پارس ناز پورتال

راز جوانی و زیبایی دختران و زنان چینی

راز جوانی و زیبایی دختران و زنان چینی

راز جوانی و زیبایی دختران و زنان چینی

دختران و زنان چینی معمولا به جوان ماندن صورت و زیبایی پوست معروف هستند، این زنان راز زیبایی خود را مدیون سبک زندگی شرقی می دانند. زنان چینی استعداد زیادی در شناخت اسرار زیبایی و جوانی دارند و در حقیقت به سختی می توان سن آنها را از روی ظاهرشان تشخیص داد زیرا بیشتر آن ها جوان و بیست ساله به نظر می رسند. اما چه چیزهایی باعث می شود زنان چینی با ما فرق داشته باشند و بیشتر جوان بمانند؟

راز جوانی و زیبایی دختران و زنان چینی

زنان چینی پول زیادی برای محصولات زیبایی هزینه می کنند: در ماه ۳۰۰ دلار یا بیشتر. آن ها بیشتر برندهای ژاپنی و کره ای و گاهی اوقات اروپایی خرید می کنند.

راز جوانی و زیبایی دختران و زنان چینی

چینی ها از روزگاران قدیم روابط مستمر و پایداری داشتند و زیبایی و پوست سفید مهم ترین عنصر در روابط آن هاست. آن ها برای داشتن پوست سفید دست به هر کاری می زنند و صورت خود را به طور کامل در مقابل نور خورشید می پوشانند. زنان چینی مبلغ زیادی برای روشن کردن پوست هزینه می کنند درست به همان اندازه که کشورهای دیگر برای روشن کردن پوست این کار را می کنند.

 

تمام زنان چینی لاغر اندام هستند و هر که لاغر نباشد به او چاق می گویند.

 

چاق بودن برای زنان چینی زیاد هم بد نیست و حتی بانمک هم به نظر می آیند اما هیچوقت نباید به یک زن چینی نسبت قوی بودن داد چون این نسبت مختص مردان است و برای زنان توهین به حساب می آید.

راز جوانی و زیبایی دختران و زنان چینی

دختران چینی باید دوست داشتنی و قابل تحسین باشند. درست مثل یک پرنسس واقعی و این صفات با به کار بردن رنگ های پاستلی و روشن و تصاویر حیوانات و خیلی چیزهای دیگر روی لباس ها به دست می آید. پوشیدن این لباس ها محدودیت سنی ندارد و از ۳۰، ۴۰ تا ۵۰ سال هم این نوع لباس ها را به تن می کنند.

 

چینی ها برنامه روزانه ثابتی دارند. صبح ها زود از خواب بیدار می شوند، شب ها زود به رختخواب می روند و بعد از نهار کمی چرت می زنند. همه مردم چین در زمان مشخصی صبحانه، نهار و شام می خورند. حتی برای تعیین زمان ملاقات ساعت نمی گویند بلکه می گویند بعد از ساعت نهار.

 

همه زنان چینی می دانند که چه غذایی در چه فصلی برای خانم ها خوب است. از جمله غذاهایی که به زیبایی کمک می کند زنجبیل، کنجد سیاه و جوجوبا است. آن ها به جای شکر قهوه ای شکر سیاه مصرف می کنند.آن ها از شیرینی و شکلات بیزار هستند. زنان چینی بیشتر میان وعده های شور و تند و مقدار زیادی سبزیجات می خورند که برای سلامت و اندامشان خوب است.

 

 

آن ها علاقه زیادی به گرفتن عکس سلفی دارند. تمام دوربین های گوشی های هوشمند چینی فیلتری دارد که مشکلات پوست را می پوشاند و چشم ها را درشت تر و تیره تر نشان می دهد. به همین دلیل تمام عکس های چینی ها بدون نقص است.

 

دومین دشمن زنان چینی بعد از آفتاب، سرماست. آن ها فقط آب گرم می نوشند. بعضی از آن ها هرگز بستنی نمی خورند. ترس از سرما خوردن باعث می شود بعد از زایمان تا یک ماه دوش نگیرند و در عوض در آب آغشته به زنجبیل حمام می کنند.یکی از سنت های زنان چینی zuo yue zi نام دارد.

 

 به گزارش پارس ناز مادر کودک تازه متولد شده یک ماه استراحت می کند و در خانه می ماند. او در طول این ماه اصلا بیرون نمی رود و لباس های گرم می پوشد. نوزاد نیز توسط مادر یا خواهرانش مراقبت می شود. او در طول درد زایمان انرژی زیادی را از دست داده و تنها با استراحت می تواند این انرژی را بازیابی کند.

 

زیبایی به زنان چینی حس جذابیت و زنانگی خاصی می دهد و این برای مردها قابل تحسین است. زنان هیچ کشوری به اندازه زنان چینی نازپروده به بار نیامده اند.