پارس ناز پورتال

جواهرات ویژه ماه تولد (عکس)

جواهرات ویژه ماه تولد (عکس)
رسم است که طراحان جواهرات برای پیاده کردن ایده‌های‌شان سراغ سمبل‌های ماه تولد هم می‌روند امادر میان همه طراحی‌های آنها طرح‌هایی هم هستند که اعتبارشان بیشتر از نشان تولد بودن‌شان، به خاطر ایده‌های خلاقانه‌ای است که در طراحی‌‌ آنها به کار رفته است.

این گزارش نگاهی است به همین طرح‌ها یعنی متفاوت‌ترین جواهرهای نشان ماه تولد. شما هم می‌توانید در کنار لذت بردن از این طرح‌ها برای سفارش نشان ماه تولدتان به سبک برترین طراحان جهان از همین حالا دست به کار شوید.

چشم آبی
این هم طرحی کاملا متفاوت از نشان ماه تولد اردیبهشتی‌ها(گاونر). این آویز ترکیبی است از سنگ اوپال آبی طلای سفید و تراشه‌های الماس . طرحی کاملا متفاوت و مورد پسند طرفداران جواهرات پر زرق و برق!


دو ماهی!
دو ماهی نشان اسفند ماهی‌هاست و یکی از طراح‌های ماندگار در دنیای جواهرات برای متولدان این ماه هم همین طرحی است که می‌بینید. طرحی ساده و ترکیبی از کریستال و طلای سفید.


دوقلوها!
خردادی‌ها را می‌توان از روی نشان ماه تولدشان یعنی دوقلوها شناخت. یکی از طراحی‌های متفاوت برای سمبل این ماه هم همین طرحی است که می‌بینید؛ ترکیبی از زمرد و طلای سفید در اوج ظرافت.
 


شیرنشان
یکی از طراحی‌های پر طرفدار برای سمبل ماه مرداد یعنی شیر همین گوشواره‌هایی است که می‌بینید. این گوشواره‌ها از طراحی‌های برند شنل هستند و اعتبارشان در میزان طلای به کار رفته، تراشه‌های الماس و طراحی متفاوت كیاگالری است.


ترازو
این ترازو نشان ماه تولد مهرماهی‌هاست. طرحی که کم‌و بیش شهرت جهانی دارد و اتفاقاکیاگالری از طراحان موفق ایرانی هم در طراحی‌هایش از آن استفاده کرده است.


الماس نشان!
یکی دیگر از جواهراتی که در میان نشان‌های ماه تولد توانسته امتیاز زیادی را به خودش اختصاص دهد همین انگشتر است. شیر نشان ماه مرداد این بار در قالب ترکیبی از طلای سیاه و سفید و ترکیب آن با تراشه‌های الماس آن هم در اوج ظرافت خود را نشان می‌دهد!


قوچ و کریستال
یکی دیگر از متفاوت‌ترین ایده‌ها برای نشان ماه تولد آن هم نشان تولد فروردینی‌ها یعنی قوچ، همین انگشتری است که می‌بینید. ترکیب کریستالی بسیار ظریف و شفاف با طلا. انتخاب کریستال باعث شده که قوچ طلایی روی انگشت جلوه بیشتری داشته باشد.