پارس ناز پورتال

تجاوز وحشیانه به دختری 6 ساله ..(عکس)

مجموعه : مجله خبری روز
تجاوز وحشیانه به دختری 6 ساله ..(عکس)

یک دختر شش ساله در افغانستان از سوی چند مرد مورد تجاوز جنسی قرار گرفت. وی در حالی که فریاد می کشید مقامات دولتی و نهاد های عدلی و پلیس افغانستان را متهم کرد که از مجریمن متجاوز حمایت می کنند. یک دختر شش ساله در افغانستان از سوی چند مرد مورد تجاوز جنسی قرار گرفت.  
 
به گزارش البرز نیوز، یک دختر شش ساله در افغانستان از سوی چند مرد مورد تجاوز جنسی قرار می گیرد، نام او سمرگل اعلام شد و ساکن روستایی در استان تخار افغانستان است. بر اساس این گزارش وی در این تجاوز تنها نبوده بلکه دو دختر دیگر و یک خانم خانه دار به همراه وی مورد تجاوز جنسی قرار گرفته بودند.
 
سمرگل در حالی که زار زار می گریست با لکنت زبان به این رادیو گفته است که بعد از انجام این عمل نامشروع یک شبانه روز بی هوش بوده است. سمرگل شش ساله که جز پدر که از دو چشم نابینا است کسی را ندارد تا از وی مراقبت کند. شمنزار دختر 17 ساله افغان یکی دیگر از تجاوزات جنسی چند هفته اخیر در این کشور بوده است.
 
وی در حالی که فریاد می کشید مقامات دولتی ونهاد های عدلی و پلیس افغانستان را متهم کرد که از مجریمن متجاوز حمایت می کنند. این گزارش درحالی بیان می شود که یک ماه و نیم پیش 8 مرد مسلح با لباس پلیس به دختر 12 ساله در روستای قلبرس تجاوز کرده بودند.