پارس ناز پورتال

دختر شایسته 2013 که روزی زشت ترین دختر مدرسه بود

دختر شایسته 2013 که روزی زشت ترین دختر مدرسه بود
هانا هین 23 ساله دختر شایسته 2013 یکی از شهرهای انگلیس است که به زودی در رقابتهای جهانی حضور خواهد یافت. او علاوه بر حضور در رقابتهای جهانی به زودی مدرک خود در رشته داروسازی را نیز دریافت خواهد کرد.به گزارش پارس ناز او میگوید این مسئله ثابت میکند که دختران شایسته تنها به دنبال جذابیتهای شهوانی نیستند.
 


در کشور انگلستان بسیاری از مردم رقابتهای انتخاب دختر شایسته را مورد سرزنش قرار میدهند و آن را ابزاری برای جلوه گری دختران جوان معرفی میکنند. اما این دانشجوی رشته داروسازی میگوید بسیاری از ستاره های حاضر در این رقابتها تحصیل کرده هستند  و با استفاده از شهرت خود به نفع بنیادهای خیریه کمک مالی جمع آوری میکنند. او اضافه میکند اکثر مردم نسبت به این دختران نگرشی منفی دارند و آنها را خودخواه و خودسر می پندارند در حالیکه واقعیت چیز دیگری است.
 

دختر شایسته 2013 که روزی زشت ترین دختر مدرسه بود
 
دختر شایسته انگلیسی میگوید وقتی به مردم میگویم که مدرک داروسازی ام را به زودی میگیرم همه تصور میکنند این یک شوخی خنده دار است. وی اضافه میکند شرکت در این رقابتها به من اعتماد به نفسی میدهد که روزی در مدرسه آن را از دست دادم.
 

دختر شایسته 2013 که روزی زشت ترین دختر مدرسه بود

به گفته وی در دوران مدرسه او دختری با صورت پر از جوش و عینکی بوده است که به گفته اکثر بچه ها زشت ترین دختر مدرسه لقب گرفته بود. همین مسئله باعث شد او همیشه تنها بوده و تنها به درس خواندن مشغول باشد. اما انتخاب وی به عنوان دختر شایسته 2013 شهرش به او اعتماد به نفس داده است . او علاوه بر رشته داروسازی دارای مدرک کارشناسی بیوشیمی از یک دانشگاه معتبر انگلیسی نیز میباشد.
 
پرداد