پارس ناز پورتال

لبخند را جزء اصلی لوازم آرایشی خود قرار دهید

لبخند را جزء اصلی لوازم آرایشی خود قرار دهید

لبخند را جزء اصلی لوازم آرایشی خود قرار دهید 

لبخند زدن میتواند به جزء اصلی زندگی انسان ها تبدیل شود و در زندگی آنها و محبوبیت و رضایت دلیل خودشان و اطرافیان تاثیرگذار باشد. آیا تا به حال از خود پرسیده‌اید که چگونه میتوان صورت زیباتری داشت؟ تعداد زیادی از پزشکان معتقدند که راه درمان تعداد زیادی از امراض روحی و جسمی، کاهش و درمان استرس و فشار روانی هست

 

که این فقط با خندیدن، شاد بودن و تغییر رویه زندگی ممکن هست. ضمن این که باید بدانید همین فشارهای روانی و اضطراب‌ها سبب بی‌خوابی و تاثیر آن در کاهش شادابی و جذابیت چهره میشوند.برای داشتن زیبایی صورت، باید روح زیبایی هم داشت و شاد بود.

 

فواید خندیدن برای زیباتر شدن و سلامتی
افزایش ترشح هورمون ضدپیری در بدن و جوان‌تر شدن و زیبایی اکثر چهره
گیرایی و جذابیت نگاه و چشم‌ها
پوستی شاداب و تازه
کاهش مریضی‌ها
کاهش و تسکین درد
کمک به کاهش وزن
بهبود تنفس
خوابی راحت و عمیق
خلق و خوی جذاب و جذاب از نظر دیگران
تقویت ذهن

 

از جمله رفتارهای جذاب برای دیگران که باعث میشود از شما در ذهن خود و در معرفی شما برای دیگران از آن یاد کنند، خوشرویی در رفتار و برخورد هست که جنبه‌هاي گوناگونی را شامل میشود. اما این رفتارهای کدامند و چگونه میتوان یک فرد جذاب بود؟

 

۱- یک شنونده مفید باشید، به چشمان کسی که با شما صحبت میکند، نگاه کنید و با حرکت سر نشان دهید که به او گوش میدهید و کاملا در جریان چیزی که تعریف می کند هستید. این رابطه چشمی وی را جذب شما میکند.

 

۲- مهربان باشید. مهربانی شما را جذاب‌تر میکند. افراد مهربان در قلب دیگران جای دارند و آن‌ها هرگز با چهره‌شان شناخته نمی شوند، بلکه با قلبشان معرفی می گردند.

 

۳- لبخند بزنید. به همۀ لبخند بزنید. اگر لبخند هم نمیزنید، لااقل اخم نکنید و عبوس نباشید. لبخند تا عمق وجود فرد مقابلتان رسوخ میکند و صلاح بسیار قدرتمندی در جذب دیگران به سمت شما محسوب می شود.

 

۴- مورد اعتماد باشید.  به گزارش پارس ناز رازدار و امانت‌دار باشید. این رفتارهای جذاب، شما را جذاب‌تر می کند و باعث می شود، دیگران ناخواسته شما را دوست بدارند. افراد رازدار و مورد اعتماد، هر فردی را جذاب و متشخص‌تر میکند.

 

۵- همۀ وقت} بوی مفید بدهید. رایحه‌ خوبی که از شما به مشام دیگران برسد، آن‌ها را به سمت شما جذب میکند.

 

۶- لباس‌هاي رنگی بپوشید.

 

۷- اعتماد به نفس داشته باشید. محکم و مودب صحبت کنید و از خجالتی بودن بپرهیزید، هیچ کس از افراد خجالتی و بی‌اعتماد به نفس خوشش نمی آید و جذبش نمی شود.

 

۸- وقت شناس باشید.