پارس ناز پورتال

این خانم موفق شد 5 مدال طلای المپیک را کسب کند +عکس

مجموعه : مجله خبری روز
کیمبرلی رود 33 ساله اولین امریکایی است که موفق شده است در رقابتهای تیر اندازی 5 مدال طلا و یک رکورد جالب از آن خود کند.به گزارش پارس ناز او در رقابتهای فینال توانست  امتیاز 99 از 100 را بدست آورد. رکورد سابق امتیاز این رشته 93 از 100 بوده است.
 

وی مدالهای زیادی از آن خود کرده است که مهمترین آن مدال طلای المپیک پکن است. اسلحه ای که وی با آن در المپیک پکن به قهرمانی رسید همان سال دزدیده شد و چند ماه بعد دوباره پیدا شد و به او بازگردانده شد. اما او ترجیح داده است در این دوره از رقابتها از اسلحه جدیدی استفاده کند.
 

او امسال با بدشانسی های زیادی در راه المپیک روبرو شد. برای مثال همسرش پاسپورتش را گم کرد و سگ آنها بلیط وی را خورد و او مجبور شدمستقیما از نیویورک به لندن پرواز کند. وی درا ین رابطه میگوید: آن زمان احساس کردم همه چیز برای من تمام شده است و اصلا فکر نمیکردم به موقع به بازیها برسم.
 

روز مسابقه او در هوای طوفانی لندن به رقابت پرداخت و توانست مدال طلا را کسب کند. وی قصد دارد در رقابتهای بعدی المپیک هم شرکت کند. پیرترین شرکت کننده در این رقابتها تا کنون یک خانم 72 ساله بوده است و خانم کیمبرلی رود معتقد است تا رسیدن به آن سن فرصت زیادی برای کسب مدال دارد.