پارس ناز پورتال

راهنمای جامع خرید ملک در ترکیه، بهترین فرصت سرمایه گذاری !

راهنمای جامع خرید ملک در ترکیه، بهترین فرصت سرمایه گذاری !

مهاجرین ایرانی برای رسیدن به اهداف خود تلاش های بسیار زیادی در کشور ترکیه انجام می دهند. سرمایه‌گذاری های بسیار مختلفی در ترکیه برای انواع و اقسام اهداف افراد وجود دارد.اما در حقیقت باید بدانید که شما باید بتوانید بهترین تحقیق و مشاوره ها را برای راه اندازی سرمایه گذاری در ترکیه داشته باشید.

 

حتما شما هم می خواهید بدانید که حداقل سرمایه برای اقامت ترکیه چقدر است؟

 

چه روش‌هایی برای سرمایه گذاری در ترکیه وجود دارد؟

 

 بهترین فرصت های سرمایه گذاری در این کشور کدامند؟

 

افراد مهاجر باید بتوانند این موضوعات را در زیر ذره‌بین قرار دهند و تحقیقات بسیار زیادی داشته باشند. در این حالت می تواند بهترین تصمیم برای سرمایه گذاری در ترکیه بگیرند.

راهنمای جامع خرید ملک در ترکیه، بهترین فرصت سرمایه گذاری !

اهمیت قدرت تحلیل استاندارد های سرمایه گذاری 

بسیاری از کارشناسان معتقد هستند که سرمایه‌گذاری در ترکیه مزایای بسیار زیادی دارد. البته در این بین باید به این نکته هم توجه داشته باشید که سلیقه و سطح توقع افراد با یکدیگر متفاوت است.به همین علت برای سرمایه‌گذاری در این کشور زیبا، قدرت تحلیل استانداردهای سرمایه گذاری بسیار اهمیت دارد.

 

شما می‌توانید در این راستا از مشاوره های افراد متخصص در توران ازمیر بهره مند شوید.اما در نهایت هر شهروندی مسئول انتخاب‌های خود است. سرمایه گذاری در کشور دیگر یک تصمیم بسیار مهم است. باید بهترین تکنیک ها و بیشترین زمان را صرف آن کنید.  

راهنمای جامع خرید ملک در ترکیه، بهترین فرصت سرمایه گذاری !

علت سرمایه گذاری در کشور ترکیه

در ادامه می خواهیم بدانیم که چرا افراد به فکر سرمایه‌گذاری در کشور ترکیه هستند؟ 

 

در واقع باید بدانید که برخی از مشکلات مانند مشکلات جامعه، مشکلات اقتصادی و … باعث می‌شوند تا افراد به فکر مهاجرت و سرمایه گذاری در کشورهای دیگر مانند ترکیه بیفتند.

 

ممکن است در این صورت وضعیت بهتری داشته باشند. معمولاً قوانین مهاجرت به صورتی است که شاید به صورت روزانه تغییر پیدا کند. به همین علت توصیه می شود تا اطلاعات دقیق در مورد مهاجرت و سرمایه گذاری در ترکیه بدست آورید.

 

ممکن است شما در گذشته اطلاعاتی در مورد سرمایه گذاری در کشور ترکیه داشته باشید. اما این اطلاعات گاهی به همان گذشته ختم می شود. زیرا قوانین کشور امروز دچار تغییرات بسیار زیادی شده است؛ به همین دلیل است که مجموعه توران ازمیر با علم و اطلاع کامل از قوانین حقوقی و سرمایه گذاری در کشور ترکیه همراه شماست.

 

اقتصاد کشور ترکیه به چه صورت است؟

کشور ترکیه اقتصاد خوبی دارد، به همین علت شهرت بسیار خوبی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در بخش حمل و نقل و تجارت را دارد. کمی قبل تر کشور ترکیه فراز و نشیب‌های بسیار زیادی را تجربه کرده است.

 

مردم ترکیه حس ملی گری بسیار قدرتمندی دارند. با همبستگی با یکدیگر شرایط اقتصادی بسیار خوبی را در کشور خود به وجود آورده اند. این کشور پیشرفت بسیار خوبی در صنعت کشتی‌سازی داشته است. به طوری که محصولات این کشور به کشورهای اروپایی هم صادر می شود.

 

به این معنا که کشورهای اروپایی مانند آلمان و کشورهای دیگری هم از خاورمیانه مانند ایران و عراق واردات بسیار بالایی را از ترکیه دارند. همین موضوع یعنی اقتصاد پیشرفته کشور ترکیه باعث شده است تا افراد بسیار زیادی از سراسر دنیا به خصوص کشور ما، ترکیه را برای سرمایه گذاری انتخاب نمایند.  

 

بررسی مزایای سرمایه گذاری در ترکیه 

 شما به عنوان یک سرمایه گذار قبل از سرمایه گذاری در کشور ترکیه باید اطلاعات خود را به روز کنید. باید بدانید که چه مزایایی پس از سرمایه‌گذاری در این کشور نصیب شما می شود؟

 

در واقع همین مزایا است که باعث شده است افراد زیادی از ایران به دنبال سرمایه‌گذاری در کشور ترکیه باشند. این مزایا برای برخی از افراد کاربردهای بسیار زیادی دارد. اما ممکن است در مقابل برای برخی از افراد هم کاربرد زیادی نداشته باشد.

 

در ادامه به بررسی این مزایا می‌پردازیم:

 

* اخذ تابعیت کشور ترکیه

 یکی از بزرگترین دلایل سرمایه گذاری در کشور ترکیه اخذ تابعیت این کشور است. در واقع افراد به واسطه سرمایه گذاری در کشور ترکیه به دنبال دریافت تابعیت و شهروند این کشور هستند. اگر شما هم تصمیم مهاجرت به کشور ترکیه را دارید و در نهایت هدف شما اخذ شهروندی این کشور است، می توانید اقدام به سرمایه‌گذاری در این کشور کنید. 

 

* عدم حضور کشور ترکیه

یکی از مزایا و ویژگی های سرمایه گذاری در کشور ترکیه این است که سرمایه گذار نیازی نیست که در این کشور حضور داشته باشد. بدین معنا که شما به عنوان سرمایه‌گذار بدون آن که در کشور ترکیه حضور داشته باشید، می توانید فعالیت خود را آغاز کنید.   

 

آشنایی با انواع سرمایه گذاری در ترکیه

 راهکارهای مختلفی برای سرمایه گذاری در کشور ترکیه وجود دارد که هر کدام شرایط مختص خودشان را دارند. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی انواع سرمایه گذاری در ترکیه بپردازیم.

 

* سرمایه گذاری به واسطه خرید ملک در ترکیه

معمولاً بیشتر ایرانیان به واسطه خرید ملک در کشور ترکیه اقدام به سرمایه گذاری در این کشور می‌کنند. این نوع سرمایه گذاری جزء سرمایه گذاری های زودبازده به حساب می آید. خرید ملک باید به ارزش ۲۵۰ هزار دلار باشد و ملک مورد نظر به مدت سه سال فروخته نشود.

 

* سرمایه گذاری به واسطه سپرده بانکی

 یکی دیگر از انواع سرمایه گذاری ها در کشور ترکیه، سرمایه گذاری به واسطه سپرده بانکی است. مشخص است که در این نوع سرمایه گذاری حساب بانکی و مبلغ مشخصی پول در بانک های ترکیه جزء قوانین آن است. به این صورت که شما باید مبلغ ۵۰۰ هزار دلار را به مدت سه سال در یکی از بانک‌های ترکیه سرمایه گذاری نمایید.  

 

سخن پایانی

در آخر باید بدانید که برای هر نوع سرمایه گذاری در ترکیه با هر روشی نیاز دارید که با افراد متخصص و کاربلد مشاوره داشته باشید. در این صورت ریسک کمتری را متقبل خواهید شد و امکان موفقیت شما بسیار بیشتر می‌شود. 

 

مشاورین توران ازمیر با چندین سال سابقه توانسته اند به افرادی که قصد مهاجرت به کشور ترکیه را دارند، راهنمایی های مناسبی در راستای رسیدن به اهداف آن ها بدهند. برای کسب اطلاعات بیشتر وارد سایت این مجموعه شوید و با کارشناسان مربوطه ارتباط برقرار کنید. امیدواریم با مطالعه این مطلب اطلاعات خوب و مفیدی در مورد سرمایه‌گذاری در ترکیه بدست آورده باشید.