پارس ناز پورتال

همسران درونگرا با شما صادق هستند

همسران درونگرا با شما صادق هستند

همسران درونگرا با شما صادق هستند 

کسانی که همسران درونگرا دارند معمولا از عدم ارتباط و بروز ندادن همسرشان همیشه شکایت دارند اما درونگرا بودن آنقدرها هم بد نیست. درونگرا بودن همسرتان یک شانس برای شماست و نباید از این مساله ناراحت باشید، زیرا این خصوصیت می تواند خیلی هم در زندگی مشترک تان کمک کننده باشد.

 

شاید همسر درونگرای تان نداند در بعضی شرایط چه بگوید اما در بیشتر مواقع از طریق رفتارش احساسات خود را نشان می دهد که دقیقا مختص شماست. باید از همسرتان به خاطر درونگرا بودنش سپاس گذار باشید. حس او خالصانه و صادقانه است و تنها به شما اختصاص دارد. پس خیلی خوش شانس هستید که همسرتان درونگراست و تنها به شما اهمیت می دهد.

 

همسر درونگرای تان به شما اهمیت می دهد اما آن را بروز نمی دهد
همسرتان به شما اهمیت می دهد ، او گاهی فراموش می کند جملات رمانتیک دوستت دارم ، عشقم یا عزیزم را به زبان بیاورد . شاید این خصوصیت برای شما ایده ال نباشد اما خالص ترین عشق را دارد . او تنها به خاطر دلبستگی به شما و ارتباط مبتنی بر عشق در کنارتان است .

 

همسر درونگرای تان بدون حرف زدن هر کاری برای شما انجام می دهد
همسر درونگرای شما خیلی حرف نمی زند اما با کارها و اعمال خود ، عشق ، احساس و محبتش را ابراز می کند . او هر کاری را برای خوشحالی شما انجام می دهد و هیچ وقت نمی گوید که فلان کار را انجام داده ام . این خاص ترین خصوصیتی است که باید بابت آن تشکر کنید .

 

همسر درونگرای تان تلاش می کند تا به شما احساس آرامش ، آزادی و امنیت دهد
همسر درونگرای شما همواره تلاش می کند این احساسات را به شما بدهد . او همواره به شما اهمیت می دهد . حس شادی و امنیت تنها چیزی است که برای همسرتان مهم است . امنیت بهترین چیزی است که وجود آن در یک رابطه مهم است .

 

همسر درونگرای تان از ته قلب دوست تان دارد
همسر شما عاشق است اما همیشه آن را بروز نمی دهد . شاید فراموش کند دوستت دارم را به زبان آورد اما هیچ شکی در عشق او نیست و شما همیشه به عنوان یک عاشق کامل در قلبش حضور دارید .
همسر درونگرای شما به روش خود به شما اهمیت می دهد و نباید دچار بدگمانی شوید . یادتان باشد که ذات او باعث می شود حسش را به زبان نیاورد و افکارش را بیان نکند .

 

همسر درونگرای تان قدر شما را می داند
همسرتان قدردان شماست . شما برای او همه زندگی هستید . عشق شما دلیل خوبی برای ادامه دادن است . شما دقیقا در قلب او جای دارید . دلیلی برای خنده و کارهایی هستید که هر روز دلش می خواهد انجام دهد . پس به خاطر قدر دانی او سپاسگذار باشید زیرا به شما به عنوان اساس زندگی نگاه می کند .

 

همسر درونگرای تان باور دارد شما دو نفر همیشه باید در کنار هم باشید
هر چند این خواسته اش را به زبان نمی آورد اما عمیقا معتقد است شما همیشه باید با هم باشید و هر دوی تان رابطه خاص ، محکم و ناگسستنی دارید . البته نباید توقع داشته باشید این حرف را به زبان اورد زیرا ذاتش این گونه است .