـه صورت رایگان در معرض شـما قراردارند. با استفاد از این اپ می‌توانید با آگاهی و آمادگی کامل برای ازدواج اقدام کنید.

 

برنامه همسریابی همدم چه ویژگی هایی دارد؟

جوانان مجرد می توانند پیش از اقدام بـه پیدا کردن همدم ابتدا کمی ابعاد شخصیتی خودرا تحلیل کرده و جهت خودشناسی بهتر با مشاوران متبحر این پلتفرم ارتباط برقرار کنند. اما دراین میان با مراجعه بـه بخش «مجله آنلاین» می‌توانید بـه محتواهای آموزشی جدید و بـه روز در رابطه با فرآیند ازدواج و تشکیل خانواده، اصول انتخاب همسر مناسب و غیره در قالب مقاله، پادکست و فیلمهای آموزشی دسترسی پیدا کنید.

اپلیکیشن همسریابی همدم : نحوه ثبت نام و هزینه بسته ها

بدین ترتیب با مطالعه و تحقیق بیشتر آگاهی و اطلاعات شـما را دراین زمینه ارتقا پیدا می کند و بـه دنبال آن ازدواجی موفق خواهید داشت. اپلیکیشن «همدم» با همت گروه تبیان بعنوان نخستین نرم افزار همسریابی رسمی و قانونی ایرانی طراحی و توسعه داده شده اسـت. بدین خاطر کـه جوانان از طریق آن بتوانند با طیب خاطر و امنیت کامل با یک دیگر آشنا شده و همسر ایده آل خودرا با همراهی و مشورت مشاوران و آموزه هاي اپ همدم پیدا کنند.

 

نحوه ثبت نام سایت همسریابی همدم

در وب سایت تبیان در مورد برنامه همسریابی همدم اعلام شد کـه نسخه اندروید آن از طریق کافه بازار و نسخه تحت وب آن برای سیستم عامل IOS در معرض قرار دارد. برای ورود بـه برنامه همدم باید ابتدا عدد تلفن تان را وارد کرده و سپس با دریافت کدی شش رقمی وارد آن شوید. درصورت دریافت نکردن کد تایید باید ساعت گوشی خودرا با ساعت جهانی تنظیم کنید.

اپلیکیشن همسریابی همدم : نحوه ثبت نام و هزینه بسته ها

پس از ورود بـه برنامه همدم با چهار گزینه همدم یاب، مجله، مشاوره و بیشتر روبه‌رو خواهید شد. باید در ابتدا اطلاعات شخصی تان مانند نام و نام خانوادگی، کد ملی، تاریخ تولد، قد و وزن، رنگ پوست، رنگ چشم، نوع پوشش، وضعیت تاهل، شهر و استان محل زندگی خود و فرد مورد نظرتان را وارد کنید. در آخر هم دکمه ثبت را بزنید تا اطلاعاتتان در سامانه ثبت شود.

 

با همین اطلاعات، اپلیکیشن همدم یاب چند نفر رابه شـما پیشنهاد خواهد داد. اما با وارد کردن اطلاعات دقیق تر در مورد خودتان، پیشنهادهای دقیق تر و مناسب تری با وضعیت تان بشما داده میشود. این اطلاعات اضافی شامل تلفن ثابت، نشانی، سطح تحصیلات، وضعیت تحصیلی، رشته تحصیلی، عنوان شغلی، نوع قرارداد، متوسط درآمد، نوع پوشش خانواده، وضعیت نظام وظیفه، سلامتی و… این قبیل اطلاعات خواهند بود.

 

آزمون روانشناسی 90 سوالی همدم

تا پیش از تکمیل اطلاعات نخواهید توانست کـه بـه کاربران جنس مخالف دسترسی داشته باشید. پس از وارد کردن اطلاعات و آپلود کردن عکس مدارک لازم از شـما خواسته میشود کـه دریک آزمون روانشناسی ۹۰ سوالی استفاده کنید. هم چنین پس ازآن نوبت بـه آزمون ۲۴۰ سوالی دیگری می‌رسد. پس از تکمیل ثبت نام، آپلود مدارک و انجام تست ها، باید ثبت نام و مدارک شـما توسط کارشناس اپلیکیشن همدم صورت گیرد.

 

هزینه ثبت نام در سامانه همسریابی همدم

برای نصب و ثبت نام در اپلیکیشن همسریابی همدم هزینه اي دریافت نمی‌شود. اما کاربران در ادامه باید برای خرید بسته هاي ارائه شده کـه انتخاب همدم را راحت تر و دقیق تر می سازد بسته هایي را خریداری کنند. قیمت انها بین ۳۰ تا ۱۰۰ هزار تومان تعیین شده اسـت.

 

قابلیت های برنامه همدم چیست؟

معاون نوآوری تبیان دراین مراسم در مورد قابلیت ها و شیوه ثبت نام در پلتفرم همدم گفته اسـت: در حوزه ازدواج سنتی نوین سعی می‌ شود کـه خانواده‌ ها باهم آشنا شوند. با توجه بـه این‌کـه حمایت و رضایت خانواده‌ ها عامل پایداری ازدواج‌ ها اسـت، مـا براین مبنا بـه روش ازدواج سنتی پلتفرم همدم راکه در ادامه توسعه سایت همسان‌‌ گزینی تبیان اسـت، را در مقیاس کشوری رونمایی کردیم.

اپلیکیشن همسریابی همدم : نحوه ثبت نام و هزینه بسته ها

علیرضا دهفولی معاون نوآوری تبیان: اگر طرف مقابل هم تاییدیه بدهد، وارد پنل معرف می شوند. معرف مشخصات مورد نیاز ۲ طرف را بررسی میکند و اگر تایید شد، با خانواده‌ها تماس میگیرند و آنها رابه هم معرفی میکنند. تاکید مـا دراین پلتفرم روی خانواده‌ها اسـت و تمام فرآیند با آگاهی خانواده‌ها جلو میبریم. احراز هویت بـه صورت آنلاین از طریق سامانه‌ هاي حاکمیتی و دولتی صورت می‌ گیرد.

 

کاربران هم چنین یکسری داده‌ هاي شخصی هم مانند مسائل خانوادگی، اطلاعات ظاهری و اعتقادی را هم وارد پلتفرم می‌ کنند. عده اي از داده‌ ها هم مانند صفحه اول و دوم شناسنامه یا گواهی اشتغال بکار بـه صورت عکس بارگذاری می‌ شوند. وقتی اطلاعات تکمیل شد، برای غربالگری ابتدایی دو آزمون روانشناختی برگزار می‌ کنیم. براساس جوابی کـه از این آزمون استخراج می‌ شود، مدارک و پاسخ آزمون کاربر تایید و وارد فرآیند همدم‌ یاب می‌ شود.

 

مرحله آشنایی و ازدواج در برنامه همدم

در صورتی کـه یکی از کاربران، کاربر دیگری رابا پیشنهاد سیستم پذیرفت و تایید کرد بعد ازآن نوبت بـه مرحله آشنایی میرسد. سازندگان اپلیکیشن همسریابی همدم مدعی هستند کـه بعد از آشنایی دو نفر از طریق این پلتفرم و ازدواجشان نیز انها را پایش خواهد کرد. در پلتفرم همدم تا قبل از آنکه ازدواج صورت بگیرد، معرفی کـه بعنوان پشتیبان زوجین حضور دارد، تک تک مراحل رابا زوجین جلو میرود و خانواده‌ ها را دراین زمینه همراه می‌ کند.

اپلیکیشن همسریابی همدم : نحوه ثبت نام و هزینه بسته ها

پلتفرم همدم تا لحظه‌ اي کـه این افراد عقد کنند و پس ازآن یعنی ۲ تا ۳ سال بعد آنها را پایش می‌ کند. در پلتفرم پیشین مـا تا ۴ سال زوج‌ها را پایش می‌ کردیم. یکی از پارامترهای خیلی خوبی کـه در مدل قبلی یعنی همسان‌ گزینی وجود داشت این بود کـه تقریباً هر ۶ ماه یک‌بار با افرادی کـه ازدواج کرده بودند، تماس گرفته می‌ شد. مواردی وجود داشت کـه باهم مشکلاتی داشتند و مـا بـه مراکز مشاوره مورد تایید تبیان معرفی می‌ کردیم.

 

مراسم رونمایی از پلتفرم همدم

محمد باقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی در مراسم رونمایی رسمی از پلتفرم همسریابی همدم گفت: زمانی کـه مطلع شدم چنین برنامه‌اي تدبیر شده اسـت دو نگاه شکل گرفت. یکی این‌کـه این برنامه در شأن حضور رئیس قوه اسـت یا خیر، کـه بنده احساس کردم درکنار تمام اقداماتی کـه سازمان تبلیغات انجام داده اسـت. این اقدام یک کار ماندگار بوده و برای حل یکی از مشکلات اساسی جامعه اسـت، لذا حضور دراین مراسم را وظیفه دانستم.

اپلیکیشن همسریابی همدم : نحوه ثبت نام و هزینه بسته ها

پلتفرم همدم یعنی فرزند زمانه خویش هستیم و توانسته‌ایم با کمترین هزینه، بیشترین کار رابا خطایی متمایل بـه صفر انجام دهیم. در حالی‌کـه تعداد زیادی از اقدامات پرخرج در سازمان‌هاي مختلف نتوانست اینکار را انجام دهد. زهره حسینی مدیر طرح همسان گزینی و مدیر محصول برنامه همسریابی همدم نیز گفته اسـت کـه این اپلیکیشن از هوش مصنوعی می‌تواند برای زوج هاي مناسبی را برای افراد مجرد پیدا کند.

 

شاخص‌هاي همسان گزینی را درنظر گرفتیم و جوانانی کـه در سیستم مـا ثبت نام کردند می توانند یا خودشان از بین کاربران شخصی را برای آشنایی انتخاب کنند و یا این موضوع رابه سیستم هوش مصنوعی اپلیکیشن واگذار نمایند. برنامه همسریابی همدم پس از پشت سر گذاشتن یک دوره آزمایشی، بالاخره روز ۲۱ تیر ماه سال جاری در خانه نوآوری تبیان رونمایی شد.