پارس ناز پورتال

سیگنال فارکس تریدر نووا

سیگنال فارکس تریدر نووا

سیگنال فارکس تریدر نووا

در این مطلب همراه شما هستیم با موضوع داغ و جذاب سیگنال فارکس تریدر نووا که بسیار موضوع جذاب و پولسازی برای افراد مختلف است، در اینجا اول از همه سه دسته از افرادی که این بازار (و روشی که در ادامه به آن خواهیم پرداخت!) دقیقا مناسب آنهاست بررسی میکنیم!

 

دسته نخست کسانی هستند که به دنبال یک تجارت پرسود هستند و سرمایه هنگفتی ندارند، این افراد میتوانند با ورود به بازار مالی فارکس از آن نهایت استفاده را ببرند چراکه این بازار میتواند در مدت کوتاهی سرمایه های اندک را به دارایی های چشمگیری تبدیل کند.

 

دسته دوم کسانی هستند که میخواهند در کنار درآمد روزانه و معمول خود یک درآمد دوم ایجاد کنند تا از آن طریق بتوانند سرمایه مالی خود را سود دهی برسانند و از این طریق رفاه زندگی خود را بهبود دهند؛ اگر عضو این دسته هستید پس بدانید بازار ارز خارجی دقیقا مناسب شماست!

 

دسته سوم هم کسانی هستند که علاقه مند به کسب درآمد دلاری اند tradernova بهترین مشاور آنهاست! درآمد دلاری معقول که با این قیمت دلار میتواند تغییر فاحشی در زندگی آنها ایجاد کند!

 

سیگنال فارکس

در بازار مالی فارکس شما با مبادله ارزهای خارجی سر و کار دارید، دلار ، یورو و پوند را معامله می کنید و از اختلاف قیمت بین آنها سود کسب میکنید! حال سیگنال فارکس به شما چه کمکی میکند؟ در بین معامله گران با تجربه افراد زیادی هستند که سالها تجربه دارند، زمان بسیار زیادی آموزش دیده اند، با بروکر ها و کارگزاری های زیادی کار کرده و اند و به قول معروف پیر این بازار شده اند و استاد تمامِ این کار اند.

 

این افراد هنگامی که معامله میکنند برنامه معاملاتی یا همان سیگنال های خود را به دیگران ارائه میکنند تا بقیه هم بتوانند از آن استفاده کنند! سیگنال فارکس رایگان یا همان سیگنال لحظه ای فارکس دقیقا همان چیزی است که تریدرنووا ارائه میکند با این تفاوت که علاوه بر مهارت های ذکر شده اساتید و مربیان این دانشنامه اینترنتی فارکس سایر عوامل و زمینه ها را نیز در این مسیر به کار گرفته اند!

 

سیگنال هوش مصنوعی چیست؟

سیگنال هوش مصنوعی یا همان Artificial Intelligence برای ارائه سیگنال به کمک روش های دیتاماینینگ و Deep Learning یا همان یادگیری عمیق، الگوریتم ها و الگوهایی را در بازار پیدا می کند که به راحتی به چشم غیر مسلح دیده نمیشود و سپس این روند تحلیل تکنیکال و پرایس اکشن را با ابزارهای هوش مصنوعی به صورت روزمره در بازار فارکس ادامه می دهد.

 

این هوش مصنوعی به مرور زمان از ابتدای کارش تا به امروز هر ثانیه، در حال باهوش تر شدن است!این سیگنال ها سود دهی فوق العاده بالایی دارند و علاوه بر سوددهی فوق العاده اعتماد بسیاری را در جهان جلب کرده است سما میتوانید از این سیگنال های لحظه ای و رایگان در این صفحه استفاده کنید و در کانال تلگرام سیگنال فارکس عضو شوید!

سیگنال فارکس تریدر نووا

بهترین بروکر فارکس tradernova.com

بروکر های مختلفی به عنوان بهترین بروکر فارکس توسط تریدر نووا که تخصصش مقایسه تحلیل و بررسی کارگزاری هاست انتخاب شده اند که از آن به عنوان بهترین بروکر در وبسایت آنها یاد شده است در اینجا دو مورد از موارد اصلی که در لیست آمده است را بررسی میکنیم!

 

بررسی بروکر amarkets

کارگزاری  amarkets که معمولا با نام بروکر ای مارکت یا بروکر آمارکتس نیز شناخته میشود یک شرکت معتبر بین المللی است؛ AMarkets یک بروکر جهانی است که خدمات فوق العاده و شگفت انگیزی را در مقایسه با بهترین های بازار ارز خارجی ارائه داده است.

 

خدمات این کارگزاری از  سال 2007 ارائه می شوند. در طول سالهای متمادی که از تاسی این شرکت معتبر بین المللی میگذر ، تیم AMarkets نتایج چشمگیری در صنعت تجارت ارز های جهانی به دست آورده است ، برای نمونه خدمات گسترده مشتریان وفادار و علاوه بر آن جوایز معتبر توسط نهاد های مالی جهانی است که به این بروکر اعطا شده است.

 

آمارکتس 350000 مشتری دارد و سه نوع حساب ارائه میکند یا به عبارت بهتر “۳ حساب اصلی در بروکر ای مارکتس وجود دارد: ثابت، استاندارد و ECN. همچنین حساب‌های مبادله اسلامی، به علاوه حساب‌های PAMM و RAMM نیز وجود دارند! شما باید در ابتدا برای افتتاح حساب و آموزش کامل و مطالعه بررسی کامل این بروکر به وبسایت زیربه آدرس زیر مراجعه کنید :

 

لینک ورود : بررسی بروکر ای مارکتس

 

مقایسه و آنالیز بروکر hycm

بروکر HYCM  اچ وای سی ام ، بروکر جهانی فعال و شناخته شده در فارکس است. بررسی های مختلف حاکی از آن است موارد حیاتی و مهم ترید با HYCM ، از جمله رگولاسیون، اعتبار و امنیت، آموزش ورود و ثبت نام، حداقل سرمایه مورد نیاز برای سپرده گذاری ، اسپرد تریدر نووا و آفر ها و پاداش ها، همه و همه در این وبسایت بررسی شده است.

 

آیا بروکر HYCM به ایرانیان خدمات می دهد؟ بله علاوه بر آن لازم به ذکر است این به معامله گران و تریدرهای  بیش از 140 کشور جهان از جمله سنگاپور ، هند استرالیا و… ارائه می کند. این شرکت مشتری از کشورهای آمریکای شمالی نمیپذیرد! وب سایت اصلی این بروکر هم به 14 زبان مختلف از جمله زبان فارسی برای ایرانیان موجود است.

 

بروکر hycm که یکی از معتبرترین و بهترین کارگزاری های فارکس است، مفید، ارزشمند و قابل اعتماد است و تجارت آسان و بی دغدغه ای را میتوانید با این بروکر تجربه کنید! با این وجود باید بگیم که کارگزاری hycm پیشرو در ارائه خدمات قرارداد ما به التفاوت یا همان سی اف دی CFD میباشد و خدمات بازار فارکس را با سابقه عملیاتی بیش از 40 سال ارائه میکند!

 

پس نکات کامل و دقیقی را از این کارگزاری که در اختیار شما قرار گرفته است در صفحه زیر مطالعه کنید!

 

لینک ورود : بروکر HYCM بررسی و تمام نکات مهم برای افتتاح حساب