پارس ناز پورتال

بیوگرافی و عکس های گلاره عباسی بازیگر محبوب

بیوگرافی و عکس های گلاره عباسی بازیگر محبوب

بیوگرافی و عکس های گلاره عباسی بازیگر محبوب 

گلاره عباسی بازیگر خوش اخلاق و بدون حاشیه سینما و تلویزیون ایران است که این روزها در حال بازی در سریال شهرزاد می باشد. 

 

نام : گلاره
نام خانوادگی : عباسی
تاریخ تولد : ۲۹ تیرماه ۱۳۶۲
محل تولد : تهران
همسر : ادیب راد
پیشه : بازیگری

 

گلاره عباسی متولد تیرماه ۱۳۶۲ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون و از دانش آموختگان کلاس‌های امین تارخ می‌باشد. گلاره عباسی بازیگر جوان کشورمان یک خواهر دارد که کارشناس تغذیه هست خود او از سال ۸۲ به بازیگری پرداخته است و بازیگری را در کلاس های آزاد امین تارخ آموزش دیده است.
بیوگرافی و عکس های گلاره عباسی بازیگر محبوبکودکی گلاره عباسی

 

زندگی شخصی گلاره عباسی
قبل از دانشگاه به كلاس‌ها تئاتر حوزه هنری می‌رفتم تا اینكه وارد دانشگاه شدم و به كلاس‌های بازیگری آقای امین تارخ رفتم.نزدیك به یك سال و نیم، دو سال شاگرد ایشان بودم و البته در این میان كار هم می‌كردم. هیچ وقت از كلاس‌های ایشان جدا نشدم و همیشه به صورت مقطعی به كلاس‌هایشان سر می‌زدم.
بیوگرافی و عکس های گلاره عباسی بازیگر محبوبکودکی گلاره عباسی

 

«از محافظه‌کاری و از این‌که در یک قالب و کلیشه قرار بگیرم رضایت ندارم. نقش‌های منفی نقش‌های خطرناک‌تر و دشوارتری است و شاید برای من این‌طور باشد. به خاطر این‌که با فیزیک صورت من این نقش‌ها در تضاد است و همین می‌شود که همیشه به من می‌گویند صورت تو به درد نقش‌های مثبت می‌خورد.»
بیوگرافی و عکس های گلاره عباسی بازیگر محبوبشباهت گلاره عباسی به مادرش

 

ما باید بستر را به گونه ای فراهم کنیم که زنان ما شرایط پیشرفت داشته باشند. شک نداشته باشید که یک زن تحصیلکرده و در آینده مادر تحصیلکرده که آشنا به حقوق خودش در اجتماع است و به بسیاری از خواسته هایش دست پیدا کرده می تواند فرزندان بهتر و آگاه تری را تربیت کند که البته این موضوع باعث می شود ما نسل پویاتری را در آینده داشته باشیم.

 

تلخ ترین اتفاق زندگی ام متاسفانه در سال ۹۲ دختر خاله عزیزم نازی را از دست دادم، من به نازی علاقه خاصی داشتم و به شدت به یکدیگر وابستگی داشتیم و از دست رفتن او باعث شد که به شدت منقلب شوم.
بیوگرافی و عکس های گلاره عباسی بازیگر محبوبگلاره عباسی در کنار پدر و خواهرش در اکران شیار 143

 

ازدواج گلاره عباسی
وی در اینستاگرامش نوشت :
به نام پرودگارمون اغاز می کنیم زندگی مشترکمون را.تا در کنار هم جوان تر شویم و عمیق تر …..و امید است که همراه ما در این پیوند صداقت باشه و شرافت .با دعای خیر شما مردم خوب وطنم .?پیشاپیش عید بر همه مبارک باد.گلاره عباسی در اواخر ماه رمضان سال 94 با همسر خود ادیب راد ازدواج کرده است.
بیوگرافی و عکس های گلاره عباسی بازیگر محبوبازدواج گلاره عباسی

 

نظر گلاره عباسی درباره ازدواج
به نظرم ازدواج یک نیاز است که باید به درستی و در زمان خودش اتفاق بیفتد و این زمان در مورد انسان ها و افراد مختلف متفاوت است. راستش را بخواهید به نظر من کسانی که ازدواج می کنند و اتفاقا ازدواج های درستی هم انجام می دهند، افراد شجاع تری و به نوعی در زندگی شان از روحیه مشارکت زیادی برخوردار هستند.

 

در مورد خودم باید بگویم به نوعی ازدواج را پای قسمت می گذارم و منتظر فرصتی هستم تا همه اتفاق ها در آن به درستی رخ دهد و بدون شتاب زدگی باشد. از طرفی در حال بالا بردن روحیه مشارکتم هستم و فکر می کنم تا آن زمان هم باید کمی بیشتر صبر کنم.
بیوگرافی و عکس های گلاره عباسی بازیگر محبوبگلاره عباسی و همسرش ادیب راد

 

گلاره عباسی که مقارن با اواخر ماه مبارک رمضان ازدواج کرده بود. شب گذشته به همراه همسرش در رونمایی فیلم اول نرگس آبیار که نقش اصلی اش را بازی کرده، ظاهر شد.همسر گلاره عباسی نیز به مانند خودش سعی کرد گرم و صمیمی با مخاطبان برخورد کند.
بیوگرافی و عکس های گلاره عباسی بازیگر محبوبگلاره عباسی و همسرش ادیب راد در اکران فیلم

 

گلاره عباسی به همراه همسرش به جشن تولد زانکو چاوشی, پسر محسن چاوشی رفته بود و عکسی به یادگار در کنار محسن چاوشی و همسرش گرفت.
بیوگرافی و عکس های گلاره عباسی بازیگر محبوبگلاره عباسی و همسرش در تولد پسر محسن چاوشی

 

گلاره عباسی با بازی در فیلم سینمایی یک گزارش واقعی وارد عرصه بازیگری در سینما شد. یک گزارش واقعی فیلمی به کارگردانی داریوش فرهنگ سال ۱۳۸۷ است. مهدی دل‌خواسته برنده تندیس بهترین عکس از چهاردهمین جشن خانه سینما برای فیلم یک گزارش واقعی شده است.امین تارخ؛ همیشه استادم بوده و هست چون خیلی برای شاگردانش ارزش قائل است.
بیوگرافی و عکس های گلاره عباسی بازیگر محبوبگلاره عباسی در کنار امین تارخ

 

گلاره عباسی در سال 1390 در فیلم سینمایی اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیکترند به کارگردانی نرگس آبیار به ایفای نقش پرداخت. فیلم سینمایی اشیا از آنچه در آیینه می بینید به شما نزدیکترند به کارگردانی نرگس آبیار در جشنواره بین المللی فیلم زنان فرانسه نمایش داده شد

 

و گلاره عباسی بازیگر به عنوان نماینده این فیلم سینمایی در فرانسه حضور یافت.همچنین این فیلم در جشنواره اسب نقره‌ای روسیه شرکت کرد و موفق شد دو جایزه منتخب تماشاگران و جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را از آن خود کند.
بیوگرافی و عکس های گلاره عباسی بازیگر محبوبگلاره عباسی و نرگس آبیار در در جشنواره اسب نقره‌ای روسیه

 

گلاره عباسی در فیلم شیار ۱۴۳ در کنار مریلا زارعی به عنوان خواهر یک رزمنده که به خوبی از پس لهجه کرمانی و نقش اش برآمده است کاملا قابل تحسین هست.او با بازی در سریال شیدایی در میان مردم شناخته شد و به شهرت رسید.
بیوگرافی و عکس های گلاره عباسی بازیگر محبوبگلاره عباسی در فیلم شیار ۱۴۳
بیوگرافی و عکس های گلاره عباسی بازیگر محبوبگلاره عباسی در جشنواره فیلم آسیاپاسیفیک لس آنجلس

 

جواد افشار چه خصوصیاتی دارد که شما را مجاب کرد دوباره با او در سریال برادر همکاری کنید؟

 

برای من زیاد پیش آمده است که با یک کارگردان‌ چندین بار کار کنم. در واقع می‌توانم بگویم با اکثر کارگردان‌هایی که کار کرده‌ام چند همکاری را داشته‌ام؛ کارگردان هایی مثل مرضیه برومند، فرزاد موتمن، سعید ابراهیمی‌فر، نرگس آبیار که همه کارگردان‌هایی بودند که من دو یا سه کار را با آنها تجربه همکاری داشتم. این اتفاق را دوست دارم

 

چون وقتی با کارگردانی تجربه خوبی دارید، اگر نقش خوبی را که مناسب شما باشد درکارهای بعدی‌اش به شما می‌دهد و شما هم می‌پذیرید. در سریال «کیمیا» تجربه بسیار خوبی با جواد افشار داشتم، من نقشم را در این کار دوست داشتم. وی بین بازیگر و کارگردان رابطه خوبی را در پشت صحنه برقرار می‌کند و این عوامل باعث می‌شود که در پروژه‌های بعدی با هم کار کنند.

 

مخصوصا در پروژه هایی که در جنبه‌های مختلف نزدیک به هم هستند، افراد ترجیح می‌دهند با هم کار کنند که در «برادر» هم این اتفاق افتاد و تجربه موفقی شد. جواد افشار؛ کارگردان با اخلاق و آرامی است که به عوامل کارش احترام می‌گذارد. در کارهای او می‌توان نشست و صحبت کرد. اجازه دارید که نظر بدهید و دخیل باشید. وی به کار گروهی به‌شدت معتقد است. او به کار گروهی احترام می‌گذارد و این باعث می‌شود که شما خودتان را در گروه سهیم بدانید.
بیوگرافی و عکس های گلاره عباسی بازیگر محبوبگلاره عباسی در سریال برادر

 

در سریال «برادر» مثل سریال «کیمیا» پارتنر پوریا پورسرخ هستید، حالا دیگر می‌شود شما را زوج هنری نامید؟

 

من و پوریا در کلاس‌های امین تارخ هم‌کلاس بودیم و سال‌هاست که همدیگر را می‌شناسیم. پوریا؛ پسر با ادب و با اخلاق و همراهی است و این چیزی نیست که من بگویم همه این نظر را دارند. تا به حال پیش نیامده بود که با هم در یک کار بازی کنیم و به طور اتفاقی در دو سریال با فاصله زمانی کم همبازی شدیم و این تجربه خوبی است. حالا این همکاری چقدر ادامه داشته باشد معلوم نیست.
بیوگرافی و عکس های گلاره عباسی بازیگر محبوبگلاره عباسی</h6&(محمود اربابی – ۱۳۹۱)
فیلم تلویزیونی صدای پای خدا ( کامبیز کاشفی – ۱۳۹۱ )
فیلم تلویزیونی شب سال نو(سعید ابراهیمی فر – ۱۳۹۰)
فیلم تلویزیونی پلکان (سعید ابراهیمی فر – ۱۳۸۹ )
فیلم تلویزیونی مقصد (اصغر نعیمی – ۱۳۹۱)
فیلم تلویزیونی لبخند خدا (سید مجید موسویان – ۱۳۹۱ )
فیلم تلویزیونی هم شاگردی ها (جواد مزدآبادی- ۱۳۸۸)
بیوگرافی و عکس های گلاره عباسی بازیگر محبوبگلاره عباسی

 

نظر گلاره عباسی در باره جراحی زیبایی :عمل زیبایی هرگز
به دو دلیل دوست ندارم سمت عمل‌های زیبایی بروم. اول اینكه دوست دارم ساده و طبیعی باشم و خیلی موافق نیستم با یك عمل جراحی صورتم حالت غیرطبیعی پیدا كند. دوم اینكه شاید عمل‌های زیبایی باعث شود انعطاف صورتم را از دست بدهم و نتوانم خیلی نقش‌ها را به خاطر از دست دادن حس صورت بازی كنم.

 

به هر حال نقش‌هایی با طبقات اجتماعی مختلفی مثل زنان شهرستانی یا پایین‌شهری وجود دارند كه تنها با صورت بكر و دست نخورده می‌توان سراغ آنها رفت. همین بكری از نظر من باعث روراستی است و باعث می‌شود عواطف راحت‌تر انتقال پیدا كنند و بیننده با نقش بهتر ارتباط برقرار كند.
بیوگرافی و عکس های گلاره عباسی بازیگر محبوبگلاره عباسی

 

تفریحم خانواده ام است
جدا از كتاب و فیلم كه معمولا همراه ماست و بخشی از كار ما هم به حساب می‌آید، موسیقی را هم خیلی دوست دارم و كارهای مهدی یراحی و محسن چاوشی را دوست دارم و گوش می‌دهم. اما مهم‌ترین تفریح من وقت گذراندن با خانواده است. كار ما جوری است كه در زمان بیكاری هم حواشی كار وجود دارد و مشغول هستیم. بنابراین با خانواده بودن بزرگ‌ترین و مهم‌ترین تفریح من است.
بیوگرافی و عکس های گلاره عباسی بازیگر محبوبگلاره عباسی در کنار خواهر و خواهر زاده اش

 

مردم کشورم را و همه كسانی كه از ته قلب دوستشان دارم و به شدت چشم به راه خوبی‌های زیادی برایشان هستم و امیدوارم همیشه در سلامتی و خوبی به سر ببرند.