پارس ناز پورتال

اخبار داغ از بازیگران و سوپراستارهای معروف خارجی

اخبار داغ از بازیگران و سوپراستارهای معروف خارجی

اخبار داغ از بازیگران و سوپراستارهای معروف خارجی

افراد مشهور خارجی مانند بازیگران هالیوودی و خواننده ها و مدل های لباس همیشه در اینستاگرام فعالیت خوبی دارند و ماهم تصاویر برگزیده آن ها را به شما نشان می دهیم. اینستاگرام، این روزها تبدیل به دفترچه خاطرات تصویری خیلی ها شده است. بسیاری از چهره های شناخته شده دنیای هنر و ورزش هم، از این طریق با طرفداران خود در دورترین نقاط جهان در ارتباط هستند.

 

از سوی دیگر سعی دارند با این روش هواداران بیشتری نیز برای خود دست و پا کنند که این نیز خود به یک رقابت حیثیتی میان سلبریتی های قرن 21 تبدیل شده است.حتی گاهی اوقات عکس هایی به اشتراک می گذارند که جنجال بسیاری به راه انداخته و خبرساز می شوند، توجه رسانه ها و مردم به آنها جلب می شود

 

و شهرت بیشتری نیز برای آنها به ارمغان می آورند. در این سری مطالب ما سعی داریم به طور هفتگی گزیده ای از عکس های چهره های محبوبتان را با شما به اشتراک بگذاریم.

 

تولد 40 سالگی «رایان رینولدز» به لطف همسرش «بلیک لایولی» تبدیل به بهترین تولد عمرش شده است. این دندان های خرگوشی خیلی به رایان آمده اند!
اخبار داغ از بازیگران و سوپراستارهای معروف خارجی«جیسون استتهام» طبق معمول همیشه با ابروهای گره خورده ای که حتی موقع خندیدن از هم باز نمی شوند.

اخبار داغ از بازیگران و سوپراستارهای معروف خارجیهوادارن قدیمی «جاستین تیمبرلیک» باید یادشان باشد زمانی که او در گروه «ان سینک» بود موهایش را همین مدلی می کرد. البته آن موقع او خیلی جوان بود و این مدل بر عکس حالا خیلی هم به او می آمد.
اخبار داغ از بازیگران و سوپراستارهای معروف خارجی«آنا کندریک» با پیراهنی نه چندان زیبا از برند «میو میو».

اخبار داغ از بازیگران و سوپراستارهای معروف خارجی«رابرت داونی جونیور» در افتتاحیه فیلم «دکتر استرنج» با لباسی که مثل اسم شخصیت اصلی فیلم عجیب و غریب است.
اخبار داغ از بازیگران و سوپراستارهای معروف خارجیخواهران «اولسن»؛ تا به حال دقت کرده اید که فرزندهای کوچک تر هر خانواده ای نسبت به بچه های قبلی زیباتر هستند؟! الیزابت هم طبق این سنت از خواهران دوقلوی خود خیلی زیباتر است. 
اخبار داغ از بازیگران و سوپراستارهای معروف خارجی«آرمی همر»، «ایمی آدامز»، «ایسلا فیشر»، «جیک جیلنهال» و «آرون تیلور جانسون» تنها بخشی از هنرمندان فیلم «حیوانات شب زی» به کارگردانی «تام فورد»، طراح سرشناس مد و لباس، هستند که از 18 نوامبر به روی پرده سینما خواهد رفت.
اخبار داغ از بازیگران و سوپراستارهای معروف خارجی«لارن کوهان» و «آلانا مسترسون» با یکی از آن ژست های ورزشکاری که سایر اعضای تیمشان در آن حاضر نیستند.
اخبار داغ از بازیگران و سوپراستارهای معروف خارجی«نورمن ریداس» در حال خوردن قهوه صبحانه اش؛ مثل این که موقع لباس پوشیدن آنقدر خواب آلود بوده که یادش رفته چیزی زیر کاپشنش بپوشد.
اخبار داغ از بازیگران و سوپراستارهای معروف خارجی«ساندرا بولاک» و «کیت بلانشت» بازی در فیلم «هشت یار اوشن» را شروع کرده اند، این فیلم سوپراستارهای مهمی از دنیای هالیوود را یک جا جمع کرده است.
اخبار داغ از بازیگران و سوپراستارهای معروف خارجی«ماریون کوتیار» با یکی از جدیدترین مدل های کیف «دیور» به عنوان چهره تبلیغاتی این برند جلوی دوربین رفت.
اخبار داغ از بازیگران و سوپراستارهای معروف خارجی«آن هثوی» و همسرش «آدام شولمن» در این عکس که زوج مناسبی به نظر می رسند، امیدوارم زندگی واقعیشان هم همینطور باشد.
اخبار داغ از بازیگران و سوپراستارهای معروف خارجیاز آنجایی که حتما همه طرفداران سریال «بازی تاج و تخت» دلشان برای قهرمانان خودشان تنگ شده است تصمیم گرفتیم سری به صفحه اینستاگرام ستاره های این سریال بزنیم. «جما ولان»، ملکه احتمالی آینده جزایر آهن که در این عکس هیچ اثری از آن حالت های مردانه موجود در سریال در او دیده نمی شود.
اخبار داغ از بازیگران و سوپراستارهای معروف خارجی«تام ولاشیها» بدون آن رداهای فقیرانه می تواند خیلی جذاب تر از جاکن هاگار به نظر برسد.
اخبار داغ از بازیگران و سوپراستارهای معروف خارجی«کریستوفر هیوجو» از این عکسی که به قول خودش توسط یکی از بهترین عکاسان نروژگرفته شده خیلی خوشش آمده است. 
اخبار داغ از بازیگران و سوپراستارهای معروف خارجی«پدرو پاسکال» هنرپیشه شخصیت جذاب «اوبرین مارتل» که انتظار داشتیم خیلی بیشتر از این ها در سریال مورد علاقه مان دوام بیاورد.
اخبار داغ از بازیگران و سوپراستارهای معروف خارجی«امیلیا کلارک»، «کیت هرینگتون» و «ناتالی امانوئل» در حال تفریح در یک جمع دوستانه که ظاهرا در آن خیلی هم به کیت خوش نمی گذرد، شاید هم نبودن «رز لزلی» ناراحتش کرده باشد.

اخبار داغ از بازیگران و سوپراستارهای معروف خارجی«کاریس ون هاوتن»، جادوگر موقرمز «بازی تاج و تخت»، در حال لذت بردن از یک روز پاییزی در کنار فرزندش.
اخبار داغ از بازیگران و سوپراستارهای معروف خارجیشاید «کریستین نارن» بخاطر ایفای نقش «هودور» محبوبیت زیادی پیدا کرده باشد، اما فعالیت اصلی او در زمینه موسیقی است، هر چند هودور شدن حرفه او به عنوان یک دی جی را هم تحت تاثیر گذاشته است.
اخبار داغ از بازیگران و سوپراستارهای معروف خارجیشاید پیدا کردن «میسی ویلیامز» و «سوفی ترنر» در این عکس شلوغ و سیاه و سفید کمی سخت باشد.
اخبار داغ از بازیگران و سوپراستارهای معروف خارجی«کیت بازورث» با لباسی که گویا از جنس مقوا ساخته شده است.

اخبار داغ از بازیگران و سوپراستارهای معروف خارجی«کریستن استوارت» و «سنت وینسنت»، بدون شرح!

اخبار داغ از بازیگران و سوپراستارهای معروف خارجی«بندیکت کامبربچ»؛ مثل همیشه خیلی رسمی، خیلی شیک، خیلی اصیل.

اخبار داغ از بازیگران و سوپراستارهای معروف خارجیاین ژست و این کاپشن های خزدار قطعا جزء لیست علاقه مندی های «جنیفر لوپز» هستند. حتما عکس های بسیاری در این حالت از او دیده اید.
اخبار داغ از بازیگران و سوپراستارهای معروف خارجی«لیدی گاگا» اولین آلبوم «جوآن» خود را برای یک نفر به نام «جوآن» امضا کرد.
اخبار داغ از بازیگران و سوپراستارهای معروف خارجیقطعا «جنسن اکلس» راه های بهتری هم برای توجیه کردن طرف مقابلش می تواند پیدا کند.
اخبار داغ از بازیگران و سوپراستارهای معروف خارجی«جرد پادالکی» با کلاه مورد علاقه اش و در کنار جنسن در مراسم ای. دبلیو. پاپ فست.
اخبار داغ از بازیگران و سوپراستارهای معروف خارجی«تام فورد»، «جان هم» و «بردلی کوپر» همه با کت و شلوارهای برند «تام فورد» در مراسم جایزه «اینستایل»حاضر شدند؛ مراسمی که در آن بردلی جایزه طراح سال را به تام فورد اهدا کرد.
اخبار داغ از بازیگران و سوپراستارهای معروف خارجیبه نظر نمی رسد چنین ماشینی زیاد برای چهره ای مثل «تام هنکس» مناسب باشد.
اخبار داغ از بازیگران و سوپراستارهای معروف خارجی«سموئل جکسون» پس از دریافت جایزه مشارکت در سرگرمی جهانی از «بری لارسون» در مراسم بریتانیا اواردز.
اخبار داغ از بازیگران و سوپراستارهای معروف خارجییک عکس نسبتا هنری از «کیت هادسون» و گیتارش.
اخبار داغ از بازیگران و سوپراستارهای معروف خارجی«گوئینث پالترو» همراه با «دن بوکاتینسکی» در یک مراسم خیریه که برای کمک به خانواده های بی بضاعت برگزار شده بود.
اخبار داغ از بازیگران و سوپراستارهای معروف خارجی«دریک» زیاد برای گریم جشن هالووین خود تلاش نکرده و با یک کلاه گیس سر و ته قضیه را هم آورده است.

اخبار داغ از بازیگران و سوپراستارهای معروف خارجی«خامس رودریگز» و بوس شب بخیر از دختر کوچولوی بامزه اش.
اخبار داغ از بازیگران و سوپراستارهای معروف خارجیخیلی کم پیش می آید که «کریس رونالدو» را تا این حد خوش لباس و خوش تیپ نبینیم و خوب چیزی غیر از این هم از چنین چهره بزرگ و محبوبی انتظار نمی رود.
اخبار داغ از بازیگران و سوپراستارهای معروف خارجی«بیپاشا باسو» در کنار چهره های مطرح بالیوود در روز جشن دیوالی در منزل خانواده «باچان».
اخبار داغ از بازیگران و سوپراستارهای معروف خارجی«آرجون کاپور» در کنار دیگر مردان خاندان کاپور جشن دیوالی را به همه هم وطنان خود تبریک گفت.
اخبار داغ از بازیگران و سوپراستارهای معروف خارجی«آلیا بهات» «شاهرخ خان» «کاران جوهر».
اخبار داغ از بازیگران و سوپراستارهای معروف خارجی«سلمان خان» در حال جشن گرفتن دیوالی در کنار خانواده اش در گوا.
اخبار داغ از بازیگران و سوپراستارهای معروف خارجی«کاجول» در کنار دخترش نیسا که متاسفانه یا شاید خوشبختانه شباهت بسیاری به پدرش دارد این روز را به طرفدران خود تبریک گفت.
اخبار داغ از بازیگران و سوپراستارهای معروف خارجی«عامر خان» همراه با همسر و پسرش در روز این جشن بزرگ هندوها.
اخبار داغ از بازیگران و سوپراستارهای معروف خارجی«تارکان» در کنار پوستر کنسرتی که به مناسبت جشن جمهوریت در آنتالیا برگزار شد.
اخبار داغ از بازیگران و سوپراستارهای معروف خارجی«ارس بولوت اینملی».
اخبار داغ از بازیگران و سوپراستارهای معروف خارجی«مورات بوز» همراه با اعضای خانواده اش در کافه ای تولد پدرش را جشن گرفت.
اخبار داغ از بازیگران و سوپراستارهای معروف خارجی«بنگو» و «مصطفی ججلی» در حال انجام یک کار مشترک که به قول بنگو قرار است تبدیل به یک هیت اساسی شود.
اخبار داغ از بازیگران و سوپراستارهای معروف خارجی«دمت آکالین» و «گولشن»، دو سوپر استار موسیقی ترکیه.
اخبار داغ از بازیگران و سوپراستارهای معروف خارجی«برگوزار کورل» که پس از سریال «کارادایی» در میان ایرانیان محبوبیت بسیاری پیدا کرده است این روزها سریال جدیدی به نام «وطنم تویی» را آغاز کرده که در آن در کنار همسرش «هالیت ارگنچ»، یا همان سلطان سلیمان، ایفای نقش می کند.
اخبار داغ از بازیگران و سوپراستارهای معروف خارجیهر چقدر هم که چروک های دور چشم «اوزجان دنیز» زیاد شوند چیزی از جذابیت او کم نخواهند کرد.
اخبار داغ از بازیگران و سوپراستارهای معروف خارجی«یه سونگ» بی حال شده از شدت سرمای پاییزی که به زمستان می ماند.

اخبار داغ از بازیگران و سوپراستارهای معروف خارجی«کیم هیچول» در حال موبایل بازی در یک کافه.
اخبار داغ از بازیگران و سوپراستارهای معروف خارجی«هنری» و «امبر لیو» پس از یک برخورد ناگهانی و برنامه ریزی نشده؛ پ.ن. جهت از بین رفتن سوء تفاهم های احتمالی باید این توضیح را بدهیم که امبر برخلاف ظاهر غلط اندازش یک خانم است.
اخبار داغ از بازیگران و سوپراستارهای معروف خارجی«جسیکا» در حال ابراز عشق به هوادارنش.
اخبار داغ از بازیگران و سوپراستارهای معروف خارجی«سئو هیون» در پشت صحنه سریال «عاشقان ماه».
اخبار داغ از بازیگران و سوپراستارهای معروف خارجی

 

برترین ها