پارس ناز پورتال

این دختر واقعا آلیس در سرزمین عجایب است (عکس)

این دختر واقعا آلیس در سرزمین عجایب است (عکس)
 
 گاهی اوقات بیماری های نادر و عجیب وارد فازی می شوند که از حالت یکی بیماری ساده خارج شده و تبدیل به مشکلی افسانه ای می شود. دانشمندان به بیماری هایی کشف کرده اند که تنها می توان در افسانه ها یا کارتون های کودکان آن را مشاهده کرد.اگر کارتون های کودکان را مشاهده کرده باشید با شخصیت آلیس در سرزمین عجایب آشنا هستید. این شخصیت دارای حالتی بود که می توانست وارد دنیای خاصی شود که در این فضا همه چیز بزرگ و کوچک می شدند. شاید میان کودکان باشند آن هایی که دوست دارند جای آلیس باشند وارد این سرزمین شوند اما باید بدانید این حالت به عنوان یک بیماری خطرناک و عجیب شناخته می شود.
 

این دختر واقعا آلیس در سرزمین عجایب است (عکس)

"ابیگل موس" خانمی است که از بیماری عجیب "آلیس در سرزمین عجایب" رنج می برد که باعث شده است هر وسیله ای در کنار او بزرگ و کوچک شود. این بیماری بر روی حس بینایی و همچنین قوه تخیل انسان تاثیر بسیاری می گذراد و تقریبا بخش اعظمی از آن را تحت تاثیر قرار می دهد.این خانم 24 ساله زمانی متوجه این حالت شد که قسمتی از سریال آلیس را مشاهده کرد و با دیدن حرکات و دنیای عجیب آن شباهت های بسیاری با دنیای خودش دید. او سپس به پزشک مراجعه کرد و با بیماری نادر خود بیشتر آشنا شد.
 
به گفته ابیگل دنیایی او روزانه صدها بار کوچک و بزرگ می شود.خانم"موس" می گوید: "برخی مواقع زمانی که در حال استراحت هستم حس می کنم دست و پایم در حال بزرگ شدن است و انگار تمام بدن من بلند و بزرگ می شود. این باعث می شود تا تمام ذهن من پیچیده شده و سردردهای شدیدی به من دست دهد" این بیماری درمان خاصی ندارد و بیشتر باید با روانشناسی آن را درمان کرد.