پارس ناز پورتال

فوق تخصص جراحی زیبایی شکم در تهران

فوق تخصص جراحی زیبایی شکم در تهران

از شلی و افتادگی پوست بعد از زایمان گرفته تا تجمع چربی در ناحیه شکم، همگی موجب به هم ریختن ظاهر و استایل می‌شوند و تا حد زیادی از عزت نفس افراد می‌کاهند.

 

هم زنان و هم مردان در سراسر دنیا ترجیح می‌دهند برای بهبود شکم و پهلوی خود، تحت عمل جراحی پلاستیک قرار گیرند. علیرغم محبوبیت فزاینده روش‌های کم تهاجمی مانند انواع لیزرهای لاغری، به نظر نمی‌رسد که جایگزین روش‌های موفقی مانند ابدومینوپلاستی (تامی تاک) شده باشند.

 

بسیاری از زیباجویانی که به دنبال داشتن شکمی صاف و بدون چربی هستند، اغلب می‌پرسند که آیا عمل جراحی زیبایی شکم و لیپوساکشن انتخاب بهتری برای آن‌ها است؟ فقط یک مشاوره حضوری با یک جراح پلاستیک و یک فوق تخصص جراحی زیبایی شکم می‌تواند این پرسش را رد یا تأیید کند.

 

ما قصد داریم در این مقاله با استفاده از صحبت‌های آقای دکتر سعید شیرنگی فوق تخصص جراحی زیبایی شکم در تهران به بررسی روش‌های لاغری لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی بپردازیم؛ لطفا تا پایان با ما همراه باشید.

 

انواع روش‌های لاغری کدام‌اند؟

 

انواع مختلفی از روش‌های لاغری کم تهاجمی و پرتهاجم وجود دارند که امروزه در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرند. برخی از این روش‌ها مانند جراحی معده (اسلیو، جراحی استین، بای پس و …) موجب کاهش وزن در سراسر بدن می‌شود و برخی دیگر مانند ابدومینوپلاستی و لیپوماتیک موجب از بین چربی‌های اضافه در ناحیه شکم (اغلب بدون کاهش وزن چشمگیر) می‌شوند.

 

در حالت کلی نوع جراحی که ممکن است برای کمک به زیبایی اندام به افراد کمک کند به عوامل مختلفی بستگی دارد و زیباجویان باید با پزشک خود صحبت کنند تا بفهمند که چه نوع جراحی ممکن است برایشان بهترین نتیجه را به دنبال داشته باشد. روش‌های زیر از پرطرفدارترین و موثرترین تکنیک‌ها برای خلاص شدن از دست چربی‌های شکمی هستند.

 

1- روش ابدومینوپلاستی

پس از تجربه کاهش وزن شدید یا بارداری و زایمان، عضلات شکمی که قبلاً سفت و متمرکز بودند، می‌توانند شل و ضعیف شوند و گاهی اوقات تا جایی پیش می‌رود که از یکدیگر جدا می‌شوند و حتی شدیدترین تمرینات متمرکز بر شکم نیز نمی‌توانند موقعیت آن‌ها را بازگردانند.

 

در این شرایط که رژیم غذایی و ورزش جوابگو نبوده‌اند از این روش که با نام روش ابدو نیز شناخته می‌شود، می‌توان استفاده کرد. یک عمل تامی تاک یا همان ابدومینوپلاستی استاندارد و بی‌نقص می‌تواند فرصتی را برای سفت کردن عضلات دیواره شکم و همچنین برداشتن پوست اضافی فراهم کند.

 

جراحی ابدو در اتاق عمل در بیمارستان انجام می‌شود . افراد تحت بیهوشی عمومی قرار خواهند گرفت. این عمل جراحی بسته به پیچیدگی عمل، وضعیت سلامتی فرد و میزان چربی شکمی بین 2 تا 6 ساعت طول خواهد کشید. پزشک با ایجاد یک برش بزرگ در ناحیه خط سزارین اقدام به خارج کردن چربی‌ها کرده و پس از آن پوست اضافه را می‌برد و دو سر آن را به هم بخیه می‌زند.

 

2- لیپوساکشن

لیپوساکشن یا همان لیپوماتیک یک روش مناسب برای افرادی است که می‌خواهند چربی اضافی شکم یا سایر برجستگی‌های ناشی از تجمع چربی موضعی روی بدن خود را برطرف کنند. از آنجایی که طی این روش نمی‌توان پوست اضافی یا شل شدن عضلات را از بین برد، افراد باید تون عضلانی مناسب و خاصیت ارتجاعی پوست داشته باشند تا ظاهر خطوط تازه شکل گرفته روی اندام خود را حفظ کنند.

 

لازم به ذکر است که لیپوساکشن یک روش برای کاهش وزن نیست و نهایت وزنی که ممکن است بعد از آن از دست داده شود، تا 5 کیلوگرم است. این تکنیک به ویژه برای افرادی مناسب است که نتیجه مورد نظر را از رژیم‌های غذایی و ورزش مداوم و اصولی نگرفته‌اند.

فوق تخصص جراحی زیبایی شکم در تهران

ابدومینوپلاستی همراه با لیپوساکشن

جراحی ابدومینوپلاستی مانند لیپوساکشن نیست اما گاهی اوقات جراح‌های حاذق و خلاق آن‌ها را به صورت ترکیبی استفاده می‌کنند. به عنوان مثال آقای دکتر شیرنگی فوق تخصص جراحی زیبایی شکم در تهران برای آن دست از افرادی که علاوه بر چربی شکمی، چربی پهلو و پشت شکم هم دارند همزمان با ابدومینوپلاستی، از لیپوساکشن نیز برای استخراج این چربی‌ها استفاده می‌کنند.

 

این یک جراحی بسیار موفق توسط ایشان به شمار می‌رود و اگر می‌خواهید نتایج حاصل از آن دائمی باشد باید از رژیم غذایی مناسب و ورزش توصیه شده توسط پزشک پیروی کنید. تقریبا تمامی افرادی که این متد را نزد ما انجام داده‌اند، ظاهر جدید خود را دوست داشته و از نتایج راضی بوده‌اند.

 

دوران نقاهت بعد از عمل ابدومینوپلاستی

1- تا چند روز پس از جراحی ابدو کمی درد و ناراحتی خواهید داشت و جراح شما به منظور کنترل این شرایط داروهای ضد درد را برایتان تجویز می‌کند.

 

2- پوشیدن یک گن الاستیک (که مشابه کمربند است) به مدت 2 تا 3 هفته، کمک زیادی به بهبودی در حین دوران نقاهت می‌کند.

 

3- شما باید به مدت 4 تا 6 هفته از انجام فعالیت‌های شدید و هر چیزی که شکم را تحت فشار قرار می‌دهد اجتناب کنید. اگر کارمند هستید، احتمالاً ظرف 2 تا 4 هفته بعد از عمل می‌توانید به سر کار خود بازگردید.

 

4- جای زخم عمل در سال‌های آینده صاف‌تر و روشن‌تر می‌شود. در این دوران بهتر است که آن را در معرض آفتاب قرار ندهید، زیرا می تواند جای زخم را بدتر کرده و رنگ آن را تیره کند. توصیه می‌شود هنگامی که در معرض آفتاب هستید آن را پوشیده نگه دارید.

 

بهترین کاندیدا برای ابدومینوپلاستی و لیپوماتیک چه کسانی هستند؟

 

ابدومینوپلاستی و لیپوساکشن هم برای مردان و هم برای زنانی که سلامت عمومی خوب و وزن ثابتی دارند مناسب است. بهتر است این افراد غیر سیگاری باشند چراکه سیگار موجب افزایش خونریزی و در برخی موارد عفونت در محل اسکار شود.

 

زنانی که بعد از چندین بارداری دچار شلی و افتادگی عضلات و پوست شکم شده‌اند ممکن است ابدومینوپلاستی را برای صاف و سفت کردن و کاهش پوست اضافه شکم مفید بدانند. هردو روش لیپو و ابدو جایگزینی برای افرادی است که سابقه چاقی دارند و کاهش وزن قابل توجهی داشته‌اند، اما همچنان دارای رسوبات چربی بیش از حد یا پوست شل در ناحیه شکم هستند.

 

بهترین پزشک برای عمل زیبایی شکم و لیپوساکشن

 

شما برای رسیدن به استایل مورد نظر خود از طریق عمل جراحی، سختی‌هایی را پشت سر خواهید گذاشت؛ اما فکر کنید که پس از گذر از این دوران به فرم ایده‌آل خود نرسید و یا دچار عوارض جانبی مختلف شوید! در این شرایط قطعا از کرده خود پشیمان خواهید شد.

 

پس چه بهتر که قبل از اقدام برای انجام جراحی شکم و لیپوساکشن، یک تحقیق کامل از لیست پزشکان باتجربه به عمل آورید. بهترین پزشک برای عمل زیبایی شکم و لیپوساکشن ویژگی‌های زیر را دارد:

 

1- جراحی لاغری را منطبق با علم روز دنیا انجام می‌دهد

 

2- از تکنیک‌های جدید و سنتی در شرایط مختلف به خوبی استفاده می‌کند

 

3- سابقه چندین سال عمل جراحی مرتبط و موفق دارد

 

4- ضمن در نظر گرفتن تجربیات خود، به نظرات و ایده‌آل‌های زیباجو توجه می‌کند تا در صورت امکان در راستای آن پیش برود

 

5- علاوه بر داشتن جدیت در کار، نسبت به مراجعین خود دلسوز و صبور است

 

6- نسبت به کار و مراجعان خود متعهد و مسئول است

فوق تخصص جراحی زیبایی شکم در تهران

بهترین کلینیک ابدومینوپلاستی در تهران کجاست؟

 

با تغییر الگوی زندگی و رژیم غذایی مردم، جهان شاهد افزایش فاجعه‌آور چاقی و اضافه وزن است. از این رو مراکز زیادی به منظور کاهش حجم چربی در شکم و اطراف آن روی کار آمدند و سودای پیشگامی سر دادند.

 

در این بین برخی افراد سودجو در قالب مراکز لاغری شروع به کلاهبرداری و یا ارائه عمل‌های بی‌کیفیت نموده‌اند که بایستی از آن‌ها دوری کرد. بهترین کلینیک برای انجام ابدومینوپلاستی و یا لیپوساکشن شامل مشخصات زیر است:

 

1- استفاده از پزشک و پرسنل مجرب و مسئولیت پذیر

2- بهره‌مندی از آخرین تکنولوژی‌های روز برای انجام عمل ابدو و لیپوساکشن

3- داشتن محیطی مدرن، تمیز، آرام و مجهز

4- رضایت حداکثری مراجعین قبلی

 

در این راستا مفتخریم که کلینیک دکتر سعید شیرنگی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی را به شما معرفی نماییم. ایشان یکی از باتجربه‌ترین جراحان در زمینه لیپوماتیک و سایر متدهای مراقبت از زیبایی می‌باشند که در تهران و کرج آماده به ارائه خدماتی همچون لیپوماتیک، ابدومینوپلاستی، تزریق چربی و سایر جراحی‌های زیبایی و پلاستیک هستند.

 

ایشان برای لیپوساکشن چربی‌ها از دستگاه لیپوماتیک پیشرفته PAL امریکایی در مطب خود استفاده می‌کنند که قابلیت لیفت و جمع نمودن پوست را نیز دارد که عوارض جانبی حاصل را به طرز چشمگیری کاهش می‌دهد.

 

همچنین با قابلیت‌های جدید و هوشمند، زمان انجام این عمل را کاهش و دقت آن را افزایش داده است. شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت و یا رزرو نوبت مشاوره در مورد عمل زیبایی شکم با شماره 09128490324 تماس حاصل فرمایید.

https://drshirangi.com/

 

منابع

https://www.mountsinai.org/health-library/surgery/abdominal-wall-surgery