پارس ناز پورتال

چگونه احساسات مرد ها را درک کنیم؟

چگونه احساسات مرد ها را درک کنیم؟

درک بهتر احساسات و خلق و خوی مردها

اگرچه مردان تصور میکنند زنان موجوداتی پیچیده اند، این موضوع در خصوص برخی از خود مردان نیز صحت دارد وبرخی اوقات فهمیدن بعضی حرکات، احساسات و حرف هایی که مردان میزنند نیز سخت است.

اگر شما از آن دسته خانم هایی میباشید که به طور مداوم سعی می کنید خلق همسر خود را بفهمید بدانید که بیشتر خانم ها با این مشکل روبرو هستند ؛ برای فهمیدن بهتر خوب است نکات زیر را رعایت کنید :

 

» زنان و مردان به اشکال مختلف صحبت میکنند ، اغلب اوقات مرد حرفی میزند و زن آن را طور دیگری تعبیر میکند.

به عنوان مثال موقعی که همسرتان از شما میخواهد کارتان را برای مدتی ترک کنید و در منزل بمانید شاید منظورش این است که نگران شماست و نمیخواهد دچار استرس شوید ؛ در حالی که شاید شما تصور کنید که منظورش این است که قادر به کنترل وضعیت نیستید و باید در منزل بمانید.

 

» سعی کنید به نشانه هایی که مرد میدهد توجه کنید ؛ اغلب اوقات به دلایلی او طور خاصی عمل میکند.

به عنوان مثال همسرتان به صورت ناگهانی بیش از حد مراقب شماست که برای شما قابل فهم نیست اما اگر خوب دقت کنید میفهمید که شاید حادثه هفته پیش باعث حساس شدن او شده است.

 

»  او را برای گذراندن قسمتی از وقت خود دور از خانواده و پناه بردن به خلوت درونش تشویق کنید.

مردان در عین حال که پیچیده اند به گونه ای نیز ساده اند ؛ مردان برعکس زنان طاقت تحمل استرس و دردسر را ندارند و بعضی اوقات نیاز به خلوت کردن با خود دارند پس در این مواقع به جای این که به دنبال علت بگردید بگذارید همسرتان با خودش خلوت کند.

 

» صبر داشته باشید ، هرچند که سخت است.

این تنها راه حل است زیرا اگر حوصله به خرج دهید احتمال زیادی وجود دارد که او به طور کامل ناراحتی خود را برای شما شرح دهد.

 

»  از او سوال کنید اما کلافه اش نکنید.

اگر از اتفاقاتی که دارد رخ میدهد بی اطلاع هستید از او سوال کنید به احتمال زیاد او مشکل خود را بیان میکند ؛ شاید ناراحتی او فقط کاری یا مالی باشد.

اگر صحبتی در زمینه مشکلتش نکرد به او سخت نگیرید زیرا وقتی ببیند شما بازهم پشتیبان او هستید بعد از مدتی همه چیز را برایتان خواهد گفت.