پارس ناز پورتال

بهترین تلویزیون QLED سامسونگ 2022 چه مدلیست؟!

بهترین تلویزیون QLED سامسونگ 2022 چه مدلیست؟!

تلویزیون 65 اینچ سامسونگ 65QN90A

در این مقاله قصد داریم یکی از تلویزیون‌های برند سامسونگ که از سایز صفحه نمایش 65 اینچ برخوردار است و می‌تواند دنیایی از امکانات و قابلیت‌ها را در اختیار شما قرار دهد معرفی کنیم. قیمت تلویزیون سامسونگ در سری های 9 کمی بیشتر از سری های 8 است ولی در عوض از کیفیت تصویر و پردازشگر خیلی قویتری برخوردار هستند.

 

تلویزیون اسمارت سامسونگ مدل 65QN90A به نسخه 6 سیستم عامل تایزن مجهز شده است و می‌تواند امکانات و قابلیت‌های هوشمند زیادی را در اختیار شما قرار دهد. در این تلویزیون دستیارهای صوتی مختلفی مانند Bixby مورد استفاده قرار گرفته است و همین موضوع باعث شده است که شما بتوانید با استفاده از صدای خودتان تلویزیون را مدیریت و کنترل کنید.

 

اگر قصد خرید تلویزیون 65QN90A دارید تا پایان مقاله با ما همراه باشید. شما می‌توانید این تلویزیون را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو خریداری نمایید.

بهترین تلویزیون QLED سامسونگ 2022 چه مدلیست؟!

کیفیت تصویر تلویزیون Neo QLED سامسونگ مدل 65QN90A

تلویزیون سامسونگ QN90A محصول سال 2021 است. این تلویزیون به کیفیت تصویر 4K مجهز شده است و توسط برند سامسونگ تولید و به بازار عرضه گشته است. قیمت تلویزیون بسته به کیفیت تصویر و امکانات و سال ساختی که دارند متفاوت است.

 

تلویزیون QN90A یکی از محصولات سری 9 سامسونگ است که می‌تواند تمامی محتوا را با تراکم پیکسلی گسترده بر روی صفحه نمایش 65 اینچ ارائه دهد. تلویزیون 4K سامسونگ مدل 65QN90A تراکم پیکسلی 3840 * 2160 پیکسل دارد.

 

این محصول می‌تواند تمامی جزئیات تصاویر را برایتان ارائه دهد. یکی از ویژگی‌های بسیار مهم در تلویزیون 65QN90A وجود پردازنده Neo Quantum Processor 4K می‌باشد. این پردازنده تمامی تصاویر و صحنه‌ها را لحظه به لحظه تجزیه و تحلیل می‌کند و می‌تواند جزئیات و شاخص کیفیت را برایتان ارتقا دهد.

 

در کنار وجود فناوری‌های تصویری مختلف توجه به قابلیت Quantum HDR 32x باعث شده است که این تلویزیون کیفیت فوق العاده ای داشته باشد و تمامی رنگ‌ها را با حجم رنگ صددرصد به صورت روان و سریع برایتان نمایش دهد.

 

تلویزیون 4K سامسونگ مدل QN90A صفحه نمایش 65 اینچ دارد و زاویه دید گسترده ای برخوردار است. این تلویزیون می‌تواند تمامی محتوا را با کیفیت تصویر فوق‌العاده نمایش داده و لحظات زیبایی را برای شما در کنار خانواده تان ایجاد کند.

بهترین تلویزیون QLED سامسونگ 2022 چه مدلیست؟!

سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ 65 اینچ QN90A

تلویزیون اسمارت 65QN90A در کنار کیفیت تصویر مناسب سیستم صوتی و مطلوبی دارد که می‌تواند تمامی نیازهای شما را برآورده کند. در تلویزیون های QLED سامسونگ قدرت صدای تلویزیون مانند تلویزیون سونی OLED بالا است.

 

قیمت تلویزیون سونی هم در تلویزیون های OLED مانند تلویزیون های QLED سامسونگ کمی بالاتر است چون از کیفیت تصویر و صدا و پردازشگر قویتری برخوردار هستند. این تلویزیون از سایز صفحه نمایش 65 اینچ برخوردار است و می‌تواند لحظات بسیار زیبایی را برایتان ایجاد کند.

 

شما می‌توانید تمامی موسیقی‌هایی را که بر روی سایر اسمارت‌فون‌ها دارید بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون منتقل کنید و آنها را با کیفیت بسیار بالایی مشاهده کنید. تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل QN90A از سیستم صوتی 4.2.2 کاناله برخوردار است و می‌تواند صدای بسیار باکیفیت و پر قدرتی را برایتان ایجاد کند.

 

در این تلویزیون فناوری‌های صوتی مختلفی نیز مورد استفاده قرار گرفته است که باعث شده است این محصول کیفیت صدای خوبی داشته باشد به عنوان مثال تلویزیون 65QN90A به قابلیت Object Tracking Sound+ مجهز شده است و می‌تواند صداها را به صورت دقیق و کاملاً واقعی ارائه دهد.

 

تلویزیون 2021 سامسونگ مدل 65QN90A قابلیت اتصال به ساندبار یا سایر سیستم‌های صوتی نیز دارد و در این صورت صدای کاملا هماهنگ و همزمان میان دستگاه‌های صوتی مختلف برایتان ارائه می‌دهد. تلویزیون 65 اینچ QN90A به قابلیت Dialog Enhancement مجهز شده است و می‌تواند سیستم صوتی واضح و رسا اجرا برایتان تولید کند.

 

در این تلویزیون ساب ووفر داخلی باعث شده است که صدا از قدرت و کیفیت بالایی برخوردار باشد. شما می‌توانید با استفاده از بلوتوث آهنگ‌ها و موسیقی‌هایی که بر روی سایر دستگاهها دارید به صفحه نمایش تلویزیون منتقل کنید و آنها را با کیفیت بالا مشاهده نمایید.

 

همچنین در این تلویزیون تمامی صدای دیالوگ‌ها و گفتگوها با بالاترین سطح کیفیت در اختیار شما قرار می‌گیرد. تلویزیون 65QN90A می‌تواند به صورت همزمان کیفیت تصویر و سیستم صوتی عالی برایتان ارائه داده و شما از خرید سیستم صوتی جداگانه همچون ساندبار یا سایر سیستم‌های صوتی بی‌نیاز خواهید بود.

 

امکانات و قابلیت‌های هوشمند تلویزیون 65QN90A

تلویزیون 4K سامسونگ مدل QN90A صفحه نمایش 65 اینچ دارد و در سال 2021 تولید شده است. این تلویزیون از امکانات و قابلیت‌های بسیار هوشمندی برخوردار است و می‌تواند زندگی هوشمندی را برایتان ایجاد کند. تلویزیون 65 اینچ 65QN90A به نسخه 6 سیستم عامل تایزن مجهز شده است.

 

یکی از ویژگی‌های بسیار کاربردی در این محصول این است که این تلویزیون می‌تواند دستورات صوتی شما را بشنود و سپس بلافاصله آنها را انجام دهد. در این تلویزیون امکان تعامل صوتی شما با محصول با استفاده از دستیار صوتی Bixby فراهم شده است.

 

تلویزیون 65QN90A به مرورگر وب قدرتمند مجهز شده است و شما می‌توانید در صفحات مختلف به جستجو و وب گردی بپردازید. تلویزیون هوشمند 65QN90A به نرم‌افزار SmartThings مجهز شده است و شما می‌توانید با استفاده از این قابلیت تمامی دستگاه‌های هوشمند خانه تان را به یکدیگر متصل کرده و آنها را در شبکه‌های عمل مدیریت و کنترل کنید.

 

این تلویزیون از قابلیت‌های هوشمند بسیار زیادی برخوردار است و می‌تواند طعم یک زندگی هوشمند را برایتان ایجاد کند. این محصول دارای حالت گالری می‌باشد و شما می‌توانید با استفاده از برنامه‌های مختلف تمامی داده‌های صوتی و تصویری را که بر روی سایر محصولات دارید بر روی صفحه نمایش تلویزیون آیینه کنید.

 

تلویزیون 4K سامسونگ 65QN90A قابلیت اتصال موبایل به تلویزیون دارد و شما می‌توانید موبایل هوشمند خودتان را به صفحه نمایش تلویزیون متصل کرده و اطلاعات و داده‌هایتان را به اشتراک بگذارید.

 

این تلویزیون این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که با استفاده از قابلیت وای فای دایرکت با سایر دستگاه‌ها ارتباط برقرار کنید و اطلاعات و داده‌های خود را به اشتراک بگذارید. یکی از ویژگی‌های بسیار مهم در این تلویزیون این است که می‌تواند محیط اطراف خودش را شناسایی کرده و سپس صدا و نور و روشنایی صفحه نمایش را با توجه به محیط اطراف تنظیم کند.

بهترین تلویزیون QLED سامسونگ 2022 چه مدلیست؟!

طراحی تلویزیون سامسونگ  65QN90A

تلویزیون‌های سامسونگ مدل QN90A در سال 2021 تولید شده است و سایز صفحه نمایش 65 اینچ دارد. رنگ بدنه این تلویزیون مشکی است و به خاطر وجود صفحه نمایش کیولد شما می‌توانید تمامی محتواها را با بالاترین سطح کیفیت مشاهده کنید.

 

در تلویزیون 65QN90A گیرنده‌های دیجیتال استفاده شده است و شما به راحتی می‌توانید به دنیای از شبکه‌ها دسترسی داشته باشید. این محصول دارای پایه از نوع وسط است شما می‌توانید این تلویزیون را از پایه‌ها جدا کرده و با استفاده از براکت به دیوار متصل کنید.