پارس ناز پورتال

بررسی بازی the quarry

بررسی بازی the quarry

اگر بخواهیم بازی the quarry را توضیح دهیم، در ابتدا می‌گوییم یکی از آثار موفق استودیوی  Supermassive Gamesاست که توانسته مانند سایر آثار این مجموعه موفق عمل کند. همان طور که می‌دانید داستان بازی‌های ساخته شده در این استودیو معمولا سرگرم کننده، جذاب و ترسناک هستند.

 

مخاطب در یک داستان درگیرکننده و هیجان انگیز قرار می‌گیرد سپس بدون اینکه متوجه شود در روند بازی می‌افتد. این بازی نیز یکی از بازی‌هایی است که  Supermassive Gamesدر آن به خوبی عمل کرده‌ است و می‌توان گفت برجسته‌ترین نمونه ساخته شده از این استودیو است.

 

به احتمال زیاد شما هم جز افرادی هستید که می‌خواهید این بازی سرگرم کننده و مخوف را که بسیار معروف و مشهور شده است امتحان کنید. برای این کار باید نسبت به خرید اکانت قانونی the quarry اقدام کنید. همچنین می‌توانید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید که روند بازی و داستان آن را کاملا متوجه شوید.

 

داستان بازی the quarry

بررسی بازی the quarry

بازی ساخت  Supermassive Games مانند تمام آثارش ترسناک و جذاب است. اما اگر بخواهیم به طور کامل و جزئی در مورد بازیthe quarry  صحبت کنیم، می‌توانیم داستان این بازی را اینگونه روایت کنیم. این بازی نشان دهنده روز آخر یک کمپ تابستانی دانش آموزی است، بعد از اینکه تمامی دانش آموزان و نگهبانان رفتند، مشاورین قصد رفتن می‌کنند.

 

اما در کمال ناباوری ماشینشان به مشکل می‌خورد و مجبور می‌شوند یک شب را به تنهایی در این جنگل خوفناک بگذرانند. در ابتدا داستان بسیار جذاب ادامه پیدا می‌کند تا ناگهان آن‌ها متوجه می‌شوند امنیت جانیشان در خطر است.

 

در این بازی همانند فیلم‌های ترسناک مشکلات بسیاری رخ می‌دهد که آن‌ها را به دام مرگ می‌کشاند، در این مسیر نقش شما چیست؟ شما و انتخاب‌هایتان هستید که یک بازیکن را از مرگ نجات می‌دهید یا او را به سمت مرگ سوق می‌دهید. شاید برایتان سوال باشد که چگونه باید تشخیص دهید که انتخاب‌هایتان درست بوده است یا نادرست؛

 

باید بگوییم در روند بازی کارت‌های بسیاری پیدا می‌کنید که یا قسمتی از آینده را به نمایش می‌گذارند یا می‌توانند نشانه‌هایی در اختیارتان قرار ‌دهند که به کمک آن‌ها درباره وقایع آینده اطلاعاتی کسب کنید.

 

این بازی را می‌توان مشابه فیلم‌های اسلشر قدیمی دانست، گفتگوهای میان کاراکترها، حتی عوامل ترسناک و روند کلی داستان نشان دهنده تاثیر مستقیم فیلم‌ها بر داستان بازی است. در ادامه توضیحات جامع‌تر و کامل‌تر درباره این بازی در اختیارتان قرارمی‌دهیم.

 

مشخصات کلی بازی the quarry

 

بررسی بازی the quarry

اگر بخواهیم درباره مشخصات کلی بازی توضیحاتی ارائه دهیم می‌توانیم موارد زیر را ذکر کنیم.

 

* سازنده: سوپرمسیو گیمز

* ناشر: 2K Games

* سال انتشار: 2022

* ژانر: درام تعاملی، ماجراجویانه، ترسناک

* رده سنی: +18

* پلتفرم : PS4،PS5

* حجم بازی: 55 گیگابایت

* حالت بازی: تک نفره، چند نفره و آنلاین

 

نقاط قوت و ضعف بازی

 

بررسی بازی the quarry

بهتر است پیش از اینکه اکانت قانونی بازی the quarry را خریداری نمایید، با نقاط قوت و ضعف داستان بیشتر آشنا شوید تا انتخابی آگاهانه و منطقی داشته باشید.

 

نقاط قوت و مثبت بازی

* گرافیک این بازی را می‌توان خیره کننده در نظر گرفت. شما در ابتدا که می‌خواهید بازی را آغاز کنید، تعجب می‌کنید که در حال تماشای فیلم سینمایی هستید یا یک بازی ویدیویی را آغاز کرده‌اید. تمام صحنه‌ها و حالات رخ داده در بازی در بهترین کیفیت و گرافیک ساخته شده‌اند.

 

* چون تصمیمات شما بر روی روند بازی تاثیرگذار خواهد بود، تمایل دارید بارها و بارها این بازی را تکرار کنید تا به هدف نهایی خود برسید و روند بازی را در بهترین حالت به دست بگیرید.

 

* داستان بازی در عین سادگی بسیار جذاب و درگیرکننده است. همان طور که گفتیم شاید این بازی شما را یاد فیلم‌های اسلشر قدیمی بیاندازد؛ اما با این وجود چیزی از جذابیت آن کم نمی‌‌شود.

 

* نقش آفرینی و شخصیت پردازی این بازی به خوبی انجام گرفته است، به طوری که در وسط بازی خود را غرق در بازی و نقش بازیکن می‌بینید.

 

نقاط منفی و ضعف بازی

اگر بخواهیم درمورد کم و کاستی‌های بازی بگوییم می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

 

* این بازی دیالوگ محور است، یعنی دیالوگ‌ها و گفتگوها هستند که به شما کمک می‌کنند روند بازی را در دست بگیرید. بنابراین اگر سطح زیان انگلیسی ضعیفی دارید، شاید این بازی برای شما مناسب نباشد.

 

* دیالوگ‌های به کار رفته در داستان بازی برخلاف گرافیک و داستان عالی بازی بسیار ساده و کلیشه محور هستند.

 

* در این بازی برخلاف نسخه‌های دیگر انتشار یافته از استودیو تکه‌های پازل بسیار سریع و عجولانه کنار هم جمع می‌شوند. این موضوع از ابهام و ترسناک بودن بازی می‌کاهد و بازی را قابل پیش بینی می‌کند.

 

* پیاده روی‌های موجود در بازی بر روند و اتمسفر بازی تاثیر منفی می‌گذارند، زیرا ممکن است این حجم از پیاده روی برای شما کسل کننده به نظر بیاید.

 

نکاتی که باید پیش از خرید اکانت قانونی the quarry بدانید!

 

بررسی بازی the quarry

شما برای خرید اکانت قانونی the quarry می‌توانید از مراکز معتبر و قابل اعتماد بهره‌مند شوید، یانگ سنتر یکی از این مجموعه‌ها است. این مجموعه مزایایی در اختیار شما قرار می‌دهد که بهتر است پیش از خرید این نکات را بدانید.

 

* اکانت‌های خریداری شده از مجموعه یانگ سنتر همگی دارای مجوز رسمی، قانونی و اورجینال هستند.

 

* به دلیل خریداری نسخه اورجینال، نرخ این اکانت‌ها با دلار و ارز خارجی خریداری می‎شود. این دلیلی برای در نوسان بودن قیمت در هنگام خرید اکانت قانونی the quarry است.

 

* این فروشگاه دارای تیم پشتیبانی قوی و مجربی است، شما می‌توانید در هنگام بروز هرگونه مشکل و خطایی با این مجموعه در ارتباط باشید.

 

* اکانت تلگرامی مرکز پشتیبانی آیدی @yungsupport است.

 

* تمامی اکانت‌های خریداری شده از مجموعه یانگ سنتر دارای گارانتی مادام العمر هستند.

 

* تمام ظرفیت‌ اکانت‌های مختلف در این مجموعه وجود دارد؛ شما می‌توانید براساس بودجه و تایم موردنظر خودتان اقدام به خرید اکانت قانونی the quarry در ظرفیت‌های مختلف کنید.

 

راهنمای خرید اکانت قانونی the quarry

 

برای خرید اکانت قانونی the quarry تنها کافی است مراحل زیر را طی کنید.

 

* در ابتدا به سایت یانگ سنتر مراجعه کنید.

 

* در این سایت ثبت نام کرده و تمام اطلاعات خود را در آن وارد کنید.

 

* اکانت قانونی ps4 و اکانت قانونی ps5 بازی مورد نظر خود را بیابید و سفارش دهید.

 

* مبلغ خواسته شده را واریز کنید.

 

* فیش واریزی را به اکانت پشتیبانی تلگرام ارسال کنید.

 

* در نهایت منتظر بمانید تا اطلاعات بازی و اکانت بازی برای شما ارسال شود.

 

سخن پایانی

 

در این مقاله یازی the quarry به طور کامل تحلیل و بررسی شد. شما با نقاط مثبت و منفی داستان آشنا شدید و دانستید برای انجام این بازی باید نسبت به خرید اکانت قانونی the quarry از یانگ سنتر کمک بگیرید.

 

این فروشگاه دو سال است که فعالیت رسمی خود در زمینه خرید و فروش اکانت قانونی ps4 و ps5 آغاز کرده است. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و آشنایی با دیگر خدمات این مجموعه به سایت یانگ سنتر مراجعه کنید.