پارس ناز پورتال

دلیل خوابیدن دختران با جوراب چیست؟

دلیل خوابیدن دختران با جوراب چیست؟

دلیل خوابیدن دختران با جوراب چیست؟ 

برخی از افراد علاقه خاصی دارند که با جوراب به رختخواب بروند،چون سردشان می شود و اگر جوراب به پایشان باشد احساس خوبی دارند. مردم دو دسته هستند. دسته ای که با جوراب می خوابند و دسته ای که ترجیح می دهند هنگام خواب جوراب به پا نداشته باشند. بعضی خوابیدن بدون جوراب برایشان غیر ممکن است.

 

حتی ممکن است نیمه شب با احساس سرما از خواب بپرند و جوراب بپوشند. اما بعضی ها هم درست برعکس هرگز نمی توانند هنگام خواب جوراب پوشیده باشند چون احساس گرما و عدم آرامش و راحتی می کنند. شاید فکر کنید که این ها فقط نوعی عادت هستند اما اینگونه نیست و می تواند حقایق زیادی درباره شما نشان دهد.

 

آنهایی که عادت دارند هنگام خواب جوراب بپوشند

اگر شما هنگام خواب جوراب می پوشید بیش از حد سرمایی هستید. و این ممکن است به جنبه های مختلفی از ساختمان فیزیکی شما نیز مرتبط باشد. مثل: نازک بودن پوست و میزان سوخت و ساز بدن. کسانی که سوخت و ساز بدنشان بالاست زیاد عرق می کنند و احساس گرما می کنند. در حالی که کسانی که سوخت و ساز بدنشان پایین است و گردش خون ضعیفی دارند بیشتر احساس سرما می کنند.

 

حساسیت به سرما علاوه بر این که نشان دهنده ویژگی های بیولوژیکی و فیزیکی می باشد، نشان دهنده احساس شما از فضا و دمایی که در آن هستید نیز هست. بنابراین دو نفر با ویژگی های فیزیکی مشابه ممکن است درکشان از فضای بیرون متفاوت باشد.

 

کسانی که هنگام خواب باید جوراب بپوشند معمولا دنبال امنیت هستند. اگر شما یکی از این افراد هستید به طور حتم به دنبال مکان های آرام و امن هستید و در برقراری ارتباط با دیگران رابطه ای عمیق و صمیمی ایجاد می کنید. شما فردی هستید که احساساتتان را به راحتی بروز می دهید و سهیم شدن فضای شخصی تان با دیگران زیاد برایتان مهم نیست.

 

آنهایی که عادت ندارند هنگام خواب جوراب بپوشند

اگر هیچوقت نمی توانید هنگام خواب جوراب به پا داشته باشید یا ارگ روی پایتان پتو یا ملحفه کشیده شده باشد احساس ناآرامی کنید، بی شک به این دلیل است که سرعت سوخت و ساز بدنتان نسبت به دیگران بیشتر است، گردش خون بهتر و پوست ضخیم تری دارید. شما آمادگی بیولوژیکی برای تولید و حفظ گرما دارید بنابراین نیازی به پوشیدن جوراب هنگام خواب نمی بینید.

 

دلیل این مسئله فقط فیزیکی نیست. حساس نبودن به سرما به روابط شما با دیگران نیز تا حدودی مرتبط است. اگر بدون جوراب می خوابید یا روی پا را نمی کشید یعنی فردی مستقل هستید. به حریم شخصی خودتان ارزش می دهید و فقط زمانی با دیگران تماس برقرار می کنید که نیاز می دانید. در روابطتان بیشتر محافظه کار هستید. شما فردی صادق، محترم و گاهی چالش برانگیز هستید.

 

خوابیدن با جوراب یا بدون جوراب چندان اهمیتی ندارد. آن چه مهم است رویاهایی که می بینید و احساس آرامشی که هنگام خواب دارید است.