پارس ناز پورتال

فواید به ارگاسم رسیدن و اوج لذت جنسی برای خانم ها

مجموعه : حذف شده است
فواید به ارگاسم رسیدن و اوج لذت جنسی برای خانم ها

فواید به ارگاسم رسیدن و اوج لذت جنسی برای خانم ها 

ارگاسم علاوه بر لذت جنسی برای خانم ها از نظر سلامتی نیز فوایدی دارد کـه در این پست بـه طور مفصل آن را بـه شـما توضیح میدهیم. آیا می دانید یکی از مهم ترین نکات در روابط زناشویی بـه ارگاسم رسیدن اسـت؟ بـه ارگاسم رسیدن برای زنان در روابط جنسی می تواند فواید و خواص قابل توجهی را بـه همراه داشته باشد.

 

بـه همین منظور این مطلب را برای شـما تهیه کردیم تا بیشتر از همیشه اطلاعاتتان افزایش پیدا کند. گاها از درد ناشی از قاعدگی بـه خ و د می پیچید و با درد هـای زیرشکمی زیادی دست و پنجه نرم می کنید یا سردردهای زجرآوری آرامش را از شـما می‌گیرد. بعضی از این دردها را میتوان ناشی از نبود ارگاسم تلقی کرد ارگاسم بـه تنهایی این عارضه ها را برطرف می کند.

 

رابطه جنسی می تواند در واقع برای بعضی از مـا کـه بیش از حد کار میکنیم یا بیش از حد استرس داریم و یا بـه طور ناامیدانه نیازمند اندکی خوشگذرانی میباشیم، مانند معجزه عمل کند. اما انجام این عمل می تواند چیزی بیش از آرامش را بـه شـما بدهد. باور داشته باشید یا نه، اوج لذت جنسی یا ارگاسم می تواند بعضی از درد

 

و رنج هـای نگران کننده کـه در زندگی روزمره شـما را مبتلا میکند را مداوا نماید! بنابراین اگر از سردردهای ضعیف کننده یا انقباضات فلج کننده ی قاعدگی بـه ستوه آمده اید، این مطلب را بخوانید تا یاد بگیرید کـه تا چـه مقدار یک سرخوشی و لذت عصرگاهی می‌تواند برای شـما موثر باشد.

 

بـه ارگاسم رسیدن چـه مزایایی دارد؟

درمان سردرد ها

برای افرادی از شـما کـه مستعد میگرن و سردرد هـای نیمه – بعد از ظهری هستید، شاید دوران آن باشد کـه در اندکی حیله گری و ترفند زياده روي نمایید و لذت ببرید. رابطه جنسی، اندورفین آزاد می کند کـه می‌تواند سردردهای مداوم را آرام نماید، بنابراین دفعه بعد کـه نیاز بـه اندکی آرامش دارید، رفتن بـه رختخواب را بـه جای استفاده از قرص هـای سردرد بررسی کنید.

 

بـه بی خوابی ها پایان دهید

اگر بـه دنبال راهی برای پایان دادن بی خوابی هـای شبانه هستید، پس دیگر بـه جلو نگاه نکنید! یک تلاش جدی در روابط جنسی نه تنها از لحاظ فیزیکی شـما را خسته میکند، بلکه فشار شدید آکسیتوسین بـه عنوان یک کمک کننده بـه خواب برای بعضی از مـا عمل میکند کـه بـه نظر می‌رسد نمیتوانیم چشم هایمان را ببندیم در حالی‌کـه این حق ماست.

 

پایان دادن بـه سکسکه

مطمئن باشید کـه، سکسکه ممکن نیست کـه ناتوان کننده ترین ناخوشی موجود باشد، اما نگه داشتن نفس می تواند واقعا خیلی زود مایوس کننده شود. ظاهرا، تحریک کردن عصب پاراسمپاتیک مغز «عصب جمجمه ای کـه بـه سوی شکم پایین می آیند» می‌تواند پایان دهنده آن سکسکه هـای مداوم باشد . برترین راه برای تحریک آن عصب چیست ؟ درست فهمیدید: رابطه جنسی.

 

انقباضات PMS «قاعدگی »

مـا می دانیم کـه روابط جنسی ممکن اسـت آخرین چیز در ذهن شـما باشد هنگامی کـه شـما از فشار انقباضات قاعدگی رنج می برید، انجام رابطه جنسی واقعا باعث از بین رفتن درد میشود! وقتی ارگاسم میشوید، بعضی از انقباضات ماهیچه هـای تخمدان را شل می کند و مواد شیمیایی در ذهن آزاد می‌شوند کـه هر دوی آن ها بـه عنوان منابع طبیعی رفع درد عمل میکنند .

 

رهایی از افسردگی

برای بعضی از مـا کـه از افسردگی یا استرس رنج می بریم، شاید دوران آن باشد کـه نگاهی بیرون بطری هـای دارو نمائیم و بـه دنبال بعضی رفع دردهای طبیعی باشیم. ارگاسم ها مغز را رهنمونی میکنند تا اندورفین و آکسیتوسین آزاد کنند، دو ماده شیمیایی کـه می‌تواند حال شـما را بهبود ببخشد و علاقه را افزایش میدهد .