پارس ناز پورتال

فال و طالع بینی روز 6 مرداد 1390 !

فال و طالع بینی روز 6 مرداد 1390 !
 
فروردین: امروز چیزهایی در حال تغییر كردن است و شما كاملاً نمی‌توانید بفهمید كه آن چیزها چیست. شما می‌توانید با ناراحتی روزهایی را به یاد بیاورید كه به خاطر طرز فكر مردم دیگر محدود شده بودید و هنوز هم همكاران و شریكان شما آن طور كه انتظار دارید نیستند. به جای اینكه بخواهید این دو موقیعت را با مقایسه كنید، در لحظه حال زندگی كنید و تمرینهایتان را بدون هیچ قضاوتی دنبال كنید.


اردیبهشت: اگر امروز كارهایتان خیلی كند پیش می‌رود زیاد ناراحت نشوید. فقط در حالی كه سرعت خودتان را بیشتر می‌كنید از كار كردن نیز لذت ببرید. اگر شما سعی كنید كه خیلی سریع برنامه‌هایتان را مرتب كنید ممكن است ناامید بشوید، برای اینكه در عین حال كه احساس خستگی می‌كنید انرژیتان نیز تحلیل می‌رود. در حال حاضر سعی كنید كه نكات مبهم را برای خود از بین ببرید تا همه چیز خوب به نظر برسد؛ شما بعداً هم می‌توانید به كارهایتان برسید.

خرداد: شما برنامه‌های بزرگی در سرتان می‌پرورانید. مثل اینكه به سرزمین رویاها سفر كرده‌اید. اما امروز واقعیات روزمره زندگی مانع رویاپردازی‌های شما می‌شود. اجازه ندهید كه دوباره این اتفاق بیفتد. اگر فكر می‌كند كه می‌توانید این رویاها را به واقعیت تبدیل كنید اشتباه كرده‌اید برای اینكه به اندازه كافی زحمت نكشیده‌اید.

تیر: شاید این روزها شما دوست داشته باشید كه رابطه نزدیكتری با افراد خانواده‌تان داشته باشید. ممكن است شما فكر كنید كه در تصمیم‌گیری‌هایتان شكست خورده‌اید، برای اینكه زندگی طبق انتظارات شما پیش نمی‌رود. اما مقایسه كردن آرزوهای قبلی‌تان با واقعیت حاضر كار اشتباهی است؛ این دو مقوله كاملاً با هم متفاوتند. زندگی كردن در زمان حال بهتر از سفر كردن در گذشته است.

مرداد: شما امروز می‌توانید خیلی پر‌انرژی و فعال باشید، اما از نظر فكری زیاد خوش‌بین نیستید. شما می‌دانید كه لازم است خود را به سمت جلو هل بدهید؛ و به خاطر همین ظاهراً خودتان را خوشحال نشان می‌دهید. وقتی به گذشته فكر می‌كنید، احساس می‌كنید كه قایق‌های نجات خود را از دست داده‌اید و این موضوع باعث ناامیدیتان شده است. شما باید از فكر كردن به گذشته دست بردارید، فقط در این صورت است كه می‌توانید واقعاً شادی را تجربه كنید.

شهریور: امروز تفكرات فلسفی می‌توانند شما را به دور دستها ببرنند، ولی برایتان لازم است كه مثبت اندیشی خود را تقویت كنید. قبول كردن یك مسئولیت جدید برایتان مفید است، به خصوص اگر هم دارای جنبه‌های مادی و هم معنوی باشد. یوگا، فعالیتهای هنری و مسابقات ورزشی به رشد شما كمك می‌كنند.

مهر: شما اعتقاد دارید یكی از مسیرهایی كه برای تمام كردن كارهایتان باید طی كنید به روابطتتان بستگی دارد. درحال حاظر شما كارهایی كه باید انجام دهید را تجزیه و تحلیل می‌كنید، اگر مشا برای خود اهداف كوتاه مدت تعیین كرده باشید می‌توانید به مقصد برسید. به جای اینكه در شك و بدبینی سیر كنید، از جملاتی مثل «من می‌توانم» و «باید این كار را بكنم» استفاده كنید.

آبان: شما این روزهای در خانه‌تان احساس كمبود می‌كنید. این احساس می‌تواند بازتاب یكی از اتفاقاتی باشد كه در دوران كودكیتان اتفاق افتاده است. برای مثال ممكن است شما آرزوی داشتن همسر، فرزند، خانواده و یا یك سگ خانگی را داشته باشید. رویاپردازی و آرزو كردن می‌تواند برایتان مفید باشد، اما شما نباید آنها را با واقعیت اشتباه بگیرید و باید در زمان حال زندگی كنید تا شاد باشید.

آذر: امروز خواهر و برادرانتان و یا دوستان نزدیكتان می‌توانند برای شما گرفتاری درست كنند. با وجود این اگر این مشكلات موقتی باشند برایتان بهتر كه بهشان رسیدگی كنید. نگرانی‌هایتان به خاطر مسائلی كه مستقیماً به شما مربوط نمی‌شود می‌تواند به شما انگیزه بدهد كه به مشكلات حل نشده خودتان هم توجه كنید. ولی اكنون زمان مناسبی برای مطرح كردن مشكلات خود و پیجیده‌تر كردن اوضاع نیست.

دی: فكر و خیالات شما مانع از رسیدنتان به مقصود دلخواه شده است و امروز شما هر كاری كه انجام می‌دهید فكر می‌كنید مطابق با با انتظاراتتان نبوده است. امروز برایتان مفیدتر است كه راه و روشهای شخصیتان را امتحان كنید تا محركهایی كه باعث رسیدن شما به موفقیت می‌شوند را بهتر بشناسید. درنهایت شما به مقصود خود خواهید رسید.

بهمن: شاید شما امروز نتوانید خواب ناراحت كننده‌ای كه دیشب دیده‌اید را به یاد بیاورید. اما به راحتی در مورد خود قضاوت كرده و خودتان را  دست كم می‌گیرید. این حس ریشه در دوران كودكی شما دارد، زمانی كه یكی از والدینتان، معلمتان یا یكی از دوستانتان به شما حرفی زده است كه دلتان نمی‌خواسته آن را بشنوید. قبول داشتن خود به معنای این است كه نقص‌های خود را بشناسیم ولی به آنها فكر نكنیم. یك بار كه این كار را بكنید شك و بدبینی‌تان برطرف شده و اعتماد به نفستان نیز بیشتر می‌شود.

اسفند: شما ارتباط زیاد بین توانایی‌های بشری و كارهایی كه انجام می‌دهیم را درك كرده‌اید. هم اكنون رویاهای شما كاملاً زنده هستند، و وقتی به واقعیت تبدیل می‌شوند وضوحشان نیز بیشتر می‌شود. به جای اینكه وقتتان را صرف فكر كردن به اتفاقات بدی كه در زندگی و در خانواده‌تان افتاده است بكنید، بر روی كارهایی كه می‌توانید انجام دهید تمركز كنید. و به  جای اینكه تلاش كنید چیزهایی كه قابل تغییر نیستند را تغییر بدهند، چیزهایی را كه می‌توانید اصلاح كنید.