پارس ناز پورتال

بیماری عجیب و نادر این خانم 28 ساله + عکس

مجموعه : مجله خبری روز
بیماری عجیب و نادر این خانم 28 ساله + عکس
زن جوانی قربانی بیماری مرموز و عجیبی شده است که در طی آن به جای شد مو از فولیکول های مو، ناخن رشد می کند.به گزارش پارس ناز شانیا ایسوم ، 28 ساله از سه سال پیش واکنش آلرژیک داشت که باعث سندرمی شده بود که او را در راه رفتن و انجام کارهای روزمره دچار مشکل کرده بود.این خانم که یک دانشجو است ، ناخن ها جای خود را به همه موهای بدنش داده اند و پزشکان در سردرگمی چگونگی معالجه اش فرو رفته اند و همچنان نتوانسته اند دریابند که چگونه باید معالجه او را آغاز کنند.
 
 
شانیا با خانواده‌اش در ممفیس زندگی می‌کند و اولین سال دانشگاه را می گذراند که این کابوس وحشتناک شروع شد.در سپتامبر 2009 بعد از حمله آسم به او استروئید تجویز شد و در مدت چند ساعت تمام بدنش خارش گرفت. مدت کمی بعد برآمدگی های سیاهی تمام پاهایش را پوشاند ، پزشکان هر کاری را انجام دادند ولی فایده‌ای نداشت.
 

در سال 2011 او در بالتیمور معالجه را شروع کرد و پزشکان دریافتند که آن برآمدگی‌ها در حقیقت شروع رشد ناخن در سراسر بدن او است.پزشکان همچنان در حال بررسی هستند و تاکنون توانسته اند علائم آن را کنترل کنند.
 

شانیا می‌گوید: نمی‌توانستم بنشینم یا راه بروم ، ولی اکنون می‌توانم با عصا خودم راه بروم.این بیماری قرض بسیاری را برای خانواده‌اش به جا گذاشته است و در حال حاضر بنیادی را بنا کرده‌اند تا برای درمانش پول جمع کنند تا بتوانند مداواها را ادامه دهند.