پارس ناز پورتال

آتش زدن دانشجوی مهابادی و گرفتن سلفی با جسدش

آتش زدن دانشجوی مهابادی و گرفتن سلفی با جسدش

آتش زدن دانشجوی مهابادی و گرفتن سلفی با جسدش 

4 دوست دانشجوی مهابادی قرار بود او را برای تفریح به بیرون ببرند اما چند وقت بعد فیلمی با محتوای جسد سوخته این دانشجو و سلفی هاي متعدد 4 دوستش با پیکر وی همه ي را شوکه کرد. چندی پیش فیلمی ۱۵ دقیقه اي ار فجیع ترین جنایت چهار دوست در قبال خودمانی ترین رفیق خود اکران شد که شنیع ترین و بی رحمانه ترین اقدام تاریخ را رقم زد.

 

در این فیلم چهار نفر یک پسر جوان را با ریختن بنزین آتش زدند و در هنگام آتش زدن فیلم و سلفی گرفتند.دو نفر از این کسانی که در آتش زدن دخیل بودند با انواع ژست ها از گر گرفتن و آتش گرفتن مقتول سلفی میگرفتند.

 

جزئیات ماجرای قتل و سوزاندن دانشجوی مهابادی

چهار نفر در اقدامی بی شرمانه و وحشیانه رفیق خود را با ساتور و چاقو به قتل رسانده و با بنزین جسدش را سوزاندند.این قاتلان از تمام صحنه هاي این جنایت فیلم و سلفی تهبه کردند و لحظه به لحظه آن را ثبت کردند.

 

توضیحات پیدا شدن پیکر سوخته جوان دانشجو

پیکر سوخته این جوان مهابادی را یکی از چوپانان مهاباد در کنار جاده پیدا کرده و به پلیس خبر داده هست .قبلا خبر گم شدن جوانی به اسم راستگو که 19 سال داشت به پلیس مخابره شده بود.با تشخیص هویت مشخص شد که پیکر سوخته متعلق به راستگو میباشد.خانواده راستگو گفتند که وی به همراه چهار نفر از رفقا خود که هم دانشگاهی میباشند, با پراید برای گردش رفتند.

 

بعد از تحقیقات و دستگیری این متهمان مشخص شد کهاین اقدام وحشیانه را این چهار نفر بر سر رفیق خود قدیمی خود آوردند.راستگو دانشجوی حسابداری بود و با این چهار نفر دوست چند ساله بود.یکی از بستگان راستگو که فیلم را دیده بود گفت; دوستانصادق او را برای گردش بیرون برده و بعد از زخنی کردنش با ساتور , وقتی که هنوز زنده بود با بنزین او را آتش زدند.

 

وی در این خصوص گفت; در نخستین صحنه هاي فیلم راستگو را دیدیمکه سرش مجروح هست و بیهوش در اتومبیل افتاده و متهمان با اهنگو حال خوش در حالی‌که ماسک و دستکش دارند,در حال حرکت با خودرو میباشند.چند دقیقه بعد از قطع فیلم مجدد ماشبن خارج از شهر هست

 

و به گزارش پارس ناز بعداز پیاده کردن راستگو چندین ضربه با ساتور و چاقو به وی می زنند و صداییکی از این قاتلان شنیده می‌شود که به دیگری میگوید برو توام بزن تا بلند نشه.آشنای راستگو در ادامه میگوید که فیلم خیلی خوفناک و دلخراش هست و کسی دل نگاه کردن را ندارد.خانواده راستگو خواهش قصاص کردند.متهمان به قتل اعتراف کردند.