پارس ناز پورتال

خرید آنلاین از بهترین پاساژ های تهران

خرید آنلاین از بهترین پاساژ های تهران

پاساژ ها و مراکز خرید خوش رنگ و لعاب زیادی در پایتخت ایران وجود دارند که هر کدام از آن ها زیبایی خاص خود را دارند. مراکز خرید واقع در تهران سبک و سیاق متفاوتی دارند و پاسخ گوی هر گونه سلیقه ای می باشند. به دنبال هر چیزی که باشید، از لباس و کیف و کفش گرفته تا لوازم دکوری منزل و طلا، همه را می توانید در پاساژ های تهران پیدا کنید.

 

در سال های اخیر مراکز خرید و پاساژ ها به مکانی برای تفریح جوانان و وقت گذرانی خانواده ها تبدیل شده است، چرا که انواع و اقسام رستوران ها، کافه ها و مراکز بازی در آن ها تاسیس شده که بسیاری از افراد را به خود جذب می کند. بسیاری از این مراکز خرید، مجهز به فروش آنلاین نیز هستند و این خبر خوبی برای کسانی است که به دلیل دغدغه و مسائل دیگر نمی توانند حضوری خرید کنند. برویم تا با بهترین مراکز خرید تهران بیشتر آشنا شویم.

 

مرکز خرید کوروش

پاساژ کوروش یکی از معروف ترین مراکز خرید در غرب تهران است که از جدید ترین مراکز تجاری تهران به حساب می آید. این پاساژ در سال 93 به بهره برداری رسید و ساخت آن 5 سال طول کشید. پاساژ کوروش مال به چهار بخش تجاری، تفریحی، رفاهی و فرهنگی تقسیم می شود. بخش تجاری شامل فروشگاه ها و واحد های تجاری، بخش تفریحی شامل شهربازی، بخش رفاهی شامل رستوران، کافی شاپ و فودکورت و بخش فرهنگی که شامل پردیس سینمایی می شود.

 

در این مرکز خرید برند های مختلف ایرانی و بین المللی از جمله آدیداس، اورسی، ریباک، میس اسمارت، نوین چرم، مارال چرم و … ارائه می شود. یکی از بخش های قابل توجه این پاساژ بورس طلای آن است. مجتمع کوروش بورس موبایل هم به شمار می رود و قسمتی از آن به فروش موبایل و لوازم جانبی آن اختصاص دارد.

 

مرکز خرید پالادیوم

پاساژ پالادیوم یکی از لاکچری ترین مراکز خرید تهران است که در خیابان فرشته قرار دارد و از معروف ترین پاساژ ها به شمار می رود. امکانات مختلفی از جمله رستوران، کافی شاپ، سالن ورزشی، سالن زیبایی، سالن همایش، استخر، فست فود و … در این مرکز خرید وجود دارد که افراد می توانند در کنار خرید از آن ها لذت ببرند. زیبایی منحصر به فرد بنا در کنار امکانات تفریحی عالی و همچنین تنوع فروشگاه ها، این پاساژ را به یکی از پرطرفدارترین مراکز تجاری تبدیل کرده است. مرکز خرید پالادیوم برای خاص پسندان انتخابی بی نظیر است.

 

مرکز خرید ارگ تجریش

مجتمع تجاری ارگ تجریش یکی از بهترین مراکز خرید تهران واقع در منطقه تجریش می باشد. این مجتمع تجاری مجموعه ای بی نظیر از کالا های مختلف از جمله لباس، لوازم آرایشی، جواهرات، عطر و ادکلن، لوازم خانگی، بدلیجات و … می باشد. پاساژ ارگ دارای امکانات زیادی نظیر فودکورت، رستوران، کافی شاپ، روف گاردن، آمفی تئاتر و پارک تفریحی می باشد. سرگرمی و تفریح در کنار خرید از مهم ترین ویژگی های این پاساژ می باشد که هر کسی را به خود جذب می کند.

 

بازار سنتی ستارخان

یکی از مکان های خوبی که می توان در آن ساعت ها چرخید و لذت برد بازارچه سنتی ستارخان می باشد. این بازارچه سنتی از معروف ترین مراکز خرید ستار خان است. بازارچه ستارخان دارای اجناسی با قیمت مناسب است که تقریبا همه اقشار جامعه با هر نوع سلیقه ای می توانند از آن خرید کنند. این مرکز خرید دارای فاز های مختلفی است که هر کدام از آن ها نام مخصوص دارند که در زیر پل یادگار امام احداث شده است.

 

قسمت بزرگی از این بازارچه بورس وسایل خواب و نشیمن مانند سرویس خواب، مبلمان، میز ناهارخوری، ساعت، آباژور و … می باشد که به تولیدی های داخلی و با کیفیت تعلق دارند. اگر به دنبال خریدی به صرفه و با قیمت پایین هستید، پیشنهاد می کنیم بازار سنتی ستاخان را از دست ندهید.

خرید آنلاین از بهترین پاساژ های تهران

مرکز خرید شانزه لیزه

مرکز خرید شانزه لیزه یکی از بزرگ ترین ارائه دهندگان لباس های مجلسی زنانه، مانتو، بلوز و شومیز می باشد. این مرکز تجاری با هدف ارائه خدمات آنلاین، فروشگاه اینترنتی خود راه اندازی کرده تا افرادی که قادر به خرید حضوری نیستند و یا در شهرستان ها ساکنند از خرید لباس های زنانه جا نمانند. لباس های مجلسی زیبا که برقشان هر کسی را مجذوب خود می کند با قیمت مناسب در این مرکز خرید عرضه می شود. اگر قصد خرید لباس های مجلسی شیک و درجه یک را دارید حتما به پاساژ شانزه لیزه سر بزنید.

 

مرکز خرید اندیشه

مرکز خرید اندیشه واقع در خیابان سهروردی شمالی گزینه ای مناسب برای خرید و پاساژ گردی است. این پاساژ در سه طبقه ساخته شده و حدود 243 واحد تجاری را در خود جای داده است. اجناس مختلفی از جمله لباس های زنانه، مردانه و بچگانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، طلا و جواهر، کیف و کفش و … در این پاساژ به فروش می رسد. وجود راهرو های منظم در این پاساژ باعث شده که بتوان تمام فروشگاه های آن را بدون جا انداختن بازدید کرد و از دیدن آن ها لذت برد.

 

پاساژ های نام برده و ده ها پاساژ دیگر از جمله پاساژ قائم، تندیس، گلدیس، میلاد نور، روشا، سون سنتر، ایران مال، بام لند، پاساژ ونک، سام سنتر و … مراکز خریدی هستند که شما می توانید با در نظر گرفتن قیمت، جنس و نزدیکی به محل زندگی تان آن ها را انتخاب کنبد و خریدی خاطره انگیز داشته باشید.

 

خرید کردن برای بسیاری از ایرانیان علاوه بر تامین احتیاجات، یک سرگرمی و تفریح نیز به شمار می رود و تبدیل به یک سنت شده است. مراکز خرید جدید روز به روز در حال افزایش هستند و فضایی رقابتی را بین فروشندگان ایجاد کرده اند.

 

در سال های اخیر فروشگاه ها و مراکز خرید علاوه بر فروش حضوری، به فروش آنلاین نیز روی آورده اند که کار خریداران را بسیار راحت کرده است. مدرن شدن مراکز خرید حتی باعث جذب توریست های داخلی و خارجی نیز شده است که خود نکته حائز اهمیتی می باشد، زیرا یکی از هدف های گردشگری توریست ها، مراکز خرید می باشند.