پارس ناز پورتال

محجبه شدن یکی دیگر از خواننده های مشهور مصر + عکس

مجموعه : مجله خبری روز
محجبه شدن یکی دیگر از خواننده های مشهور مصر + عکس
 
طی خبرهای رسیده از قاهره چند روز پیش لیندا فهمی یکی از خواننده های سرشناس و محبوب این کشور بعد از محجبه شدن، برای همیشه با دنیای خوانندگی خدافظی کرد. به گزارش پارس ناز به نقل از شیعه آنلاین، خانم فهمی که به عنوان میهمان در برنامه شبکه ماهواره ای الفراعین حضور داشت، طی اظهاراتی در این خصوص گفت: طی سال های گذشته بنده همواره خودم را به علت وضعیت و  پوششی نا مناسبی که داشتم مورد ملامت قرار می دادم و می دانستم که پروردگار متعال از  من ناراضی است.
 
 
همچنین وی در ادامه افزود: در حال حاضر بسیار خوشحال هستم که خوانندگی را ترک کرده ام و محجبه شده ام، و به خاطر سال های گذشته و وضعیت نا مناسبی که در آن بودم احساس پشیمانی می کنم و همیشه از خودم این سوال را می پرسیدم که با آن لباس های عریانی که به خیابان می رفتم، چگونه می خوام پاسخ خداوند متعال را در آخرت بدهم.

او همچنین گفت: حتی زمانی که به خوانندگی می پرداختم و می دیدم صدها و گاهی هزاران پسر و دختر جوان با صدای من می رقصند، احساس شرم می کردم و همان سوال در ذهنم مطرح می شد اما اکنون بحمد الله همه چیز تمام شده و من دست از رفتار و اقدامات سابق خود کشیده ام.