پارس ناز پورتال

اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)

اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)

اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)

 آخرین اخبار و عکس های بازیگران و ستاره های مشهور ایرانی در شبکه های اجتماعی را می توانید در مجموعه زیر مشاهده کنید.

 

شروع میکنیم با این عکس برفی و زیبا از تیارا دختر عزیز رضا صادقی، که ترانه معروف و ماندنیِ پدرش را در خود متجلی کرده است. “مثل رنگ چشمای مهربونش”.

اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)خاطره حاتمی، بازیگر پروژه جدید که نامش “دردان دریایی اینستاگرام” است.
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)عکس زیبایی است هوتن جان، ولی خودمانیم میتوانستی در انتخاب کپشن مرتبط تلاش بیشتری بکنی. البته این هم خیلی خوب است! 
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)اسنوبرد که انقدر ناراحتی ندارد محسن جان. انشاالله ولنتاین بعدی یک کادوی بهتر هدیه میگیری. اخم هایت را باز کن عزیز دلم! 
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)سپاس بی پایان از احمدرضا عابدزاده ی عزیز که هست و فوتبال ایران را زیبا تر میکند. تبریک دوباره به شهریار فوتبال. 
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)واقعاً فتوشاپ خیلی چیز بدی است. آنقدر بد که ممکن است باعث بشود آدم فکر های دیگری در مورد ستاره ها و چهره های محبوب مملکت اش بکند! فدای سرت پولاد جان!  
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)از نظر شما کدام کوهِ موجود در عکس باشکوه تر است؟ جلویی یا بک گراند؟ 
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)مریم کاویانی، لیلا زارع و دوست عزیزشان در پشت صحنه یک پروژه جدید در کنار هم این عکس یادگاری را گرفتند. 
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)سلفی ماشینی سولماز غنی، بازیگر خوب و با اخلاق سینما و تلویزیون. 
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)خبر خوب امیر کاظمی برای هواداران سریال “لیسانسه ها”. فصل دوم این سریال کلید خورده است.
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)متفاوت ترین کادویی که لیلا اوتادی در روز ولنتاین دریافت کرد. آرزوی سلامتی داریم برای همه جوانان گرفتاری بیماری.اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)سلفی امیر تتلو با سه کودک جنوبی دوست داشتنی.
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)عکس آتلیه ای و شکیل از هدی زین العابدین، بازیگر خوب سینما و تلویزیون که با درخشش در “اسرافیل” ساخته آیدا پناهنده، جایگاه خود را به عنوان یکی از ستاره های نسل جدید سینمای ایران، محکم کرد.  
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)آنا نعمتی عزیز، بازیگر کهنه کار و محبوب سینما در مراسم اکران خصوصی فیلم “ماحی” ساخته داوود خیام که چند روز پیش با حضور تعداد قابل توجهی از ستارگان و چهره ها برگزار شد.
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)مهتاب کرامتی عزیز هم در این مراسم حاضر بود. 
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)شبنم فرشادجو، سپیده علایی و سحر زکریا از سایر میهمان های ویژه ی اکران خصوصی “ماحی” بودند.  
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)سلفی جالب و هوایی از سینا جان حجازی و گربه خوابالو اش.  
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)آفرین حمید جان. همین که سنتی باز هستی و صنعتی باز نیستی، خیلی نکته ی مهم و مثبتی است! 
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)خاطره اسدی هم در مراسم اکران خصوصی فیلم “ماحی” حضور داشت. فیلمی که در جشنواره فیلم فجر شرکت نکرده بود.  
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)امیرعلی داناییِ عزیز، یکی دیگر از ستاره های حاضر در مراسم. 
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)یکتا ناصر و همسرش هم در دقایقی از مراسم حاضر شدند. 
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)سلفی بسیار زیبای علیرضا نیکبخت در کنار مادر عزیزش. آرزوی سلامتی داریم برای همه مادر های نازنین و مهربان. 
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)شما تاج سری محسن جان. ما خوب میدانیم صدای دل نشین ات حاصل چیزی جز حنجره زخمی و دردمندت نیست. 
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)بهارم رادان، یکی از دائمی ترین ستاره های سینما در خوشتیپی. 
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)حمیدرضا آذرنگ از گریم خود در یک پروژه سینمایی جدید پرده برداری کرد.
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)سالار عقیلی و خانواده عزیزش در یک قاب زیبا. آرزوی خوشبختی و سلامتی داریم برای این خانواده عزیز.  
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)کار جالبی که آرزو افشار کرده و عین لباس کودکی هایش را برای دختر عزیزش پارمیدا خانم آماده کرده تا این عکس جالب رقم بخورد. 
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)دورهمی دوستانه ستاره ها در یک کافه. پانی پناهی ها، لیندا کیانی، بانو احترام برومند، شبنم فرشادجو، لیلی رشیدی، لیلا اوتادی، سحر زکریا، ماهچهره خلیلی و بهاره رهنما. 
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)دوبی گردی بابک جهانبخش به روایت این عکس زیبا و خوشرنگ. 
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)این هم از ولنتاین پدر و دختری شهرام قائدی و سارینا جان. 
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)عکسی که عکاس از نوید محمدزاده بازیگر خوب و پرکار سینما و تئاتر در تماشاخانه پالیز شکار کرده است. هنرمندی که موفقیت ها و محبوبیت اش را مدیون تئاتر است و هیچگاه از آن دل نمیکند.  
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)بهنام تشکر و هومن برق نورد، زوج دوست داشتنی سیریال های تلویزیونی در کنار امید حاجیلی پس از تماشای کنسرت وی. عکسی که با توجه به حجم لباس های عزیزان، بعید است جدید باشد. 
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)آرزوی سلامتی و شادی نصرالله رادش برای هموطنان در راه پله منزلشان. 
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)سلفی رضا شفیعی جم عزیز در کنار تبلور هنر ایرانی در یکی از هزاران نقطه ای که در اصفهان میتوان این تبلور را دید. 
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)استاد عبدالله اسکندری با این تست گریم از استاد محمدعلی کشاورز، از ایشان یاد کرد. برای هر دو استاد گرانقدر هنر کشورمان آرزوی سلامتی داریم.  
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)رزیتا غفاری و همسر عزیزش در یکی از محدود صبح های پاکِ تهران در بام تهران. 
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)عکس یادگاری تینا پاکروان در کنار استاد محمود دولت آبادی در جایی که به آن اشاره نشده است. 
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)هنگامه حمیدزاده یکی دیگر از میهمان های ویژه اکران خصوصی فیلم “ماحی” بود.  
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)عکس آتلیه ای فاطمه خانم گودرزی، بازیگر با اخلاق و خوشروی سینما و تلویزیون.
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)شراره رخام با این عکسِ خود در کنار سیدحسین حسینی و محسن کریمی بر استقلالی بودن خود تاکید چند باره کرد. آرزوی موفقیت داریم برای همه جوانان آینده دار ورزشِ کشورمان.
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)گریم متفاوت و دیدنی پیمان معادی مربوط به پروژه ی متوقف شده “ماه تی تی” ساخته استاد میرباقری که قرار است انشاالله با عنوان دیگری به فعالیت خود ادامه دهد. داوود میرباقری پس از سال ها تصویر سازیِ تاریخ اسلام به نحو احسن، این بار قصد به تصویر کشیدن تاریخ ایران باستان را دارد. 
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)تشکر فراوان از فریبرز عرب نیا بابت اینکه دغدغه درست نوشتن مخاطب هایش را دارد.  
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)مهناز افشار عزیز، در حال بازدید از یک مرکز خیریه. عکسی که در توئیتر خود منتشر کرده بود.  
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)عکس جالب عمو پورنگ عزیز، چشم در چشمِ ماکت صورتش. 
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)افتتاحیه نمایشگاه دچار، به میزبانی بهاره افشاری، یکی دیگر از پر ستاره ترین مراسم این چند روز اخیر بود. نمایشگاهی که الناز شاکردوست هم از آن بازدید کرد.  اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)احسان کرمی و علی سرابی، دو تا از خوب های تئاتر و تلویزیون.
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)علی شادمان با این استوری تولد مهرداد صدیقیان بازیگر خوب و محبوب سینما را تبریک گفت. تبریک بی پایان به مهرداد عزیز که وارد سی سالگی اش شده است.
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)شیرمردان کشتی آزاد دیروز گل کاشتند و قهرمانی جام جهانی را برای ششمین بار متوالی از آن خود کردند. آن هم در جدالی نفس گیر و فوق العاده حساس در برابر کشتی گیر های تیم خوبِ ایالات متحده. کمیل قاسمی گل سرسبدِ تیم کشورمان بود و توانست در بازی آخر جام قهرمانی را از دست آمریکایی ها بدزدد و همانطور که میبینید در این جا با آن سلفی گرفته است. تبریک بی پایان به مردم ایران.
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)ضربه فنی شدن حسن یزدانی اتفاقی عجیب بود که همه مردم را سخت متعجب و غمگین کرد. قهرمان بلامنازعِ المپیک که به یک وزن بالاتر آمده بود و فِرزی ریو را نداشت، در بازی آخر کم آورد و ضربه فنی شد تا پیام های افسوس و همدلی بسیاری با خود همراه کند. افسانه بایگان یکی از این عزیزان بود. فدای سرت حسن جان، هنوز کلی جام جهانی و المپیک دیگر پیش رو داری و قطعا جبران خواهی کرد. 
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)سلفی زیبا و خوش حس و حال لیلا ایرانی با دختر نازش دیانا خانم. 
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)نگین صدق گویا و بانو معتمد آریا در یک موسسه خیریه حضور پیدا کردند. 
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)حمایت سفت و سخت علیرضا جهانبخش از سرمربی تیم ملی.  
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)دیروز زادروز شوالیه آواز و مرد بی تکرار موسیقی سنتی ایرانی، یعنی استاد شهرام ناظری بود. امیدواریم همیشه سلامت باشند و نیستانِ زندگی شان مصؤن از هرگونه آتش باشد.  
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)عکس بسیار زیبای آتیلا حجازی با دختر بانمک اش جانان خانم. عکسی که مربوط به یکی از سکانس های فیلم “من ناصر حجازی هستم” ساخته مرحوم نیما طباطبایی است.
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)ماهچهره خلیلی روز عشق ایرانی را به همه تبریک گفت تا طاقت و تحمل ما را در رعایت لحن به چالش بکشد.  اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)سِوِنی ها در حال خارجگردی. 
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)آرمین هم به نمایشگاه عکس های بهاره افشاری رفته بود. 
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)خاطره بازی حمید ماهی صفت، کمدین پیشکسوت کشورمان با این عکس قدیمی که او را در زیر زنگ زورخانه نشان میدهد.
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)سجاد افشاریان، بهاره کیان افشار، آزاده صمدی و روزبه نعمت الهی در جشن خیریه ی موسسه بهنام دهش پور که در راستای حمایت از بیماران مبتلا به سرطان فعالیت دیرینه دارد. 
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)ناصر محمدخانی هم در نمایشگاه بهاره افشاری حضور پیدا کرد تا برای دقایقی نفس ها در سینه حبس شود.
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)شقایق فراهانی، یکی دیگر از حاضرین در نمایشگاهِ بهاره افشاری. 
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)شقایق خانم دهقان، در عکس های تبلیغاتی یک شرکت تولید کننده مواد بهداشتی و شوینده.
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)سحر قریشی، محو در افقِ دریای خزر. 
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)سلفی دوستانه سحر صباغ سرشت در کنار سیما خضرآبادی و مونا احمدی، در جایی که به آن اشاره ای نشده است. 
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)نازنین بیاتی، یکی دیگر از میهمان های افتتاحیه نمایشگاه بهاره افشاری.  
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)پانته آ بهرام و عکس یادگاری در کنار یک پیکان نوستالژیک.
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)بالاشهر سنگکی هایش هم با کلاس است.
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)یک عکس احساسی و شخصی دیگر از آزاده نامداری، مجری خوب صدا و سیما.
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)کیمیا علیزاده، در حال تمرین و فیزیوتراپی، برای طلای توکیو. آرزوی موفقیت داریم برای قهرمان خوب کشورمان. به انتهای مطلبِ پر از مهر و محبت خود رسیدیم! ممنون از همراهی تان، تا فردا یا حق. 
اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)

 

مطالب مرتبط :

اخبار داغ هنرمندان و بازیگران در شبکه های مجازی (212)

آخرین اخبار ستاره ها و بازیگران در شبکه های اجتماعی (211)

تصاویر بازیگران و هنرمندان ایرانی در اینستاگرام (210)

آخرین عکس بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی (209)

اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)

اخبار داغ چهره ها و هنرمندان جنجالی هفته (207)