پارس ناز پورتال

فروش میلگرد صادراتی | صادرات میلگرد در شهرآهن

فروش میلگرد صادراتی | صادرات میلگرد در شهرآهن

شهرآهن از عرضه کنندگان انواع مقاطع فولادی و آهن آلات در بازار داخلی و خارجی است که انواع میلگرد، تیرآهن، ورق و … را با کیفیت بالا و قیمت مناسب بفروش می رساند. از فعالیت های شهرآهن که در راستای افزایش اطلاعات عمومی کاربران سایت، مشتریان و عموم دنبال کنندگان اخبار صنعت فولاد انجام می شود، می توان به نگارش و انتشار مقالات مختلف در زمینه فولاد و آهن آلات اشاره نمود.

 

در این مقاله که به همت تحریریه شهرآهن نگارش شده به بررسی موضوع صادرات میلگرد در شهرآهن و فروش میلگرد صادراتی پرداخته شده است.

فروش میلگرد صادراتی | صادرات میلگرد در شهرآهن

میلگرد نوعی میله فولادی است که با عنوان فولاد تقویت کننده نیز شناخته می‌شود. میلگرد در سایز‌های متنوع و برای محیط های مختلف تولید می‌شود و استحکام سازه را افزایش می‌دهد. میلگرد فولادی به عنوان یک ابزار کششی برای استحکام بخشی به بتن مورد استفاده قرار می‌گیرد. هدف استفاده از میلگرد در یک سازه بتنی این است که با ایجاد استحکام بیشتر این سازه‌ها را در برابر فشار زیاد مقاوم کنیم.

 

میلگرد باعث افزایش مقاومت بتن ریخته شده در برابر عناصر تخریب کننده نظیر باران، رطوبت یا تغییرات شدید دما می‌شود. با اینکه بتن به خودی خود ماده‌ای پایدار است اما برای جلوگیری از ترک خوردن نیاز به مواد پایدار دیگر دارد. میلگرد با جلوگیری از ترک خوردن بتن طول عمر سازه را افزایش داده و هزینه‌های کلی یک پروژه را کاهش می‌دهد.

 

شهرآهن به عنوان یکی از معتبرترین عرضه کنندگان میلگرد صادراتی در نظر دارد با ارائه مشاوره رایگان، تخمین میزان میلگرد مورد نیاز مصرف کننده و ارسال برترین میلگردهای‌ تولید شده توسط کارخانه‌های داخلی به سراسر کشور، نیاز مصرف کننده را در خصوص میلگرد صادراتی برطرف سازد. شما عزیزان می توانید لیست قیمت میلگرد را در سایت شهر آهن مشاهده نمایید.

فروش میلگرد صادراتی | صادرات میلگرد در شهرآهن

انواع میلگرد صادراتی

میلگرد نیز همانند دیگر مصالح مورد استفاده در ساخت و ساز از جنس و اندازه متنوعی برخوردار است و آشنایی با آنها به شما کمک می‌کند در هنگام خرید میلگرد صادراتی مناسب‌ترین میلگرد را بر اساس سازه و شرایط محیطی انتخاب کنید. از پرمصرف‌ترین میلگرد‌های صادراتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

* میلگرد فولاد کربن صادراتی: میلگرد فولاد کربن، با وجود اینکه از قیمت بسیار پایینی برخوردار است، استحکام بالایی را برای سازه فراهم می‌سازد. این نوع میلگرد که با نام میلگرد سیاه نیز شناخته می‌شود، از پرکاربردترین میلگردها به شمار می‌رود. لازم به ذکر است که این نوع میلگرد برای مکان‌های مرطوب مناسب نیست و به راحتی زنگ می‌زند.

 

* میلگرد فولادی ضد زنگ صادراتی: این نوع میلگرد در برابر سایش و زنگ زدگی بسیار مقاوم است و طول عمر بالایی دارد. با وجود اینکه میلگرد فولادی ضد زنگ صادراتی از قیمت بالایی برخوردار است اما کاربرد فراوانی دارد که از میان آنها می‌توان به به تقویت بتن در بزرگراه‌ها، ساختمان‌ها، پل‌ها و پروژه‌های ساخت و ساز بزرگ و پرهزینه و لوازم تزئينی مانند فرفورژه اشاره کرد.

 

* میلگرد اپوکسی صادراتی: میلگرد اپوکسی یا میلگرد سبز با پوششی غیر سمی و سبک در برابر خوردگی بسیار مقاوم است. جالب است بدانید میلگرد اپوکسی صادراتی همان میلگرد سیاه با پوشش اپوکسی است و برای افزایش استحکام قسمت‌های بتن‌ ریزی شده سازه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

* میلگرد گالوانیزه صادراتی: در محیط‌هایی که خوردگی می‌تواند به سازه آسیب وارد کند از میلگرد گالوانیزه صادراتی استفاده می‌شود. این نوع میلگرد طی فرایندی با روی پوشانده شده و به اصطلاح گالوانیزه می‌شود. میلگرد گالوانیزه صادراتی ضد زنگ است و در ساخت سازه‌های بزرگ و پل‌ها بکار برده می‌شود.

 

* میلگرد پلیمری صادراتی: این نوع میلگرد جایگزین بسیار عالی برای میلگردهای فولای است و در مناطق اسیدی عملکرد بسیار بالایی از خود نشان می‌دهد. میلگرد پلیمری صادراتی از استحکام کششی بالایی برخوردار است و برای طراحی و ساخت ساختمان‌های جدید استفاده می‌شود.

 

* میلگرد اروپایی: در ساختار میلگرد اروپایی از منگنز استفاده می‌شود، یکی از سخت ترین و انعطاف‌پذیرترین میلگردهای موجود در بازار است. این موضوع باعث می‌شود میلگرد اروپایی انتخابی هوشمندانه برای مناطق زلزله خیز شود.

در فروشگاه اینترنتی شهرآهن می توانید انواع میلگرد در سایز های مختلف را مشاهده و علاوه بر اطلاع از قیمت میلگرد، سایر اطلاعات تخصصی درباره آن را مطالعه نمایید.

فروش میلگرد صادراتی | صادرات میلگرد در شهرآهن

صادرات میلگرد در شهرآهن

میلگرد نیز همانند دیگر کالاهای صادراتی باید از استاندارد جهانی و کیفیت منحصر به فرد برخوردار باشد. با توجه به بازار رقابتی جهانی میلگرد، لازم است تولید کنندگان انواع میلگرد صادراتی را براساس استانداردهای فنی بین‌المللی، قیمت‌های رقابتی و موارد دیگر تولید کنند.با توجه به این موضوع که اکثر شرکت‌های بازرگانی به قراردادها و تاریخ‌های هدف پایبند نیستند، انتخاب شرکت بازرگانی معتبر صادرات میلگرد یکی از دشوارترین مراحل صادرات میلگرد به شمار می‌رود.

 

با این وجود، شرکت بازرگانی صادرات میلگرد شهرآهن با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه تسهیل فرایند صادرات میلگرد توانسته است با سابقه‌ای درخشان به مشاوره و همکاری با تولید کنندگان صنایع فولادی بپردازد و محصولات درجه یک این کارخانه‌ها را در کشورهایی که به دنبال میلگردهای ایران هستند، به بازار عرضه کند و با بهترین قیمت به فروش برساند. در صورت وجود هر گونه ابهام و یا سوالی درباره صادرات میلگرد می توانید با کارشناسان شهر آهن تماس بگیرید و از مشاوره تخصصی این تیم حرفه ای بهره مند شوید.