پارس ناز پورتال

عکس های بازیگران جدید و جنجالی (377)

عکس های بازیگران جدید و جنجالی (377)

عکس های بازیگران جدید و جنجالی «377»

جدید ترین عکس هاي دیدنی بازیگران و چهره هاي سرشناس ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام را میتوانید در ادامه ببینید.

 

آغاز می‌کنیم با دلنوشته سحر جعفری جوزانی بازیگر خوب سینما و تلویزیون برای اتاق کار و محلی که در آن این چیز ها را می‌نویسد. این روز ها همه ی می‌نویسند, علی الخصوص بازیگرانی که چند کتاب ادبی و شعر خوانده اند و اندکی بر لغاط مسلط گشته اند. این روز ها حتی من هم می‌نویسم* شما چطور؟*

عکس های بازیگران جدید و جنجالی (377)ضیافت شبانه سردار آزمون و حسین تهی درکنار رفیقشان, به صرف نون خامه اي و دلستر لیمویی. / عکس های بازیگران

عکس های بازیگران جدید و جنجالی (377)درس زندگی اي که نیکبخت واحدی به آدم بدهد را باید با جان و دل بپذیریم و با گوش جان بشنویم. بالاخره یکی از پیروز ترین انسان هاي معاصر همراه با برترین انتخاب ها در طول زندگی اش بوده است*

عکس های بازیگران جدید و جنجالی (377)نه خیر, علی آقا کوتاه بیا نیست. بنظرم دولت باید حسنه کردن رابطه اش با علی کریمی را در تقدم امور کشوری قرار دهد. رسیدگی به زمين لرزه زدگان و برنامه بودجه در مراحل بعدی است.

عکس های بازیگران جدید و جنجالی (377)شبنم قلیخانی در سفر اخیرش به برزیل, این سوغاتی جذاب را برای خودش خریده است.

عکس های بازیگران جدید و جنجالی (377)سلفی ستاره ها در سینما ماندانا, به بهانه اکران مردمی فیلم /ثبت با سند برابر است/ به کارگردانی بهمن گودرزی. مجید صالحی, رضا عطاران, نیوشا ضیغمی, علی مشهدی و سایر عزیزان در مراسم حضور داشتند.

عکس های بازیگران جدید و جنجالی (377)از معدود تصاویر عادی و معمولی خاطره حاتمی که در آن مانند یک انسان متمدن رفتار کرده است. / تصاویر بازیگران

عکس های بازیگران جدید و جنجالی (377)مازیار فلاحی در برابر ساختمان منزل هنرمندان کیف پایتخت اوکراین.

عکس های بازیگران جدید و جنجالی (377)محض اطلاع و یادآوری, این هم منزل هنرمندان ایران است.

عکس های بازیگران جدید و جنجالی (377)لیلا اوتادی آپاندیس اش گرفته بودو در مسیر درمان بود که این عکس را از ایشان گرفتند.

عکس های بازیگران جدید و جنجالی (377)سحر دولتشاهی در حاشیه یک جشنواره فیلم در شهر دبی. سحر یکی از اعضای هیئت داوران این جشنواره است, خودتان تا تهش بروید.

عکس های بازیگران جدید و جنجالی (377)فصل سوم برنامه دورهمی قرار است با حضور مرد همیشه دو زنه ي سینما یعنی محمدرضا شریفی نیا در همین شبها اغاز به پخش کند. برای مهران مدیری و عوامل اش در فصل جدید این برنامه پیروز آرزوی سرافرازی داریم و امیدواریم مردم ازشان راضی باشند.

عکس های بازیگران جدید و جنجالی (377)پژمان بازغی با عکسی از روزهای یخبندانِ تهران, خاطره بازی کرد.

عکس های بازیگران جدید و جنجالی (377)سلفی لاله اسکندری و همسر جان در برابر منزل سرگئی پاراجانف سینماگر شهیر شوروی سابق, در ارمنستان.

عکس های بازیگران جدید و جنجالی (377)پانته آ بهرام در حال /کم وزن بازی/ در اکران خصوصی /آینه آغوش/. اگر اخیرا برادر یا یکی از اقوامتان به خدمت سربازی رفته, پوتین هایش را قرض بگیرید ودر این فصل استفاده کنید, مد شده است.

عکس های بازیگران جدید و جنجالی (377)ورزش تایم علیرضا جعفری که در کمال شگفتی از گوشی غیر اپل استفاده میکند و تا کنون هم مشکلی برایش از این جهت پیش نیامده*

عکس های بازیگران جدید و جنجالی (377)تهمینه بانو میلانی در جوار آرامگاه حضرت حافظ در شیراز زیبا. خوش بگذرد بانو کارگردان.

عکس های بازیگران جدید و جنجالی (377)اي بابا… چرا باز تنها؟

عکس های بازیگران جدید و جنجالی (377)جمله اي تکان دهنده دیگر از پادشاه ادب و فرهنگ ایران زمین, استاد افسانه پاکرو. / عکسهای بازیگران

عکس های بازیگران جدید و جنجالی (377)امیر جدیدی و جواد عزتی به رخداد رفیقشان درکنار سد دز. فکر کنم ایران تنها کشوری است که سد هاي بتنی اش بعنوان جاذبه توریستی و گردشگری شناخته می‌شوند و هنرمندان درکنار آنها عکس می گیرند.

عکس های بازیگران جدید و جنجالی (377)خاطره بانو اگر چیز خنده داری هست, بگو تا ما هم بخندیم* «اسمایلی استاد هاي رو مُخ»

عکس های بازیگران جدید و جنجالی (377)سلفی خوب هاي تئاتر و سینما, نوید محمدزاده و سعید چنگیزیان, به مناسبت تولد سعید چنگیزیان عزیز. آرزوی سلامتی و شادکامی دارم برای سعید جان.

عکس های بازیگران جدید و جنجالی (377)عکس زیبا و بکرِ کیانوش رستمی, قهرمان مردمی و با اخلاق کشورمون که با اقدامات خیرخواهانه اخیرش قدم در راه پهلوان گری برداشته است.

عکس های بازیگران جدید و جنجالی (377)فرد سوی راست عکس میشله مک لارن اسم دارد, کارگردان نامی استرالیایی که چند قسمت از سریالهای واکینگ دِد و گیم آف ترونز را کارگردانی کرده است. سوی چپی هم نیکی کریمی اسم دارد که فیلم /شیفت شب/ با فروش زیر یک میلیارد تومان را کارگردانی کرده است.

عکس های بازیگران جدید و جنجالی (377)جدید ترین سلفی فریبرز خان عرب نیا که رکورددار دارنده بیشترین سلفی بی علت در اینستاگرام است

عکس های بازیگران جدید و جنجالی (377)سلفی شیطنت آمیز امیرحسین رستمی, بهنام تشکر و بیژن بنفشه خواه با عمو اردشیر کاظمی که در پشت صحنه سریال لیسانسه ها به خواب شیرین فرو رفته است.

عکس های بازیگران جدید و جنجالی (377)مهران خان احمدی با شکل و شمایل جدیدش, در انتظار اکران نخستین فیلم سینمایی اش.

عکس های بازیگران جدید و جنجالی (377)سمیرا حسینی و متین ستوده در حاشیه اکران خصوصی فلیم پر هزینه //آینه آغوش/.

عکس های بازیگران جدید و جنجالی (377)سیروان خسروی با مدل مو هاي دیزلی شما رابه تماشای ادامه این پست دعوت میکند.

عکس های بازیگران جدید و جنجالی (377)تبریک فراوان به بهنام صفوی عزیز بابت تجربه حس شیرین پدر شدن با به جهان آمدنِ سام کوچولو. امیدواریم قدمش پر از خیر و خوشی باشد.

عکس های بازیگران جدید و جنجالی (377)دستنوشته مادرِ هستی مهدوی به مناسبت تولدش, دستمایه این پست هستی شد تا با آن از کسانی که تولدش را تبریک گفته بودند تشکر کند.

عکس های بازیگران جدید و جنجالی (377)عمو جان بچه هاي این دوره و زمانه قطعا جرأتش را دارند, ولی حوصله اش را ندارند, دارند با گوشی بازی می کنند.

عکس های بازیگران جدید و جنجالی (377)سلفی پدر و دختری فرهاد ظریف و ترمه بانو در برابر تلویزیون و سینمای خانگی شان.

عکس های بازیگران جدید و جنجالی (377)سینا جان قطعا دراین سلفی پیشانی بلندتان بیشتر از غربت جهان نظر آدم را جلب میکند. نمی خواهی درمان کنی حداقل از این نمک پاش ها بگیر که به سر میزنند.

عکس های بازیگران جدید و جنجالی (377)آرزوی سلامتی داریم برای همه ی بیماران و کسانی که گفتار تخت بیمارستان هستند, همینطور مادر علی انصاریان که این روز ها محتاج دعای شما عزیزان است. از علاقه و وابستگی شدیدی که علی به مادرش دارد با خبریم و می دانیم این روز ها روحیه خوبی ندارد, امیدوارم زودتر مادر جان به منزل بازگردد و سلامتی اش را بازیابد.

عکس های بازیگران جدید و جنجالی (377)ساره بیات در حال مکالمه و عکسی که عزیزی به اسم احسان جعفری در صندلی عقب دویست و شش از وی گرفته است.

عکس های بازیگران جدید و جنجالی (377)گلاب آدینه میهمان مخصوصاً نمایش /ترانه هاي قدیمی/ با بازی احسان کرمی و هانا کامکار بودو در پایان این عکس یادگاری را درکنار این عزیزان گرفت.

عکس های بازیگران جدید و جنجالی (377)سلفی دوست داشتنی رضا صادقی و دخترکش ویانا بانو که در حال خندیدن به دوربین است, پست پایانی مطلب امروز ماست. از همراهی تان مرسی سپاس گزاریم, شب و روزتان خوش تا هفته آینده.

عکس های بازیگران جدید و جنجالی (377)

 

مطالب مربوط :

داغ ترین عکس های بازیگران و هنرمندان «376»

عکسهای جدید بازیگران و ستاره ها «375»

عکس های داغ بازیگران و هنرمندان مشهور «374»

تصاویر بازیگران و خبرهای داغ از چهره ها «373»