پارس ناز پورتال

جالب ترین تصمیم جوانترین مادر بریتانیا از زبان خودش + عکس

جالب ترین تصمیم جوانترین مادر بریتانیا از زبان خودش + عکس
جوانترین مادر بریتانیایی که درسن 12 سالگی باردار شد نوجوانی را بهترین تصمصم برای باردار شدن میداند و حالا از زندگی اش میگوید.به گزارش پارس ناز او میگوید از اینکه در سن 12 سالگی باردار شده است پشیمان نیست.او اکنون تحت حمایت دولت است و در یک خانه سه خوابه دولتی به همراه کودکانش زندگی میکند.او در مصاحبه اش گفته است در نوجوانی مادر شدن هوشیارانه ترین تصمیم زندگی اش است و از اینکه این اتفاق برایش افتاده است ناراحت نیست.
 

او اکنون 22 ساله است و دانشجوست و میگوید روزهایی را به یاد دارد که دوستانش به مدرسه میرفتند و او مجبور بود به کمک مادرش از بچه ها نگهداری کند. او در سال 2002 در حالیکه تنها 12 سال داشت باردار شد و پدر فرزندش در آن زمان 15 ساله بود.در سن 13 سالگی فرزند او بدنیا آمد و او مجبور شد مدرسه را رها کند. اگرچه رابطه او با پدر فرزندش قطع شد اما 4 سال بعد دوباره با هم رابطه برقرار کردند که حاصل آن فرزند دوم اوست که در 16سالگی متولد شد.
 
 
بعد از این تولد او برای همیشه از پدر فرزندانش جدا شد و به تنهایی زندگی کرد و بعد از مدتی تحت حمایت دولت قرار گرفت و با بزرگ شدن بچه ها تصمیم گرفت ادامه تحصیل دهد او اکنون در یک مرکز بهداشتی مشغول به کار است. فرزندان او اکنون 9 و 5 ساله هستند . او میگوید چون اختلاف سنی کمی با فرزندانش دارد به راحتی میتواند با آنها رابطه نزدیک داشته باشد و مشکلاتشان را درک کند و  این مسئله خوبی است.