پارس ناز پورتال

سالن زیبایی فرناز صفری در کامرانیه تهران

سالن زیبایی فرناز صفری در کامرانیه تهران

چکیده : سالن زیبایی فرناز صفری در منطقه کامرانیه تهران، یکی از مجهزترین سالن‌ها بوده که با تکیه بر پرسنل متعهد و با تجربه خود، خدمات نوین زیبایی و مراقبتی را در تمامی لاین‌های زیبایی ارائه کرده است.

سالن زیبایی فرناز صفری در کامرانیه تهران

سالن زیبایی

 

احتمالا یکی از دغدغه‌های همیشگی شما، پیدا کردن یک سالن زیبایی معتبر، منصف و متبحر بوده تا بتوانید با خیال راحت، خدمت مد نظر خود را دریافت نمایید. اگرچه تعداد سالن‌های زیبایی بسیار زیاد است، اما همه‌ی آن‌ها استانداردهای لازم برای ارائه‌ی خدمات به شما را نداشته و احتمالا نتوانسته‌اند تا کنون رضایت شما را جلب نمایند.

 

در این مقاله قصد داریم تا ضمن معرفی سالن زیبایی فرناز صفری، به شما بگوییم که چرا این سالن، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما خواهد بود و چه خدماتی به صورت تخصصی و حرفه‌ای در آن ارائه شده است.

 

سالن زیبایی فرناز صفری

بانو فرناز صفری که فعالیت خود را از سال 1394 شروع کرده و جزو نفرات برتر بهترین میکاپ آرتیست تهران است، سالنی را در منطقه 1 تهران و محله کامرانیه تاسیس کرده است. این سالن، یکی از مجلل‌ترین سالن‌های شمال تهران بوده که در فضایی بزرگ، آرام و با رعایت تمامی نکات استاندارد بهداشتی و زیبایی، به مشتریان خود خدمات می‌دهد.

 

این سالن با جذب بهترین پرسنل در تمامی لاین‌های زیبایی و مراقبتی، یکی از جامع‌ترین پکیج‌های خدماتی را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. فرناز صفری تحصیل‌کرده‌ی اروپا و کانادا بوده و ضمن دریافت مدرک معتبر بین‌المللی، در آزمون سازمان فنی و حرفه‌ای شرکت کرده تا بتواند پس از دریافت مجوزهای لازمه، سالن زیبایی خود را تاسیس نماید.

 

ایشان نه تنها به مشتریان خود خدمات آرایشگری ارائه کرده است، بلکه به صورت مستمر بر عملکرد تمامی لاین‌ها نظارت دارد. همچنین، فرناز صفری یکی از مدرسان با تجربه سازمان فنی و حرفه‌ای بوده که در ایام مختلف سال، دوره‌های تخصصی را برای هنرجویان علاقه‌مند به آرایشگری برگذار می‌نماید.

 

خدمات سالن زیبایی

 

در سالن‌های زیبایی، خدمات به دو بخش زیبایی و مراقبتی تقسیم شده که بخش زیبایی در اکثر سالن‌ها و حتی آرایشگاه‌های زنانه ارائه شده است. این خدمات شامل کوپ و کوتاهی مو، رنگ و مش، خدمات ابرو، خدمات مژه و نهایتا خدمات ناخن است. اما آنچه که باعث تمایز یک سالن زیبایی می‌شود، ارائه‌ی خدمات مراقبتی از جمله فیشیال صورت، لیفت ابرو و … است.

 

این خدمات مراقبتی که از روش‌های غیرتهاجمی استفاده کرده تا شادابی و جوانی را به چهره‌ی مشتریان هدیه دهند، نیاز به تجهیزات نسبتا گران قیمتی داشته و علاوه بر آن، باید از اپراتور ماهری استفاده شود.

 

به همین جهت نیز تنها در چند سالن تهران می‌توانید این خدمات را به صورت با کیفیت دریافت نمایید. خدمات مراقبتی عموما با تحریک لایه‌های زیرین پوستی، سطح تولید کلاژن را افزایش داده تا علائم پیری از چهره برطرف شود.

 

تجهیز یک سالن زیبایی به این دستگاه‌ها نیازمند هزینه‌ی بسیار زیاد بوده و طبیعتا در کمتر سالنی می‌توانید خدماتی را دریافت نمایید که در سالن زیبایی فرناز صفری ارائه شده است. این سالن، خدمات را با بهره‌گیری از تجهیزات مدرن و همچنین جذب اپراتورهای با تجربه، ارائه کرده است.

 

یکی از تفاوت‌های مدیریت بانو صفری با سایر مدیران سالن‌ها، برگذاری کلاس‌های داخل سازمانی به منظور یادگیری متدهای زیبایی روز بوده که همین امر نیز باعث بالا رفتن تجربه و دانش پرسنل سالن و ارائه‌ی مدرن‌ترین و جدیدترین خدمات به مشتریان شده است.

 

بهترین پرسنل سالن زیبایی

نظارت بر پرسنل و خدمات ارائه شده در این سالن باعث شده تا متخصصان جذب شده در تمامی لاین‌ها، بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند. همچنین برگذاری دوره‌های داخلی نیز به ارتقا عملکرد مجموعه کمک می‌نماید. به همین دلیل نیز این سالن توانسته یکی از بالاترین نمرات را در بخش رضایت مشتریان جذب نماید.

 

برای مثال، در لاین تخصصی ناخن، این سالن بهترین ناخن کار تهران را جذب نموده تا طراحی‌ها و دیزاین‌های جدید را بر اساس ژورنال‌های زیبایی خارجی ارائه دهد. برای بالا بردن رضایت مشتریان، نه تنها از بهترین پرسنل استفاده شده، بلکه سالن در قراردادهای مجزا با تامین کنندگان متریال اصلی، از کیفیت و اورجینال بودن مواد آرایشی و بهداشتی، اطمینان حاصل کرده است.

سالن زیبایی فرناز صفری در کامرانیه تهران

خدمات مراقبتی سالن زیبایی فرناز صفری

 

این سالن زیبایی علاوه بر خدمات مدرن زیبایی، خدمات مراقبت از پوست را نیز ارائه کرده است. محبوب‌ترین خدمت ارائه شده در این سالن، فیشیال صورت بوده که تحت نظر مستقیم بانو صفری ارائه شده است.

 

همانطور که می‌دانید، فیشیال صورت در هفت مرحله انجام شده و نتیجه‌ی کار، مستقیما به توانمندی پرسنل و همچنین کیفیت تجهیزات و متریال استفاده شده بستگی دارد.از آنجاییکه بانو صفری خود یکی از مدرسان سازمان فنی و حرفه‌ای بوده، بهترین روند انجام این خدمت مراقبتی را ارائه کرده است.

 

این خدمت در مدت زمان یک ساعته انجام شده و در نتیجه‌ی آن، لایه‌ای از سلول‌های مرده پوست برداشته شده، با کمک ماساژ تخصصی، عضلات صورت تحریک شده و در نهایت، با پاک کردن لایه‌ها و ذرات چربی از روی پوست و منافذ پوستی، سرعت تنفس پوست افزایش یافته و در نتیجه سطح کلاژن تولید شده افزایش خواهد یافت. در مقاله بهترین فیشیال صورت تهران این موضوع را به طور کامل بررسی نموده‌ایم.

 

از جمله خدمات مراقبتی دیگر، لیفت و لمینت ابرو بوده که که به دو روش تهاجمی و غیر تهاجمی انجام می‌شود. متدهای تهاجمی که همراه با اندکی درد بوده عموما تنها در کلینیک‌های زیبایی و تحت نظر متخصص انجام شده، اما متدهای غیرتهاجمی که نیاز به دستگاه‌های خاص دارد، در سالن‌های لاکچری و مجهز تهران نیز ارائه شده است.

 

در لیفت ابرو به روش غیرتهاجمی، از متدهای نوین اولتراسوند، هایفو و … استفاده شده تا با تحریک عضلات در ناحیه‌ی اطراف ابرو و چشم، فاصله‌ی میان ابرو و چشم افزایش یابد. البته اصطلاح لیفت ابرو در آرایشگاه‌های زنانه عموما به معنای حالت دادن به خود ابرو برای ایجاد حالتی ایستاده است. اما آنچه که جنبه‌ی مراقبتی دارد، لیفت ابرو با استفاده از تحریک عضلات صورت و بالا بردن سطح تولید کلاژن است.

 

در سالن زیبایی فرناز صفری، تمامی خدمات مراقبتی و زیبایی توسط پرسنل باتجربه ارائه شده است. لاین‌های تخصصی مو خدمات کوپ و کوتاهی، رنگ و مش و هایلایت و همچنین انواع شینیون را ارائه کرده‌اند.

 

لاین‌های تخصصی ابرو و مژه، انواع اکستنشن و همچنین کراتینه و پروتئینه را ارائه کرده‌اند تا به طبیعی‌ترین روش ممکن، زیبایی به ناحیه‌ی چشم مشتریان هدیه داده شود. خدمات فیبرو و میکروپیگمنتیشن نه تنها در این سالن ارائه شده، بلکه دوره‌های فیبروز نیز تحت نظر بانو صفری به دو صورت خصوصی و نیمه خصوصی در حال برگذاری است.

 

شاید مهمترین خدمت این سالن، خدمات عروس بوده که در قالب پکیج‌های مختلف ارائه شده است. عموما نمونه کار اصلی هر سالن، کارهای مربوط به عروس بوده که بتوان در یک نگاه، کیفیت تمام خدمات ارائه شده را بررسی کرد.

 

سالن زیبایی فرناز صفری نمونه کارهای خود را در پیج اینستاگرامی آپلود کرده تا بتوانید کیفیت آرایش عروس را با یک نگاه متوجه شوید. همچنین در بعضی از روزها، بازدید عروس برگذار شده تا بتوانید ضمن رزرو نوبت، مراحل انجام آرایش کامل را از نزدیک مشاهده نمایید.

 

در این سالن، بخش خدمات عروس از سالن اصلی جدا شده تا ضمن حفظ آرامش روانی و شادی عروس خانم، محیطی بهداشتی و ایمن برای ایشان فراهم شود و تمامی خدمات را به صورت اختصاصی و انحصاری دریافت نماید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سالن یا زمان برگذاری دوره‌ها و بازدید عروس، می‌توانید به وبسایت این مجموعه مراجعه کرده و یا با شماره تلفن‌های سالن تماس بگیرید. این سالن از روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح الی 18 میزبان مشتریان و هنرجویان محترم است.

سالن زیبایی فرناز صفری در کامرانیه تهران