پارس ناز پورتال

بیوگرافی کامل مریلا زارعی بازیگر محبوب ایرانی

بیوگرافی کامل مریلا زارعی بازیگر محبوب ایرانی

بیوگرافی کامل مریلا زارعی بازیگر محبوب ایرانی 

مریلا زارعی بازیگر سرشناس ایرانی برنده دو سیمرغ بلورین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فجر هست که در دنیای سینما بسیار توانمند میباشد. مریلا زارعی برزی متولد 25 فروردین 1353 بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی هست

بیوگرافی کامل مریلا زارعی بازیگر محبوب ایرانیاسم مریلا
اسم خانوادگی زارعی
تاریخ تولد 1353/1/25
محل تولد شهر تهران
تحصیلات فارغ التحصیل صنایع خوراکی مریلا زارعی

بیوگرافی کامل مریلا زارعی بازیگر محبوب ایرانی

مریلا زارعی برزی متولد 25 فروردین 1353 بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی هست. وی خواهر بزرگتر ملیکا زارعی « مجری پرطرفدار برنامه طفل» هست. مریلا زارعی متولد شهر شهر تهران و فارغ التحصیل صنایع خوراکی از دانشگاه آزاد هست.

 

مریلا زارعی فعالیت در تلویزیون را با بازی در آلبوم تلویزیونی دبیرستان خضرا به کارگردانی اکبر خواجویی در سال 1375 شروع کرد. او در سال 1373 با بازی در فیلم “درود سینما” «محسن مخملباف» وارد سینما شد و با آلبوم تلویزیونی “کاراگاه” «حسن هدایت» به دنیای بازیگری روی آورد.

 

و با آلبوم تلویزیونی “هوای تازه” «محمد رحمانیان» اکثر شناخته شد. بازی در فیلم “دو زن” «تهمینه میلانی، 1377» یکی از شانسهای بزرگ او بود. پس از آن توانایی هایش را در “واکنش پنجم” «تهمینه میلانی، 1381» به رخ همگان کشید.مریلا زارعی بالاخره با بازی کوتاه اما بسیار تاثیرگذارش در “سربازهای جمعه” «مسعود کیمیایی، 1382»

 

مزد زحماتش را از بیست و دومین جشنواره فیلم فجر، از هشتمین جشن منزل سینما و از نویسندگان و منتقدان دریافت کرد. ابتدا در فیلم “درود سینما” ساخته محسن مخملباف «1373» چهرهٔ او بر روی پرده سینما نقش بستاز دیگر نقش هاي براق وی می‌توان به بازی در فیلم سربازهای جمعه ساخته مسعود کیمیایی و درمورد الی ساخته اصغر فرهادی اشاره نمود، که قدرت و هنر بازیگری خود را به نمایش درمی آورد.

بیوگرافی کامل مریلا زارعی بازیگر محبوب ایرانی

دوران کودکی مریلا زارعی

 

بانو مریلا زارعی برای بازی در فیلم شیار 143 پاداش سیمرغ برترین بازیگر نقش اول زن سی و دومین دوره از جشنواره فیلم فجر را کسب کرد.مریلا زارعی برای بازی در فیلم سینمایی دختر کاندید برترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر 94 شد.
بیوگرافی کامل مریلا زارعی بازیگر محبوب ایرانی

مریلا زارعی متولد شهر استان تهران و فارغ التحصیل صنایع خوراکی از دانشگاه آزاد هست

 

صحبت با مریلا زارعی
انگار دنیای بازیگری بعنوان یک فعالیت شما را خوشنود می‌کند و مانند بعضی بازیگران دیگر سراغ حوزه هاي دیگر مانند عکاسی و موسیقی و … نرفته اید. چرا بازیگری اینقدر برای شما جدی هست؟ ظاهراً بازیگری برای شما فقط یک شغل نیست و دغدغه جدی زندگی تان هست.

بیوگرافی کامل مریلا زارعی بازیگر محبوب ایرانی

– گذشته از ورود به این عرصه فکر میکردم هنرمندانی که در برابر دوربین نقش آفرینی میکنند، تاثیر بزرگی روی جامعه می گذارند. به همین علت بازیگری همه ي وقت برایم زیبا بوده. طبعا یک بازیگر در حوزه هاي دیگر هم باید فعال باشد و مطالعه کند اما من این کارها را اکثر برای خودمانجام می‌دهم

 

تال بینش خودم بعنوان یک بازیگر را تکمیل کنم. به دلیل همین با هنرها و فضاهای دیگر هم اجنبی نیستم. فرصت بازیگری برای من مغتنم هست و این فرصت را به راحتی به دست نیاورده ام و علاقمند هستم که با مسئولیت، آن را پیگیری کنم.

 

همۀ وقت} هم جزو بی حاشیه ترین بازیگرها بوده اید. چرا این مشی را گزینه کرده‌اید؟

 

– حاشیه موردی هست که برای تمام افرادی که بین مردم سرشناس میباشند پیش می‌آید و راه فراری از آن نیست. خیلی از حاشیه خوشم نمی‌آید و تلاش کرده ام از فضاهایی که ایجاد مسئله و حاشیه می‌کنند، فاصله بگیرم. تصور میکنم دیگران هم به این احوال من احترام گذاشته اند و حتی اگر اتفاقی بوده، به احترام این روحیه من، آزارم نداده اند. معتقدم هر واکنشی که آزادگی را از بازیگر سلب کند، محکوم هست حتی اگر برای او شهرت بیشتری بیاورد.

 

نگران نیستید که مانند بقیه به دلیل حاشیه نداشتن شهرت پیدا نکنید؟

 

– بیش از این که شهرت بازیگری برایم مهم باشد، محبوبیت آن مهم هست. به همین علت ترجیح می‌دهم با حضور مسئولانه در عرصه بازیگری پرطرفدار و سرشناس شوم. اعتماد مردم برایم اکثر از شهرت ارزش دارد.

 

در کارنامه تان کارهای خنده دار زیادی هم دارید. به فیلمهای خنده دار و کمدی دلبستگی خاصی دارید؟ فیلم هایي مانند «خوابم می آد».

 

– من کمدی را خیلی دوست دارم. در «خوابم می آد» بازی کردم چون نخستین تجربه سینمایی رضا عطاران بود. من با رضا عطاران دو تجربه مشارکت پیروز در کسوت بازیگری دارم وعلاقمند بودم وقتی ایشان به من توصیه میدهد، هر کاری که از دستم برمی آید، برایشان انجام بدهم. «خوابم می آد» با این که یک فیلم خنده دار هست

 

اما نگاه انتقادی دارد و خیلی از مسائل را در قالب خودش مطرح می‌کند و بین فیلمهای خنده دار نگاه تازه و نویی دارد. وقتی این فرصت برای من پیدا می‌شود که آدمی راکه در اساس خنده دار قبول دارم، بعنوان بازیگر جلوی دوربینش قرار بگیرم، حتماً قبول میکنم. احتمالاً او بعنوان کارگردان بتواند قابلیت هاي جدیدی را در من کشف کند. در واقع خودم را در چنین فیلم هایي محک میزنم.

بیوگرافی کامل مریلا زارعی بازیگر محبوب ایرانی

شما هم اکنون در دوره بحبوحه کارتان هستید. هنوز از بازیگری لذت میبرید؟

 

– بله، بازیگری برای من لذتبخش هست. هر چند دارم کمی به کارگردانی هم فکر میکنم. نه این که کارگردانی برایم پله بعدی بازیگری باشد. کارگردانی یک عرصه دیگری هست که به تمرین ها، بینش، تجربه ها و مهارت هاي دیگری نیاز دارد ولی واقعا دارم به آن فکر میکنم. ان شاءالله که این فکر زمانی به عمل برسد. اگر به عمل برسد، کارم را از نقطه صفر شروع می‌کنم.

 

یکبار گفته بودید از واکنش هاي پدر و مادرتان درمورد فیلم ها و بازی هایتان میترسید و مانند یک مرغ کوچولو کنار اتاق مینشینید. هنوز هم واکنش هاي انها برایتان مهم هست؟

 

– مهمتر از گذشته.هنوز خانواده ام بزرگ ترین منتقدان من میباشند و گرچه مهم ترین. واکنش خانواده ام به من جهت می‌دهد. هنوز هم مانند گذشته برای شنمیدن انتقادهای تندشان به گوشم و دغدغه رضایت آن ها را دارم و هم چنان نیایش و تاییدشان را شرط لازم برای موفقیت می‌دانم.

بیوگرافی کامل مریلا زارعی بازیگر محبوب ایرانی

تصویر هاي مریلا زارعی

بیوگرافی کامل مریلا زارعی بازیگر محبوب ایرانی

تازه ترین تصویر هاي مریلا زارعی

بیوگرافی کامل مریلا زارعی بازیگر محبوب ایرانی

بیوگرافی کامل مریلا زارعی بازیگر محبوب ایرانی

بیوگرافی کامل مریلا زارعی بازیگر محبوب ایرانی

تصویر هاي مریلا زارعی،عکس هاي جالب مریلا زارعی،همسر مریلا زارعی،بیوگرافی و زندگی شخصی مریلا زارعی