پارس ناز پورتال

بهترین ویدئو پروژکتور پاناسونیک در سال 2022

بهترین ویدئو پروژکتور پاناسونیک در سال 2022

بهترین ویدئو پروژکتور پاناسونیک در سال 2022

ویدئو پروژکتور پاناسونیک در سالیان اخیر به محبوبیت زیادی در میان علاقمندان به این دستگاه قرار گرفته است. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، پروژکتورها مدت‌هاست که از یک کالای تجاری فاصله گرفته و در منازل هم به فراوانی، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

بسیاری از گیمرها ترجیح می‌دهند بازی مورد علاقه خود را روی پرده بزرگ و باکیفیت ویدئو پروژکتور اجرا کنند. این امر، در مورد عاشقان فیلم و سریال هم کاملا صادق است. در این میان، شرکت پاناسونیک توانسته با طراحی و عرضه مدل‌های مقرون به صرفه، کارآمد، باکیفیت و متنوع، نظر مثبت مشتریان را جلب نماید.

 

در این مقاله قصد داریم چند مدل از بهترین ویدئو پروژکتور پاناسونیک را به شما عزیزان معرفی کنیم. در انتخاب این مدل‌ها تلاش کرده‌ایم همه سلیقه‌ها و کاربری‌ها را در نظر بگیریم و البته به تنوع قیمت هم توجه ویژه‌ای داشته باشیم. بنابراین حتما تا پایان با ما همراه باشید.

 

ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-LB426

 

اگر به دنبال یکی از ارزان‌ترین و در عین حال باکیفیت‌ترین پروژکتورهای موجود در بازار ایران هستید، ما به شما مدل PT-LB426 را پیشنهاد می‌دهیم. این محصول که از تکنولوژی تصویر LCD پشتیبانی می‌کند،

 

با شدت روشنایی 4100 انسی لومن و کنتراست تصویر 20000:1 طراحی شده و برای سالن‌های کوچک و متوسط، یک انتخاب عالی و ایده آل محسوب می‌شود. پشتیبانی از ورودی‌های مختلف از قبیل HDMI، VIDEO، RGB، LAN و … انعطاف‌پذیری ویژه‌ای را به LB426 پاناسونیک بخشیده است.

 

یکی از نقاط قوت پروژکتور PT-LB426 این است که می‌توانید با خرید و نصب یک ماژول توسعه وایرلس، تلفن‌های همراه را به آن متصل نمایید. به این ترتیب، می‌توانید عکس‌ها و فیلم‌های ذخیره شده در گوشی‌تان را روی پرده پروژکتور، ببینید و لذت ببرید. برخی از مهم‌ترین قابلیت‌های این دستگاه عبارتند از:

 

1- امکان اتصال روی سقف و میز

2- وزن سبک و قابلیت جابه‌جایی در مناطق مختلف

3- دارای 20 هزار ساعت طول عمر مصرفی لامپ در وضعیت اقتصادی

4- قابلیت اتصال ماژول USB

5- ایده آل برای سالن‌های کنفرانس

 

شما عزیزان در صورت تمایل می‌توانید ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LB426 را همراه با گارانتی 1 ساله، از فروشگاه ایده آل گستر، نمایندگی مجاز پاناسونیک در ایران خریداری نمایید.

 

ویدئو پروژکتور PT-VX610

 

اگر کمی دست به جیب شوید، می‌توانید یکی از بهترین پروژکتورهای میان رده در بازارهای ایران یعنی مدل PT-VX610 پاناسونیک را خریداری نمایید. این دستگاه با شدت روشنایی 5500 انسی لومن، می‌تواند حتی در محیط‌های نسبتا پرنور هم تصویر واضح و مناسبی را به شما ارائه دهد.

 

این ویدیو پروژکتور برای سالن‌های کنفرانس، کلاس‌های درس و حتی سینمای خانگی، یک انتخاب مناسب و قابل قبول محسوب می‌شود. لازم به ذکر است که VX610 از کنتراست تصویر 16000:1 پشتیبانی می‌نماید.

بهترین ویدئو پروژکتور پاناسونیک در سال 2022

طول عمر لامپ پروژکتور PT-VX610 در وضعیت معمولی، 5 هزار ساعت است. البته در صورتی که قابلیت ECO (وضعیت اقتصادی) استفاده کنید، این عمر به 7 هزار ساعت هم می‌رسد. در ادامه با برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VX610 آشنا خواهید شد:

 

1- دارای دو عدد ترمینال ورودی HDMI

2- وزن نسبتا سبک و مناسب برای جابه‌جایی در نقاط مختلف

3- امکان اتصال روی سقف و زمین

4- دارای ورودی USB برای اتصال مستقیم به رایانه

5- دارای ریموت بیسیم

 

شما عزیزان هم اکنون می‌توانید این ویدئو پروژکتور پاناسونیک را همراه با گارانتی 1 ساله به صورت کاملا اورجینال، از فروشگاه ایده آل گستر خریداری نمایید.

 

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VZ580

همچنان به جستجوی خود در میان پروژکتورهای میان رده پاناسونیک ادامه می‌دهیم و این‌بار به سراغ یکی از حرفه‌ای‌ترین مدل‌ها می‌رویم. ویدئو پروژکتور PT-VZ580 به احتمال زیاد، دقیقا همان چیزی است که سالن‌های کنفرانس، کلاس‌های درس، دفاتر تجاری و … به آن نیاز دارند.

 

روشنایی تصویر 5 هزار انسی لومن در کنار رزولوشن 1920 * 1200 این محصول را به یک انتخاب عالی و ایده آل تبدیل می‌کند. جالب است بدانید که عمر مصرفی لامپ این پروژکتور LCD در وضعیت اقتصادی، به 7 هزار ساعت هم خواهد رسید.

 

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VZ580 تنها 4.8 کیلوگرم وزن دارد. این موضوع سبب می‌شود تا بتوانید به راحتی آن را در نقاط مختلف (مانند کلاس‌های درس) جابه‌جا کنید. در ادامه، به برخی دیگر از قابلیت‌ها و ویژگی‌های مهم این محصول اشاره خواهیم کرد:

 

1- امکان اتصال روی سقف و زمین

2- دارای زوم 1.6 برابری

3- پشتیبانی از لنز ثابت

4- امکان پخش تصاویر به صورت مستقیم از فلش مموری

5- پشتیبانی از حالت‌های نمایش چندگانه

 

شما عزیزان هم‌اکنون می‌توانید ویدیو پروژکتور PT-VZ580 را به صورت اورجینال و همراه با گارانتی 1 ساله، از فروشگاه ایده آل گستر خریداری نمایید.

 

ویدئو پروژکتور PT-VMZ51

 

نوبتی هم اگر باشد نوبت معرفی یکی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین ویدئو پروژکتورهای موجود در بازارهای ایران می‌رسد. مدل PT-VMZ51 برای سالن‌های بزرگ، سینماهای خانگی و کلاس‌های درس، یک انتخاب عالی و مقرون به صرفه به شمار می‎رود.

 

در باب کیفیت این محصول، همین بس که از شدت روشنایی 5200 انسی لومن و کنتراست تصویر 20000:1 برخوردار است. پشتیبانی از زوم دیجیتال هم یکی دیگر از مواردی است که می‌تواند تردید ما را نسبت به خرید این پروژکتور، به یقین تبدیل نماید.

بهترین ویدئو پروژکتور پاناسونیک در سال 2022

در ساخت VMZ51 از تکنولوژی LCD استفاده شده و طول عمر لامپ هم در وضعیت اقتصادی، به 20 هزار ساعت می‌رسد. البته این عدد در وضعیت ECO تا 24 هزار ساعت هم افزایش پیدا می‌کند. در ادامه به برخی از مهم‌ترین قابلیت‌ها و ویژگی‌های این پروژکتور پاناسونیک اشاره کرده‌ایم:

 

1- دارای زوم دستی 1.6 برابر

2- امکان اتصال روی سقف و زمین

3- پشتیبانی از ورودی‌های مختلف

4- دارای بلندگوی داخلی

5- امکان اتصال ماژول توسعه وایرلس

 

شما عزیزان هم‌اکنون می‌توانید ویدئو پروژکتور PT-VMZ51 را همراه با گارانتی 1 ساله، از فروشگاه ایده آل گستر خریداری نمایید.

 

کلام آخر

پاناسونیک در همه زمینه‌ها، یک نام قابل اعتماد است و این ادعا، درباره ویدئو پروژکتور هم کاملا صدق می‌کند. به همین جهت ما سعی کردیم در این مقاله با معرفی 4 مدل از بهترین پروژکتورهای پاناسونیک، یک راهنمای مناسب برای انتخاب و خرید ویدئو پروژکتور، به شما عزیزان ارائه دهیم.

 

در پایان تاکید می‌کنیم که همه محصولات پاناسونیک را تنها از نمایندگی‌های مجاز و قابل اعتماد این شرکت، خریداری نمایید. امیدواریم این نوشته توانسته باشد نظر مثبت شما همراهان عزیز و گرامی را جلب نماید.