پارس ناز پورتال

حرف های اشتباهی که زنان به همسران خود می گویند

حرف های اشتباهی که زنان به همسران خود می گویند

حرف های اشتباهی که زنان به همسران خود می گویند 

بانو ها دقت داشته باشید که به زبان آوردن هر حرفی جلوی شوهرتان کار درستی نیست و ممکن هست او را نسبت به شما مایوس کند. هیچکس از همسرتان به شما نزدیک‌تر نیست, اما به این معنی هم نیست که شما باید همۀ چیز را کاملا به او بگویید. چیزهایی وجود دارند که بهتر هست مانند یک راز نزد خودتان باقی بمانند,

 

به دلیل همسرتان و به دلیل زندگی مشترک‌تان! خیلی مهم هست که با همسرتان روراست باشید اما اگر پای افشای راز پیش همسرتان به میان آمد, لطفا این سه راز را فاش نکنید.

 

۱. احساسات حقیقی‌تان در مورد نامزد سابق‌تان

گرچه شکی نیست که همسرتان باید یکسری از واقعیت‌هاي کلی را در مورد افرادی که قبلا در زندگی‌تان حضور داشته‌اند بداند, نام نامزد سابق‌تان, چند وقت با او بوده‌اید و چیزهایی مانند این. اما وارد جزئیات احساسی نشوید! مثلاً نگویید “ارتباط‌ي ما با هم آن قدر لذت بخش و دیدنی بود…” یا “او در رفتارهای رمانتیک, حرف نداشت”.

 

چرا نه؟

به دلایل مختلف! اول از همۀ, آن هیولای کوچک حسادت حتماً وارد بازی خواهد شد و بر خلاف چیزی که بعضی‌ها فکر می کنند, احساسات حسادت, نفعی به زندگی مشترک‌تان نمیرساند, و حتی ممکن هست همسرتان را خجالت زده کنید و باعث رنجش او شوید. روابط قبل‌ي شما باید در همان قبل باقی بمانند.

 

۲. افزایش وزن همسرتان

برای خیلی از زوج‌ها, واقعیت طنز افزایش وزن بعد از ازدواج, قابل قبول نیست. اما اگر به سایز شلوار همسرتان یکی یا دوتا اضافه شد, لازم نیست به او بگویید دلتان می خواست این اضافه وزن را نداشت.

 

چرا نه؟

گاهی, بانو‌ها فراموش میکنند که تصوری که یک نفر از بدن خود دارد تنها مختص بانو‌ها نیست و چیزی هست که میتواند آقایان را هم آزار کند. تصور کنید اگر خود شما دچار اضافه وزن شوید و همسرتان این موضوع را به روی شما بیاورد, چه احساسی پیدا خواهید کرد.

 

گرچه ما دوست داریم همسرمان تندرست باشد. اگر دیدید دقت همسرتان به اوضاع سلامت‌اش کم شده میتوانید تشویقش کنید یکسری از عادت‌هاي اخیر را وارد زندگی‌اش کند و خودتان هم با رضایت همراهی‌اش کنید.

 

۳. چیزهای کوچکی که او انجام می دهد و شما را دلخور می کند

اگر همسرتان کاری می کند که برای‌تان دیدنی نیست, از خودتان صادقانه بپرسید آیا واقعا خیلی مهم هست. چیزهایی مانند برعکس گذاشتن دستمال دستشویی یا روشن گذاشتن چراغ‌هاي منزل به علت فراموشی, واقعا اهمیت ندارند. اگر میتوانید یک نفس عمیق بکشید و موضوع را رها کنید, اینکار را بکنید. اگر هم برای‌تان مهم هست و نمی توانید بیخیال از آن رد شوید, دوستانه و با مهربانی به همسرتان بگویید که آزرده میشوید.

 

چرا نه؟

چیزهای کوچکی که مهم نیستند ارزش این را ندارند که با همسرتان وارد بحث شوید و اوقات هر دوی‌تان تلخ شود. همه ي وقت عشق را به رودرروی هم قرار گرفتن ترجیح بدهید. این طور تصور کنید که همسرتان هم بابت هر چیز کوچک و بی‌ارزشی مدام سرتان غُر بزند و بحث کنید. چه حسی خواهید داشت؟

 

اگر گزینه‌ها و تصمیم‌هاي‌تان هوشمندانه باشند, زندگی مشترک‌تان خیلی شاداب‌تر خواهد بود. پس با همسرتان روراست باشید و در همه ي چیز او را سهیم کنید, اما این سه مورد را پیش خودتان نگه دارید!